News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Burning Books palaa

Started by Matias Turkkila, 02.11.2010, 17:28:46

Previous topic - Next topic

Matias Turkkila

(vaikka tässä viestissä kaupallisia asioita sivutaankin, älköötten M.E. minua mainos- ja tiedoteasetuksen rikkomisesta kovin ankarasti toruko tahi kurmottako)

Ja nyt asiaan, sillä asia on hyvä: Arkkinetsi Jarkko Sandell ilmoitti juurikin uudelleenavaavansa jälleen kirjakauppa Burning Booksin Helsingin myymälän. Uusi osoite on Lönnrotinkatu 16, avajaiset ovat järjestymässä 13.11.

Jaskan netsinnöimä kirjakauppa on sikäli mielenkiintoinen, että Helsingin varhaisimmat keskiviikkokerhotapaamiset on pidetty juurikin sen tiloissa. Itse lähdin mukaan vasta paljon paljon myöhemmin, mutta vanhemmat asianharrastajat kertonevat taustoista enemmän..

Eino P. Keravalta

LOISTAVAA!

Olenkin kaivannut Burning Booksia. Pikku-Roballa tuli välillä aikoinaan käytyä ostoksilla.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Axl

Teemu Lahtinen

Joo, vähän tuohon suuntaan. Jo 1990-luvun puolelta alkaen on Helsingissä kokoontunut keskiviikkoisin seurue, jolla on (ollut) monta nimeä. Yhteisenä  nimittäjänä on ollut kriittisyys monikulttuurisuutta ja maahanmuuttoa kohtaan, mutta onpa myös muitakin yhdistäviä teemoja ollut. Tästä perinteestä syntyi aikoinaan Suomen Sisu sekä moni projekti ja tempaus. Tässä seurueessa on luotu pohja koko Suomea parin viime vuoden aikana hallinneelle maahanmuuttokeskustelulle. Tästä jatkumosta syntyi myös Hommaforum ja sen Hommakerhot, joista yksi on edelleen tämä eri nimityksiä omaksunut Helsingin keskiviikkokerho.

Alkujaan kerho kokoontui kuuteen mennessä mainitussa liikkeessä Pikku-Roballa, josta sitten sulkemisajan jälkeen siirryttiin paremmin tarkoituksen sopivaan tilaan. Alkuun siirtymä oli vaihteleva, mutta melko pian urauduttiin Kaarle XII:n alakertaan, josta sitten parin vuoden sisään (lähinnä keskiviikkoisten remonttien ja yksityistilaisuuksien jälkeen) löydettiin nykyinen Annankadun William K.

IDA

Quote from: Matias Turkkila on 02.11.2010, 17:28:46
Jaskan netsinnöimä kirjakauppa on sikäli mielenkiintoinen, että Helsingin varhaisimmat keskiviikkokerhotapaamiset on pidetty juurikin sen tiloissa. Itse lähdin mukaan vasta paljon paljon myöhemmin, mutta vanhemmat asianharrastajat kertonevat taustoista enemmän..

Itsekin tulin mukaan tai Cityelämään vasta silloin, kun Burning Books oli jo eräässä kellarissa. Nukkua röhnötin siellä, mistä kiitokset. Savossakin tuli nukuttua sen lattialla keskellä päivääkin, joten eiköhän tonnekin voisi mennä nukkumaan.

Jossain ketjussa kerroin Nuivismin perikadosta, eli baarikulttuurin morfologian ääriviivoista ja veikkaisin sen olevan aika luotettava kuvaus.

:)

Jarkko Sandell

Joo, jos Santelli itte sitte, mikäli tämä sallitaan. Tuli siis tehtyä Keski-Suomen ja Savon kierros(2005-2009), ja pidettyä liikettä ja levitettyä sanaa maalaisrahvaan keskuudessa. Mutta aikansa kutakin, sanoi pässi kun muslimi kurkkua leikkas. Liikkeen avaaminen uudestaan Helsinkiin kypsyi hitaasti.

Valikoima ei ehkä ole niin erikoinen kuin Pikku Roballa. Kai sitä vanhetessa vähän suvaitsevaistuu. Toki pidän tarjolla marginaalisempaakin kirjallisuutta, mutta tarkoitus olisi saada laajempi asiakaskunta sananvapaudesta kuitenkaan tinkimättä. Kaikkien uskontojen ja elämänkatsomuksien edustajat ovat siis tervetulleita. Jokaiselle löytyy jotakin.

Avajaiset ovat siis lauantaina 13.11. osoitteessa Lönkka 16. Alennuksen saa lausumalla taikasanan. Paikalle löytää helposti, naapuritalossa on Suomen islamilainen yhdyskunta. Seuraatte siis vain pyjamat päällä haahuilevia karvaisia miehiä, niin ette voi eksyä...

IDA on kunnia-asiakkaani. Mutta petivaatteet saat tuoda ite.

IDA

Quote from: Jarkko Sandell on 02.11.2010, 18:00:15
IDA on kunnia-asiakkaani. Mutta petivaatteet saat tuoda ite.

En mä tartte enää. Ainoa vaippani on Hommakerho Kouvolan puku. Siinä kuorsaa hyvin.

Tästähän voisi tehdä jonkun juhlallisen "tapaa alkuperäiset nuivat" - tapahtuman. Teemu ja kumppanit lasi kädessä pönöttämään?

TriDoc

"Se nyt vaan on tyhmää olla tyhmä"

Jussi Halla-aho

Muistan kuin eilisen päivän, kun menin ensimmäistä kertaa keskiviikkokerhoon joskus toukokuussa 2000. Burning Booksin hyllyjen välissä kohtasin hämärän näköisinä tyyppejä, kaikkein hämärimpänä sittemmin edesmennyt vanhempi valtiomies Markku.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

junakohtaus

Tämä on ylen myönteistä. Itse ilmaannuin kerhotoimintaan mukaan vasta, kun paikka oli jo nykyinen, mutta tunnen suurta rakkautta kirjakauppiaamme liikeideaa kohtaan. On hyvä asia, nimenomaan hyvä asia, pitää kaupan ihan täsmälleen kaikkia sellaisia kirjoja, jotka joku tahtoisi kieltää.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Simo Hankaniemi

Onpa hyvä, että Burning Books taas avaa ovet Helsingissä. En muista, minä vuonna ensi kertaa liikkeen havaitsin, mutta huomasin heti, että ko. kauppa oli minua varten. Tuli käydyksi siellä aina Helsingin reissuilla ja tein monta hyvää löytöä, jotka ovat rikastuttaneet tietämystäni. Olin syvästi pahoillani, kun ukset sitten menivät kiinni. Postimyynnistä tilaaminen ei ole sama asia kuin päästä ensin hypistelemään kohdetta. En tiennyt, että kirjakaupan yhteydessä pyöri siis varsinainen seurakunta.

Ernst

Sammuttakaa hitossa jos kirjat ovat liekeissä!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Elisa

Vähän epäröin, voinko uutena tulokkaana tällaiseen ketjuun kirjoittaakaan, mutta tämä asia on siinä määrin koskettava, että koen tähän tarvetta.

Ehdotin kerran viime vuonna keskiviikkokerhon siirtämistä tiistaille yhdellä tietyllä viikolla käytännön syistä. Vastaanotto oli shokeeraava; tällaista ei olisi saanut ehdottaa. Tässä kirjakaupassa ja näissä keskiviikkoisissa tapaamisissa tosiaan on perinteen alku, kohtu, josta on syntynyt kaikki se, mistä tänään puhutaan puhuttaessa maahanmuuttokriittisestä liikkeestä Suomessa.

Meillä onkin nyt hyvä hetki kaikkien vaaleja ja muuta nykymenoa koskevien erimielisyyksien keskellä pysähtyä ja muistaa, tai tiedostaa, mistä tämä kaikki on lähtöisin: palavista kirjoista, palavista blogeista. Meitä yhdistää vaatimus oikeudesta puuttua yhteiskuntaa koskeviin kysymyksiin, olivat ne kuinka arkoja tahansa.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

IDA

Ehdotankin siis poikkeuksellisesti keskiviikkokerhon juhlallista siirtoa lauantaiksi tuona viikkona. Jotkuthan kutsuvat keskiviikkoa pikkulauantaiksi ja nyt Homma alkaa olla jo ihan iso. Yli kymmenvuotinen kuitenkin :)

ikki

Pitäähän sitä ilmestyä :p
Onnistunu jotenkin kummallisesti tulemaan aktiivisesti mukaan siinä vaiheessa ku herra häippäs sinne jonnekkin kehäratojen toiselle puolelle. On sitä ehtiny kuulla vaikka mitä, ja enemmänkin omituista ettei sen enempää olla taidettu tavata vielä.

Korjautukoot nyt sitten. (ja salasana on hallussa)

Jarkko Sandell

Joo, pahoittelut siitä että karkasin matkoihini. Tuo kuva ei kyllä kerro BB:stä mitään. Oli tarkoitettu alunperin Varkauden lehden mainokseen, ei voinut provoseerata liikaa.

Savon reissu oli matka sisimpääni. Tulin huomaamaan, että meissä jokaisessa asuu savolainen pienviljelijä. Tämän havainnon tehtyäni olin päästä Rantasalmen kunnanvaltuustoon Persujen ääniharavana. Vain suuri ja mahtava Kepu oli sillä kertaa tiellä. Pettymys oli suuri ja pienviljelijä minussa oli henkitoreissaan.

Päätin palata eturintamaan, koska täällä Helsingissä tarvitaan selvästikin korpien asennetta enemmän. Savo kyllä pärjää. Joroisten reserviläiset valveil' ovat perunakuopissaan.

Kaikki siis tervetuloa. Mutta Jarilla on väärää tietoa. Sushia ei tarjoilla alastoman Sofin päältä, vaan Jarkko Tontin. Lupasin sille, etten myy Jussin kirjoja.

Turjalainen

Homma sai siis alkunsa sivistyksen keskellä kirjakaupassa, eikä tunhuisessa räkäbaarissa, kuten suvaitsevaiston märissä painajaisissa on kuviteltu. Siinä vasta shokki  ;D
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Jussi Halla-aho

"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Eino P. Keravalta

Jos olen oikein ymmärtänyt, BB on vaihtanut omistajaa jossakin vaiheessa. Milloinkahan tämä mahtoi tapahtua? Asia kiinnostaa minua siksi, että olen BB:ssä tehnyt syntiä 13. tammikuuta vuonna 1999 ja haluaisin pyytää anteeksi ja hyvittää tekoni.

Tuohon aikaan liikuskelin parin helsinkiläisnaisen kanssa, molemmat jonkin sortin kommunisteja, toinen asui Puu-Käpylässä ja toinen Tapanilassa. Itsekin vielä viipyilin kommunistisanarkistisissa houreissa, joista sittemmin olen menestyksellisesti parantunut.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Teemu Lahtinen

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.11.2010, 11:23:13
Elisa puhui hyvin.

Erittäin hyvin. Siguainesta tämäkin:

QuoteMeitä yhdistää vaatimus oikeudesta puuttua yhteiskuntaa koskeviin kysymyksiin, olivat ne kuinka arkoja tahansa.

IDA

Quote from: Eino P. Keravalta on 03.11.2010, 11:36:07
Jos olen oikein ymmärtänyt, BB on vaihtanut omistajaa jossakin vaiheessa. Milloinkahan tämä mahtoi tapahtua? Asia kiinnostaa minua siksi, että olen BB:ssä tehnyt syntiä 13. tammikuuta vuonna 1999 ja haluaisin pyytää anteeksi ja hyvittää tekoni.

Vuonna 2000. Tosin kyseessä oli mitä ilmeisin sisäpiirikauppa.

Alceste

Ketjun otsikko tuo mieleen vanhan, huonon vitsin: "Pyromaanin lempielokuva: Lassie palaa kotiinsa".

Anteeksi.
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

Konnetaabeli

"Homma sai siis alkunsa sivistyksen keskellä kirjakaupassa, eikä tunhuisessa räkäbaarissa, kuten suvaitsevaiston märissä painajaisissa on kuviteltu. Siinä vasta shokki "

Käsittämätöntä joo. Suvaitsevaiston sananjulistuksen mukaanhan hommalaiset ovat vain lukutaidottomia ja aivonsa juomalla tuhonneita pubinlattialla möliseviä idiootteja, alempaa rotua kuin tiedostavaiston uebermensch:it.

Mitenkähän suvaitsu-älymystö nyt selittää parhain päin oman rotuteoriansa?

Kyseessä on joku hommalaisten katala juoni:
Noi on varmaan niitä huonekalukaupan kirjahyllyjen kirjoja, missä ei oo sivuja!

Eihän herkän suvaitsuvaiston maailmankuvaa saa järkyttää, julmat!

Viisas mediamme saa nalkutuksellaan minut muistamaan joka päivä miksi nuivuus on tarpeellista!

Matias Turkkila

Quote from: Jarkko Sandell on 03.11.2010, 10:06:21
Tuo kuva ei kyllä kerro BB:stä mitään.

So true. Mielikuva on hyvin kovin erilainen.

Joten: Kirjakuva vaihdettu toisenlaiseksi.

Quote from: Alceste on 03.11.2010, 13:03:44
Ketjun otsikko tuo mieleen vanhan, huonon vitsin: "Pyromaanin lempielokuva: Lassie palaa kotiinsa".

Anteeksi.

Saat.

Ketjun otsikko ei ollut käpy eikä vahinko eikä mielisyys kaksitahaton. Sitä kirjoittaessa näkyi mielessä hetken välähdys, mustaan ilmaan syttyvä tulenliekki. Liekki ensin pieni vain, mutta hetkessä yltyvä hulluun huumaan, tulimyrskyyn, mustan pimeyden kahtia halkaisevaan kirkkaaseen valoon. Tykitykseen, jossa villin ja irstaan naaraan kurkusta pauhaa You got me burning.

Hmm.

Pitänee tehdä jossain vaiheessa BB:lle mainosvideo. Taustamusa on helppo valita. Irstaaksi naaraaksi tietysti Hän-Joka-Puhuu-Hyvin.

IDA

Quote from: Matias Turkkila on 03.11.2010, 14:14:53
Pitänee tehdä jossain vaiheessa BB:lle mainosvideo. Taustamusa on helppo valita. Irstaaksi naaraaksi tietysti Hän-Joka-Puhuu-Hyvin.

No, no. Tuohan olisi jo poppia.

Oman näkemykseni mukaan BB-videolle kuitenkin, kaikista riidoista huolimatta, olisi vain yksi, itseoikeutettu naispäätähti. Hän joka ensimmäisenä jo 2000-luvun alussa sanoi: "Miksi ei lopeteta kaikkea järjestöpuuhastelua, kun kaikki voisivat liittyä Perussuomalaisiin ( tai muihin puolueisiin )."

Eikä musiikkikaan saisi olla mitä tahansa poppia. Tämä sopisi hyvin:

http://www.youtube.com/watch?v=W88pxaZn-1o

Sillä pienestähän kaikki lähtee liikkeelle. Tyyli voisi mukailla vanhoja kaitafilmejä. Miespääosanesittäjä Jaska palloilisi kaduilla, sekä liikkeessä ja naispääosan esittäjä naputtelisi kirjoituskoneella tekstiä vanhanaikaisessa porvarisasunnossa ikkunan äärellä.

Jos tämä teksti epäonnistui, niin älkää hyvät asianosaiset ampuko! Vilpitön tarkoitus oli vain korostaa sovinnon ilmapiiriä :)

Sanglier

Uusi Burning-kuva antaa sellaisen kuvan että keskiviikkokerhon perusti kymmenkunta herrasmiestä jotka olivat matkalla "tanskalaistyyppiseen" kirjakauppaan erehtyneet ovesta, ja aikansa hyllyjä ja lattiaa tuijoteltuaan päättivät kuin yhtenä miehenä teeskennellä tulleensa tarkoituksella tavalliseen kirjakauppaan. Teeskentelyä on jatkettu yli kymmenen vuotta.

IDA

Quote from: Sanglier on 03.11.2010, 15:49:24
Uusi Burning-kuva antaa sellaisen kuvan että keskiviikkokerhon perusti kymmenkunta herrasmiestä jotka olivat matkalla "tanskalaistyyppiseen" kirjakauppaan erehtyneet ovesta, ja aikansa hyllyjä ja lattiaa tuijoteltuaan päättivät kuin yhtenä miehenä teeskennellä tulleensa tarkoituksella tavalliseen kirjakauppaan. Teeskentelyä on jatkettu yli kymmenen vuotta.

:)

Niinpä. Se ei kuitenkaan kuvaa todellisuutta.

Veikko Suvanto

Quote from: Matias Turkkila on 03.11.2010, 14:14:53

Eikö vihapuheesta tuomittu BB sopisi paremmin? Vai häntäkö tuo Hän-Joka-Puhuu-Hyvin tarkoittaa?

Edit: Ja taustalle tietenkin reipasta marssimusiikkia aiheesta "palaako Pariisi".
Mon front est rouge encor du baiser de la Reine ;
J'ai rêvé dans la grotte où nage la Sirène...

PaulR

Quote from: Päivänsäde on 03.11.2010, 21:35:19
Etusivun kuvassa on tyyli kohdillaan...

Nukun makuuhuoneen sijasta olohuoneen sohvalla, että herään siihen näkyyn.  :)

Edit. Kappas. Olivatkin muuttaneet etusivun. Ei oteta yhtään sanaa takaisin.

OlliH

Löytyisikö valikoimasta suomenkielistä alkuperäismerkitykselle uskollista Koraania? Vai onko sellaista edes olemassa?

Poitiers

Tämä maahanmuuttokriittinen liike syntyi todellisuudessa jo paljon ennen tuon Burning Booksin perustamista. Tuossa BB-kaupan paikalla sijaitsi jo tuhansia vuosia sitten uhrilehto, jossa eräänä kesäisenä jussinpäivän aamuna kokoontui kaksikymmentä Kalevan soturia - kymmenen miestä ja kymmenen naista - jotka kohottivat rautamiekkansa [rauta keksittiin tuolloin Hämeessä] ja vannoivat niin sanotun maavalan: Tämä pyhä maa kuuluu ikuisesti meille ja meidän lapsillemme, ja heidän lapsilleen. Kuulin tämän tarinan aikoinaan isoisältäni Ior Bockilta, joka puolestaan kuuli sen omalta isoisältään.

(http://www.nba.fi/NATMUS/MUSEUM/Opetus/miekat.gif)
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

Rafael K.

Hei vaan,

mainostan tällaista tapahtumaa samana päivänä. Tästä tilaisuudesta ainakin muutama on menossa kirjakaupan avajaisiin jatkoille:
http://ahvenryhma.wordpress.com/2010/10/07/seminaari-13-11/

Jussi Halla-aho

Moneltako ne avajaiset ovat?

- nimim. sivullinen.

ikki

Quote from: Jussi Halla-aho on 13.11.2010, 10:39:47
Moneltako ne avajaiset ovat?

Aukiolo 11-16. Aattelin olla paikalla 13.X:sta -> ? (eli kunnes namit on syöty tai muuten vain kaipaan kotiin)

Jussi Halla-aho

Kiitoksia! Minäpä lähden tästä lampsimaan.

- nimim. sivullinen.

Maxwell Smart

Mukava ylläri minulle, että se on divari, eikä pelkästään uusien kirjojen kauppa.:)
Ehdottomasti poikkean uudestaan, sen verran valikoimaa oli.

Jarkko Sandell

Tervehdys kaikille tuhopolttajille Burning Booksista ja myöhästyneet kiitokset kaikille avajaisiin osallistuneille!

Kauppa alkaa olla valmis, kirjat järjestetty ja hinnoitteltu alakanttiin. Valikoimaa on entisestään täydennetty kellarien kätköistä. Uusi alku on ollut pelkästään positiivinen. Viereisestä moskeijastakin on asiakkaita käynyt ja hyvin sävyisissä merkeissä. Valitettavasti minulla ei ollut suomi-kurdi-suomi-sanakirjaa, suomi-arabia-suomi olisi löytynyt.

Kaikki maksuvälineet käy ruisleivästä kultakortteihin!

Tervetuloa!

Jarkko Sandell

tarhuri

Quote from: Jarkko Sandell on 24.11.2010, 15:18:19
Tervehdys kaikille tuhopolttajille Burning Booksista ja myöhästyneet kiitokset kaikille avajaisiin osallistuneille!

Kauppa alkaa olla valmis, kirjat järjestetty ja hinnoitteltu alakanttiin. Valikoimaa on entisestään täydennetty kellarien kätköistä. Uusi alku on ollut pelkästään positiivinen. Viereisestä moskeijastakin on asiakkaita käynyt ja hyvin sävyisissä merkeissä. Valitettavasti minulla ei ollut suomi-kurdi-suomi-sanakirjaa, suomi-arabia-suomi olisi löytynyt.

Kaikki maksuvälineet käy ruisleivästä kultakortteihin!

Tervetuloa!

Jarkko Sandell

Heippa, onko divarisi yleisdivari vai suunntautunut johonkin alalle?
Olen olemassa, siis ajattelen.

Jarkko Sandell

Burning Books on sekä kirjakauppa että divari. Uudet on tosin syytä tilata etukäteen paikalle, mikäli haluaa varmistaa että kirjaa on. 27 neliön liikkeeseen ei älyttömiä mahdu, vaikka aika paljon kuitenkin.

Valikoima pyritään pitämään monipuolisena. Jos nyt keskittymistä välttämättä haluaa nähdä, niin tietokirjoja(politiikkaa, filosofiaa, historiaa) on ehkä enemmän kuin perinteisessä divarissa. Itse olen kyllä enemmän kiinnostunut tätä nykyä kaunokirjallisuudesta.

Otan mieluusti vaihdossa hyvälaatuista kirjaa: kansipaperit, kirjan  kunto, sisältö. Aihealueella ei niin väliä. Uudet kirjat voi hyvin kuitata vaihtokaupallakin.

Netissä on nähtävillä uudet:

www.burningbooks.net

...kuten myös divaripuoli:

www.antikvaari.fi/burningbooks

MustaLeski

Tuli tämäkin pulju korkattua tuolla antikvaari.fi puolella, ja vielä niin hienolla teoksella kuin Neil Straussin Pelimiehellä. Pelimies on kiva mies!  8)

PaulR

Quote from: MustaLeski on 18.12.2010, 15:06:21
Tuli tämäkin pulju korkattua tuolla antikvaari.fi puolella, ja vielä niin hienolla teoksella kuin Neil Straussin Pelimiehellä. Pelimies on kiva mies!  8)

Istun kaverilla ja luin ton kommentin. Joojoo tossahan se on ja otti hyllystä. Alotin jo lukemaan toistamiseen.

Alaston totuus pokaajien veljeskunnasta. Pelimies onkin.  :D

MustaLeski

Quote from: Paul Ruth on 18.12.2010, 15:16:03
Quote from: MustaLeski on 18.12.2010, 15:06:21
Tuli tämäkin pulju korkattua tuolla antikvaari.fi puolella, ja vielä niin hienolla teoksella kuin Neil Straussin Pelimiehellä. Pelimies on kiva mies!  8)

Istun kaverilla ja luin ton kommentin. Joojoo tossahan se on ja otti hyllystä. Alotin jo lukemaan toistamiseen.

Alaston totuus pokaajien veljeskunnasta. Pelimies onkin.  :D

Siis mulla on tosi vahva luotto tämän kirjan jakamaan infoon; veisin Paulinkin naiset  :-*

pekkasuomalainen