News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Maahanmuuttotietoisten voimien yhdistäminen

Started by JM-K, 24.03.2009, 10:33:14

Previous topic - Next topic

Kaptah

Tässä keskustelussa olen heikoilla, kun en tiedä Lehdosta mitään. En tiennyt hänen saaneen ehdottoman tuomion. Tämä on mielestäni kohtuutonta. Myöskään täällä kaivattua suvaitsemattomuutta ei ole suvaitsemattomuus, eli hänellä on oikeus olemassaoloonsa. Ei tästä sen enempää. Pidetään kuitenkin Homma mahdollisimman salonkikelpoisena.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

M.E

Quote from: Vasarahammer on 26.03.2009, 10:44:22
--
Eikös herrasmieshistorioitsija ole ip-bännätty tänne foorumille?

Itseasiassa olemme bannanneet jo kolme Sepin inkarnaatiota.

Ja Make M., Sepi sai ensimmäisen bannin ihan omilla ansioillaan tällä foorumilla. Seuraavat bannit tulivat multiperoonasta.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Joni on 26.03.2009, 23:59:53
Tässä keskustelussa olen heikoilla, kun en tiedä Lehdosta mitään. En tiennyt hänen saaneen ehdottoman tuomion. Tämä on mielestäni kohtuutonta. Myöskään täällä kaivattua suvaitsemattomuutta ei ole suvaitsemattomuus, eli hänellä on oikeus olemassaoloonsa. Ei tästä sen enempää. Pidetään kuitenkin Homma mahdollisimman salonkikelpoisena.

Jos haluat tutustua Sepin saamaan tuomioon, löydät sen täältä. Hovioikeuden käsittely on ilmeisesti toukokuussa.

Muuten olen (edelleen) varsin samoilla linjoilla sekä Vasarahammerin että Jussi Halla-ahon kanssa.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com