News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Ensimmäinen kirja myyty huuto. netissä

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 20.03.2009, 23:43:13

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Noteeraus 45 euroa ja postituskulut.

Jaska Pankkaaja

arvo on noussut viikossa 50%. Wincapita on totta :)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Ojanperä

Mitä sitten? Tai oikeammin, kertooko tämä teidän mielestänne jostain muustakin kuin siitä, että aina löytyy ostaja, jos hyödyke ja hinta ovat tiedossa?
"The Answer to 1984 is 1776."
-Alex Jones

botti

Itse en ostasi periaate syistä. Odotan miuluummin toista painosta ja menen itse pyytämään sen nimmarin.

Ellei:
A)Kirjaa kielletä ja olemassa olevia kirjoja polteta roviolla.
B)Jussi kuole epäilyttävässä auto-onnettomuudessa Tampereen ja Helsingin välillä.

Edit: Kertoo ahneudesta.

Martel

Mestarisiiselin allekirjoituksella varustetulla 1. painoksen teoksella on toki keräilyarvoa, mutta näille markkinoille lienee tulossa pikapuoliin uusanti.

Vaikka uusantikin ylimerkittäisiin, sijoittajien kiinnostuksen voi odottaa laimenevan useampien antien myötä. Ennustan liikkeellelaskijan tuovan markkinoille ajan mittaan niin paljon tavaraa, että kaikki halukkaat saavat omansa. Tämä on monessakin mielessä toivottava asiaintila.

Kaarle M.

Vielä odotellaan postia :( toivottavasti tänään tulee :)
"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Turjalainen

Quote from: Kaarle M. on 23.03.2009, 09:27:34
Vielä odotellaan postia :( toivottavasti tänään tulee :)

Aqui tambien..
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"