News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kehitysapu tilastoja

Started by LaZku, 01.11.2010, 21:42:23

Previous topic - Next topic

LaZku

Iltaa. Olen uusi homman käyttäjä, joka tarvitsee joitakin kehitysapuun liittyviä tilastoja. Uskon vahvasti, että porukka täällä on paneutunut aiheeseen paljon paremmin kuin minä ja siksi päätinkin kysyä niitä täältä. Voisiko joku ystävällinen henkilö neuvoa mistä kannattaa etsiä aiheeseen liittyviä hyödyllisiä ja ennen kaikkea luotettavia tilastoja - tai ehkä jopa antaa linkkiä joihinkin tilastoihin?
En ole varma onko tämä oikea alue kysyä asiaa, joten siirtäkää aihetta jos postasin väärään paikkaan.

Kiitos.

Goman

tarhuri

Olen olemassa, siis ajattelen.

LaZku

Kiitos. Entäs nuo ulkomaiden maksamat kehitysavut? Lähinnä Venäjän tilanne kiinnostaa. Entä onko kukaan selvittänyt kuinka suuri osa kehitysavusta maksetaan rahana ja kuinka suuri osa erilaisina hyödykkeinä, kuten ruokana?

LaZku

Tuli vielä tälläinen kysymys mieleen, että Suomi ottaa lainaa ja samaan aikaan lahjoittaa rahaa ulkomaille. tapahtuuko sama skenaario kaikissa muissakin EU maissa, ja mistä maista EU maat ottavat lainaa? Amerikasta?

tarhuri

Ei sitä ymmärtääkseni samassa suhteessa tehdä muissa maissa, ja suurin lainanantaja tällä haavaa lienee Kiina, loppujen lopuksi.
Olen olemassa, siis ajattelen.