News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Joululahja Jussille!

Started by puppetmaster, 03.12.2010, 20:37:29

Previous topic - Next topic

puppetmaster

Parhaat Hommalaiset!

Juolun lähestyessä ja joulumielen noustessa olisi hyvä hetki pohtia
millaisen lahjan voisimme antaa Suomen tuleville sukupolville. Jotta
lapsenlapsemme välttyisivät monikultturiselta painajaiselta missä
joulunvietto on lakkautettu "erilaisuutta korostavana jääneenä"
ehdotan, että kolistaan yhteen jouluostoksilta yli jääneet kolikot ja
laitetaan ne 23.12 Jussin kampanjan tilille. Itse aion  lahjoitta
100e. Oletteko mukana! :)

Scallypunk

No hitto, mika ettei, mutta sama summa jaettuna hommaehdokkaiden kesken tasaisesti.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

Jussi Halla-aho

Kannatan tätä tempausta ja osallistun siihen itse, mutta ehdotan, että lahjoitettava summa jaetaan muiden hommaehdokkaiden kampanjoiden tukemiseen. Itse en nyt ole kaikkein kipeimmin avustusten tarpeessa.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Eino P. Keravalta

Vieläkös sitä Jussin kirjaa "uppoavasta lännestä" on jäljellä? Pukinkontit pitäisi täyttää sillä, että tutuilla on lukemista joulun pyhinä. Siinähän Jussikin saisi jokusen lantin ja samalla sivistys, tietous ja edistyksellisyys leviäisi kautta Suomen!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

herra 4x

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.12.2010, 21:02:49
Kannatan tätä tempausta ja osallistun siihen itse, mutta ehdotan, että lahjoitettava summa jaetaan muiden hommaehdokkaiden kampanjoiden tukemiseen. Itse en nyt ole kaikkein kipeimmin avustusten tarpeessa.

Loistava idea! Olen mukana. Olin jo aiemmin väsäämässä postausta että nyt joulun kunniaksi tekisi mieli lahjoittaa vielä lisää Jussille, mutta kun muut hyvät homma-ehdokkaat ansaitsisivat kanssa tukea. Mutta Jussin postaus räjäytti pankin.

Nyt joukolla antamaan vaalijoulumanteli niille muille hyville ehdokkaille, jotka eivät ole Halliksen tavoin aivan samassa valokeilassa, tuulessa ja tuiverruksessa.
Rakkaudesta lajiin.

Lasse

Loistava idea! Muistuttaa vähän Ron Paulin 2008 presidentivaalikampanjan Money Bomb ideaa.
Nyt osaavat ja pystyvät pykäämään julisteita, flaijereita ja Youtube videoita aiheesta.
Olen joka tapauksessa rahallisesti mukana, siis 23.12. sataa laariin.

-Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

lihansyöjähetero

Quote from: Eino P. Keravalta on 03.12.2010, 21:28:37
Vieläkös sitä Jussin kirjaa "uppoavasta lännestä" on jäljellä? Pukinkontit pitäisi täyttää sillä, että tutuilla on lukemista joulun pyhinä. Siinähän Jussikin saisi jokusen lantin ja samalla sivistys, tietous ja edistyksellisyys leviäisi kautta Suomen!

hyvä idis. multakin lukematta vielä se kirja.
Paloheimo: Muuttoliike tuhoaa luontoa, latistaa kulttuureja, koska monikulttuurinen mosaiikki samankaltaistuu maiden ja maanosien välillä. Kulttuurien sekoittumisen nopeus ja tekninen tehokkuus köyhdyttää henkisesti ja synnyttää maailmanlaajuisen tasapaksun monokulttuurin.