News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Juha Mäenpään EK-vaalikampanja, Vaasan vaalipiiri (tuki ym. asiat)

Started by perusjuha, 03.01.2011, 23:55:05

Previous topic - Next topic

perusjuha

Hei!

PerusSuomalaisen kansanedustajaehdokkaan, Juha Mäenpään tukemiseksi eduskuntavaalikampanjassa on perustettu tukiyhdistys. Päätös yhdityksen perustamisesta on tehty 1.1.11. Yhdistyksen perustava kokous on pidetty sunnuntaina 2.1.11 Koskenkorvalla.

Yhdistyksen nimeksi valittiin Maakunnan Ääni ry. Yhdityksen rekisteröinti on laitettu vireille 3.1.2011.

Tässä ketjussa minä ja tukiryhmäni tiedotamme kampanjaan liittyvistä asioista. Siinä voitte myös esittää kampanjaani liittyviä kysymyksiä ja kommentteja. Mistään muusta ei tässä ketjussa saa keskustella.

Vaalikampanjan rahallinen tukeminen

Yhdistyksen tilille on mahdollista antaa minkä tahansa suuruinen tuki. Kaikki kertyneet varat käytetään 2011 eduskuntavaalikampanjaan.
Kaikki alle 1500e tuet tullaan julkaisemaan nimettöminä.
Vaalilain mukaisesti kaikki 1500e tai sen yli menevät summat(yhdestä tai useammasta tuesta yhteen laskien yhden henkilön antamina) julkaistaan nimen kanssa.Itsestään selvää on, että kaikkia muitakin lain kohtia noudatetaan.

Tilitiedot: ***
Viestiksi: Juha Mäenpää 2011
Kiitän kaikesta saamastani tuesta.
Perussuomalainen eduskuntavaaliehdokas

[Edit/Admin: tukiyhdistyksen järjestämä keräys on päättynyt, tilitiedot on poistettu]

Olennaisimmat nettisaitit:
www.perusjuha.fi
www.facebook.com/perusjuha

illmaninati

Nonii.

Mikäs mies sä ny sitte oot? Äläkä pistä linkkejä ku mä ne jo äsköön kiersin, vaan kerro ihan omalla sanalla. Täs on kuitenkin niinki tärkiä asia ku mun ääni kysees.
Sananmuunnosvapauden edistämiseksi:
Pentti ulos Tonista!

Juhpol

Taitaa ehdokas Mäenpää pitää Hommaa lähinnä rahankerjuukolonnana kuin keskustelufoorumina.