News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Auton ostanut pysäköi sakkopaikalle - maksuja perittiin myyjältä

Started by thinkingmind, 26.10.2010, 19:39:28

Previous topic - Next topic

thinkingmind

Auton ostanut pysäköi sakkopaikalle - maksuja perittiin myyjältä

Tiistai 26.10.2010 klo 12.51

Kanta-Hämeen poliisi varoittaa hämäristä auton ostajista.

Poliisi kertoo tiedotteessan miehestä, joka myi autonsa toukokuussa "Leiffille".

Ostaja tuli paikalle setelinipun kanssa ja sai auton rekisteripapereineen mukaansa. Jostain syystä tämä vain etunimellä esiintynyt mies ei sitten tehnytkään omistajanvaihtoilmoitusta autosta.

Asia ilmeni myyjälle kun perintätoimisto haluaisi rahaa maksamattomista pysäköintivirhemaksuista.

- Autoa myydessä pitää tarkistaa ostajan henkilöllisyys, muuten näitä seuraamuksia tipahtelee ja ulosottomieskin saattaa koputella ovella, muistuttaa poliisi.

Ostajan puhelinnumerokaan ei auta mitään. Se voi helposti olla rekisteröimätön prepaid-kortti.

IL

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102612585446_uu.shtml

Poliisikin jo varoittelee ettei kannata myydä autoa "leiffille"
"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Fincum

Luovutustodistus, 'luovari', kannatanee tehdä vieläkin vaikka ei enää pakollinen olekkaan.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Ano Nyymi

Quote from: fincum on 26.10.2010, 20:23:37
Luovutustodistus, 'luovari', kannatanee tehdä vieläkin vaikka ei enää pakollinen olekkaan.

Minä kun aikoinaan möin autoni "Leifille", niin hitsasin sitä ennen pyörän pultit vanteeseen kiinni  ;D

MW

Quote from: Ano Nyymi on 26.10.2010, 22:20:21

Minä kun aikoinaan möin autoni "Leifille", niin hitsasin sitä ennen pyörän pultit vanteeseen kiinni  ;D

Son näitten nykyysten aluvanteiren ja pellimutterien kanssa niin pal vaikeempaa... ???

mustaviirus

Quote from: Ano Nyymi on 26.10.2010, 22:20:21

Minä kun aikoinaan möin autoni "Leifille", niin hitsasin sitä ennen pyörän pultit vanteeseen kiinni  ;D

Tulee ihan esabin lukko mieleen moisesta. :D
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Fincum

Quote from: mustaviirus on 26.10.2010, 23:22:22
Tulee ihan esabin lukko mieleen moisesta. :D

Mahtaako nykynuorisolle enää aueta esabin kustannustehokas voimansiirron modifiointi.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.