News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-12-14 VU: Nuorten miesten tärkein poliittinen kysymys on maahanmuutto

Started by juge, 14.12.2010, 10:54:31

Previous topic - Next topic

Aldaron

Quote from: MikkoAP on 14.12.2010, 20:56:03
Quote from: Tommi Korhonen on 14.12.2010, 20:43:01
En näe kyllä multikultin vastustamista sukupuolikysymyksenä, mutta reviiriajattelua nuorissa miehissä on enemmän.

Maahanmuuton ollessa miesvoittoista se on kyllä (jossain määrin) sukupuolikysymys.
Raadollista mutta totta.

Ensi kevään vaaleista on selvästi tulossa maahanmuuttovaalit.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

Vetinari

Quote from: Ulkopuolinen on 14.12.2010, 20:58:44
Mutta sitten kun suomalaisia miehiä haukutaan aiheetta ja jopa vääristellyn aineiston perusteella kansainvälisesti ihan pohjamutia myöten niin ei puhettakaan että suomalaiset naiset kertoisivat etteivät nämä sinivalkoiset äijät nyt ihan niin pahoja ole. Tämä rinnallaseisomattomuus yhdistettynä verbaaliseen munillepotkimiseen on saanut ainakin minut luopumaan aika isosta osasta solidaarisuutta suomalaista naisväestöä kohtaan. Arvostan edelleen. Kunnioitan edelleen. Mutta etenkin nuorten naisten kohdalla ei tulisi mieleenkään olla mitenkään avuksi elleivät ole suoranaisessa vaarassa.

...

Nuorista naisista noin puolet raottaa ovea juuri ja juuri sen verran että mahtuu itse luikahtamaan siitä sivuttain niin että se ovi sulkeutuu aivan vaunujen edestä. Siinä on helkatin osuva, paikkansa pitävä ja todellisuutta reflektoiva kuvaus siitä millaisia itsekeskeisiä ja omahyväisiä paskoja noin puolet nuorista suomalaisista naisista on.

Tämä on melko surullista, että itse kohteliaana, solidaarisena ja rinnallaseisovana naisena saan kärsiä siitä, että joku kollektiivisesti kostaa kaikille nuorille naisille omat huonot kokemuksensa eikä auta. Itsellänikin on paskoja kokemuksia eri ikä- ja sukupuolisegmenttiyhdistelmistä, mutta aion olla kohtelias ja avulias jatkossakin kaikkia kohtaan. Ihan vaan siitä syystä, että joku tuntematon jolle avaan oven tai jota muuten autan, ja joka nyt sattuu vaan kuulumaan äkkivilkaisulta siihen lokeroon josta minulla on ikäviä kokemuksia, ei ole kollektiivisessa vastuussa ikävistä kokemuksistani.

Mutta jokainen toki kostaa omat kokemuksensa tietysti kenelle haluaa, tämä on vapaa maa. Tuollaisen toiminnan järkevyydestä en vain ole yhtä mieltä.

"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

MikkoAP

Quote from: Vetinari on 14.12.2010, 21:59:16
Tämä on melko surullista, että itse kohteliaana, solidaarisena ja rinnallaseisovana naisena saan kärsiä siitä, että joku kollektiivisesti kostaa kaikille nuorille naisille omat huonot kokemuksensa eikä auta. Itsellänikin on paskoja kokemuksia eri ikä- ja sukupuolisegmenttiyhdistelmistä, mutta aion olla kohtelias ja avulias jatkossakin kaikkia kohtaan. Ihan vaan siitä syystä, että joku tuntematon jolle avaan oven tai jota muuten autan, ja joka nyt sattuu vaan kuulumaan äkkivilkaisulta siihen lokeroon josta minulla on ikäviä kokemuksia, ei ole kollektiivisessa vastuussa ikävistä kokemuksistani.

Kyse ei todellakaan ole vain yksittäisistä henkilökohtaisista kokemuksista, vaan ihan valtiotasolla harjoitetusta politiikasta.

Feminismin nimissä suomalaismiehiä syrjitään mm. avioero- , huoltajuuskista- ja parisuhdeväkivaltakysymyksissä.

Samoin suomalaismiehen väkivaltaisuutta on valheellisesti korostettu.

Ehkä olet henk.koht vastustanut noita käytäntöjä (?), mutta suomalaisnaisten valtaenemmistö on ollut hiljaa, tai kannattanut.

Suomalaismieheen on siis kohdistettu perusteettomia kollektiivisia rangaistuksia.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

MW

Quote from: Aldaron on 14.12.2010, 21:25:57
En näe kyllä multikultin vastustamista sukupuolikysymyksenä, mutta reviiriajattelua nuorissa miehissä on enemmän.

Maahanmuuton ollessa miesvoittoista se on kyllä (jossain määrin) sukupuolikysymys.
Raadollista mutta totta.

Thors ja RKP voivat vielä ladata vakioargumenttinsa: "Katsokaa Ruotsia!"

Aldaron

Quote from: MW on 14.12.2010, 22:24:13

Raadollista mutta totta.

Ruotsista ei tosin enää taida olla kuin varoittavaksi esimerkiksi. Ne jotka luulevat jotain muuta ovat todella kovaa vauhtia käymässä yhä harvinaisemmiksi.
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

MW

Quote from: Aldaron on 14.12.2010, 22:27:03

Raadollista mutta totta.

Ruotsista ei tosin enää taida olla kuin varoittavaksi esimerkiksi. Ne jotka luulevat jotain muuta ovat todella kovaa vauhtia käymässä yhä harvinaisemmiksi.

Olen ollut huomaavinani jotain tällaista, vaikka aika tehokkaasti siitä (Ruotsin loistavasta polusta) koetetaan vaieta kahdella kotimaisella.

Aldaron

Quote from: MW on 14.12.2010, 22:33:44
Quote from: Aldaron on 14.12.2010, 22:27:03

Raadollista mutta totta.

Olen ollut huomaavinani jotain tällaista, vaikka aika tehokkaasti siitä (Ruotsin loistavasta polusta) koetetaan vaieta kahdella kotimaisella.
Avainsana on netti. Se nimittäin tekee vaikenemisen koko ajan yhä vaikeammaksi. Ja johtopäätöksien teon helpommaksi. Siperia (tai Rosengård) opettaa...
- Pär Lagerkvist

- Henrik Tikkanen

Vetinari

Quote from: MikkoAP on 14.12.2010, 22:15:54
Quote from: Vetinari on 14.12.2010, 21:59:16

Kyse ei todellakaan ole vain yksittäisistä henkilökohtaisista kokemuksista, vaan ihan valtiotasolla harjoitetusta politiikasta.

Feminismin nimissä suomalaismiehiä syrjitään mm. avioero- , huoltajuuskista- ja parisuhdeväkivaltakysymyksissä.

Samoin suomalaismiehen väkivaltaisuutta on valheellisesti korostettu.

Ehkä olet henk.koht vastustanut noita käytäntöjä (?), mutta suomalaisnaisten valtaenemmistö on ollut hiljaa, tai kannattanut.

Suomalaismieheen on siis kohdistettu perusteettomia kollektiivisia rangaistuksia.

Nimimerkki Ulkopuolinen vetosi omiin henkilökohtaisiin kokemuksiinsa, ja vastasin hänelle.

Henkilökohtaisesti olen vastustanut noita käytäntöjä ja tulen aina vastustamaan, koska ne ovat jyrkästi periaatteitani ja arvojani vastaan. En vain tiedä miten usein ja äänekkäästi minun tulisi asiasta huutaa ettei jatkuvasti tulisi paskaa niskaan iän ja sukupuolen vuoksi, siksi koska Muut Naiset tai Naiset Yleensä. Eikä se, ettei kaiken aikaa ole huutamassa vastalausetta, tarkoita että asian hiljaa hyväksyisi tai siitä ei välittäisi. Aika kun ei millään tahdo riittää kaikkeen. Kirjoittelen kyllä nimeä addressiin ja äänestän ehdokkaita jotka ovat kanssani asioista yhtä mieltä, mutta minulla ei ole aikaa eikä resursseja nousta äänekkäästi puolustamaan joka ainoaa epäoikeudenmukaisuutta kokevaa ryhmää jota kohtaan tunnen sympatiaa.

Olen pahoillani, mutta en voi ottaa vastuuta mistään kollektiivisista rangaistuksista, koska en ole ollut sellaisia jakamassa tai toimeenpanemassa. Siispä en myöskään purematta niele sitä että minulle vieritetään vastuu näistä rangaistuksista siksi koska olen sitä sukupuolta kuin olen.

Mielestäni on aivan yhtä naurettavaa syyllistää kaikkia miehiä siitä että jotkut harvat poikkeusyksilöt ovat väkivaltaisia, kuin syyllistää kaikkia naisia esim. siitä että isiä sorsitaan törkeällä tavalla huoltajuusasioissa. Mutta jos joku haluaa tätä logiikkaa käyttää, se on minusta vähän, no, höperöä.

Jokainen kuitenkin vastaa omista tekemisistään ja sanomisistaan, sitä mieltä minä olen. Ei muiden.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

l'uomo normale

lita-Sanomatkin uutisoi aiheesta. Tutkimuksessa kysyttiin myös nuorten mielipiteitä poliitikoista. Räsänen oli inhokki, Stubbia ja Niinistöä arvostettiin Ilta-sanomien mukaan:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Nuoret%20Hän%20on%20inhottavin%20poliitikko/art-1288356184603.html

And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Kristiina

Lähes kaikki tietämäni uskossa olevat (kristityt) naiset ja miehet ovat islamkriittisiä , tässä suhteessa ideologialla on enemmän merkitystä kuin sukupuolella.

Muuten naiset ylipäätään ovat varmaan helpommin manipuloitavissa, heillä on suurempi tarve miellyttää toisia ja vallitsevaa, yleistä mielipidettä ja he ottavat vähemmän asioista selvää.

Ihan ymmärrettävää, että maahanmuuttokriittisistä suurin osa on nuoria miehiä/ylipäätään miehiä, hehän ovat se maatapuolustava joukko ja kyse on eräänlaisesta sodasta.

MikkoAP

Quote from: Vetinari on 14.12.2010, 22:42:21

Henkilökohtaisesti olen vastustanut noita käytäntöjä ja tulen aina vastustamaan, koska ne ovat jyrkästi periaatteitani ja arvojani vastaan. En vain tiedä miten usein ja äänekkäästi minun tulisi asiasta huutaa ettei jatkuvasti tulisi paskaa niskaan iän ja sukupuolen vuoksi, siksi koska Muut Naiset tai Naiset Yleensä. Eikä se, ettei kaiken aikaa ole huutamassa vastalausetta, tarkoita että asian hiljaa hyväksyisi tai siitä ei välittäisi.

Totesinkin, että ehkä olet vastustanut noita käytäntöjä.

Mutta vaikka oletkin, se on vain häviävän pieni pisara meressä.

Suomalaisnaisten valtaenemmistölle suomalaismiehiä leimaava vihapropaganda ja suomalaismiehiä syrjivät oikeuskäytännöt ovat kelvanneet varsin hyvin.

Ja ajanpuutteeseen on turha vedota, sillä suomalaismiehiä leimaava valehtelu on jatkunut jo niin pitkään, että kaikilla naisilla, jotka vastustavat sitä ja sen perusteella tehtävää politiikkaa, on ollut valtavasti mahdollisuuksia ilmaista äänekäs vastalauseensa.

Mutta hiljaisuus on musertava (vaikket itse hiljaisien joukkoon kuuluisikaan).
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

LW

Mielestäni on aivan yhtä naurettavaa syyllistää kaikkia miehiä siitä että jotkut harvat poikkeusyksilöt ovat väkivaltaisia, kuin syyllistää kaikkia naisia esim. siitä että isiä sorsitaan törkeällä tavalla huoltajuusasioissa. Mutta jos joku haluaa tätä logiikkaa käyttää, se on minusta vähän, no, höperöä.

Jokainen kuitenkin vastaa omista tekemisistään ja sanomisistaan, sitä mieltä minä olen. Ei muiden.

Turhautuminen on usein ymmärrettävää ja kritiikkiä sopii esittää puolin ja toisin. Joiltain tuntuu kuitenkin unohtuvan se, että puolet väestöstä on ja tulee aina olemaan sitä toista sukupuolta, ja näin ollen toimivat välit eivät ryhmätasolla ole mikään valinnainen ekstra, jota ilmankin yhteiskunta voi toimia. Sen lisäksi, että niitä siltoja ei oikeasti kannata pyrkiä polttamaan vaikka kuinka tekisi mieli, asiallinen kämy pystyy kyllä ilmaisemaan itseään hyvienkin tapojen mukaisesti, vaikka punavihreälle änkyräfeministille se olisikin liikaa.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Kristiina

Quote from: MikkoAP on 14.12.2010, 22:54:05

Henkilökohtaisesti olen vastustanut noita käytäntöjä ja tulen aina vastustamaan, koska ne ovat jyrkästi periaatteitani ja arvojani vastaan. En vain tiedä miten usein ja äänekkäästi minun tulisi asiasta huutaa ettei jatkuvasti tulisi paskaa niskaan iän ja sukupuolen vuoksi, siksi koska Muut Naiset tai Naiset Yleensä. Eikä se, ettei kaiken aikaa ole huutamassa vastalausetta, tarkoita että asian hiljaa hyväksyisi tai siitä ei välittäisi.

Totesinkin, että ehkä olet vastustanut noita käytäntöjä.

Mutta vaikka oletkin, se on vain häviävän pieni pisara meressä.

Suomalaisnaisten valtaenemmistölle suomalaismiehiä leimaava vihapropaganda ja suomalaismiehiä syrjivät oikeuskäytännöt ovat kelvanneet varsin hyvin.

Ja ajanpuutteeseen on turha vedota, sillä suomalaismiehiä leimaava valehtelu on jatkunut jo niin pitkään, että kaikilla naisilla, jotka vastustavat sitä ja sen perusteella tehtävää politiikkaa, on ollut valtavasti mahdollisuuksia ilmaista äänekäs vastalauseensa.

Mutta hiljaisuus on musertava (vaikket itse hiljaisien joukkoon kuuluisikaan).

Kannattaako katkeroitua suomalaista naista kohtaan, eikö enemmän kannattaisi katkeroitua suomalaisia (vihervasemmistolaisia) feministinaisia kohtaan, jos haluaa katkeroitua jotain joukkoa kohtaan. Ei suomalaiset naisetkaan katkeroidu suomalaismiestä kohtaan, vaan suurin osa elää ihan parisuhteissa suomalaisen miehen kanssa ja päinvastoin :)

Minustakin vihervasemmistolaiset feministinaiset ovat saaneet paljon pahaa aikaan kuten ylipäätään tämä 60-luvun radikaalijoukko ja heidän yhtä aivopesty jälkikasvunsa. Kaikki perusarvotkin ovat tuhonneet tästä maasta ja nyt niitämme tämän pahan, ylpeän ja itseriittoisen ideologian hedelmiä.

far angst

Quote from: Kristiina on 14.12.2010, 23:24:31
Kannattaako katkeroitua suomalaista naista kohtaan, eikö enemmän kannattaisi katkeroitua suomalaisia (vihervasemmistolaisia) feministinaisia kohtaan, jos haluaa katkeroitua jotain joukkoa kohtaan. Ei suomalaiset naisetkaan katkeroidu suomalaismiestä kohtaan, vaan suurin osa elää ihan parisuhteissa suomalaisen miehen kanssa ja päinvastoin :)

Minustakin vihervasemmistolaiset feministinaiset ovat saaneet paljon pahaa aikaan kuten ylipäätään tämä 60-luvun radikaalijoukko ja heidän yhtä aivopesty jälkikasvunsa. Kaikki perusarvotkin ovat tuhonneet tästä maasta ja nyt niitämme tämän pahan, ylpeän ja itseriittoisen ideologian hedelmiä.

Komppaan,  minusta on väärin ampua suomalaiseen naisparveen vihan haulikolla. Feministit ovat vahingoittaneet suomalaista yhteiskuntaa ja siinä eläviä naisia ihan siinä kuin miehiäkin. Vihollinen on yhteinen, siis liittoutukaamme!
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Kaptah

Quote from: far angst on 15.12.2010, 16:59:58
Komppaan,  minusta on väärin ampua suomalaiseen naisparveen vihan haulikolla. Feministit ovat vahingoittaneet suomalaista yhteiskuntaa ja siinä eläviä naisia ihan siinä kuin miehiäkin. Vihollinen on yhteinen, siis liittoutukaamme!

Miehet ja naiset, yhtykää!
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Wilho

Hei, olen uusi Hommassa (en tosin lukijana), lukiolainen täältä Hämeestä. Omasta lukiostamme oli oppilaita Nuorisofoorumi-tapahtumassa Jyväskylässä, jossa tämä tutkimus julkaistiin. Sain yhdeltä heistä luettavaksi tutkimuksen tulokset kirjasen muodossa. Sieltä löytyy paljon mielenkiintoista tietoa nuorten maahanmuuttoasenteista ja muista asioista, havainnollistettuna kaavioilla.

Aineisto löytyy PDF:nä täältä, sivun vasemmasta reunasta.

Maahanmuuttoaiheet alkavat sivulta 58, mutta mukana on myös aineistoa nuorten mielipiteistä kerjäyskieltoa, rikosten ankaruutta, työttömyyttä yms. koskien. Suhtautuminen poliittisiin kysymyksiin-kaavio on sivulla 44, inhokki- ja suosikkipoliitikkokaavio sivulla 84.

Toivottavasti jollekin on tästä aineistosta iloa. Itse kiinnitin huomiota miesten ja naisten mielipide-eroihin kysyttäessä tulisiko Suomeen muuttavia valita taloudellisen hyödyn mukaan. Nuorista miehistä 56 % kannatti, nuorista naisista 35 %. 40-60 vuotiaissa naisissa kannatusta löytyi vain 28 % verran.

Sokerina pohjalla johtavien poliitikkojen puheet nuorisolle.

Kaptah

"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014