News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-06-11: Pohjalainen: Kuka auttaa vainottua?

Started by EL SID, 06.11.2010, 14:43:17

Previous topic - Next topic

EL SID

Kuka auttaa näitä mamujen vainon uhreiksi joutuneita? missä ovat Tarja Haloset, Tuija Braxit ja muut tekopyhät maailmanparantajat kun vainon uhriksi joutuvat alkuasukkaat ja vainoajana ovat mamut?

QuoteVäkivallasta kerrottava avoimesti

lauantai 06.11.2010

En ymmärrä sitä, että Ristinummella hakattiin alaikäisiä tyttöjä ja poikia, jotka olivat iältään 14-vuotiaasta ylöspäin, ja sitä kuinka ystävääni seuraillaan ja uhkaillaan jopa silloin kun hän vie lapsiansa tarhaan!Miksei Vaasan poliisi puutu asiaan ja ei ilmeisesti useinkaan saa tekijöitä vastuuseen teoistaan? Lieneekö syynä suuri rasistiksi leimaantumisen pelko? Jos minulla olisi edes kourallinen samoja oikeuksia kuin näillä meidän tuki- ja turvajoukoillamme, asia saataisiin kuntoon huomattavasti nopeammin. Tapaukset selviäisivät paremmin, jos tapahtumista tiedotettaisiin. Vaikuttaa siltä, että asioita peitellään julkisuudelta.Väkivaltaa ei tule hyväksyä missään muodossa eikä ketään kohtaan ja jokaisella on oikeus apuun, jonka poliisin pitäisi meille kaikille taata. Itse olen ainakin näin käsittänyt kun kello soi aamulla 4.30 ja pitää herätä raatamaan rahaa valtiolle.Olisiko toinen vaihtoehto sitten ulkoistaa nämä palvelut vaikka uudestaan perustettaville suojeluskunnille? Jotain asialle on tehtävä, jotta kauniissa kaupungissamme olisi jälleen mukavaa ja ennen kaikkea turvallista liikkua.

JARI PERTTULA

Vaasa

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=533681