News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-10-26 Siivooja vangittiin epäiltynä törkeästä raiskauksesta

Started by kantakaupunkilainen, 26.10.2010, 15:50:14

Previous topic - Next topic

Viimeinen suomalainen

Hyi hitto, mikä tapaus tuo Cittarin raiskaaja! Toivottavasti tuo ei enää ikinä kävele vapaana Suomessa muuta kuin poislähtevään lentokoneeseen. Tuomion lusimisen jälkeen menolippu Afrikkaan, toteuttakoon siellä vaikka viidakossa seksuaalisuuttaan.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

SimoMäkelä

Tämä Jasmin on laittanut itsensä rohkeasti likoon ja ansaitsisi suuren huomion. Eikö tämä ole sama tapaus, jota käsiteltiin TV:n  Lain valvojat-sarjassa?

Mutta aika hiljaista on ollut. Ei ole Lliisa Jaakonsaarikaan nostanut äläkkää naisten asemasta maassamme. Intialaisista joukkoraiskauksista kyllä on paasannut, enkä nyt sano että aiheetta, mutta aihetta löytyisi lähempääkin.

Kuli

Tämän tapauksen muistan itsekkin. Muistaakseni tässä tapauksessa kyseinen veijari sai  tuomioon alennusta, koska oli "vähälahjainen" eli ts. normaali ÄOn afrikkalainen eli täällä meilläpäin kai lääketieteellisesti kehitysvammainen. Jotenkin ei itse pysty kuvittelemaan mitä tuommoisten limanuljaskoiden päässä muutenkaan liikkuu, voi olla se mielenmaisema jotensakin aika primitiivinen. Hatunnoston arvoinen teko naiselta kirjoittaa omalla nimellään ja kasvoillaan, jotta nämä asiat sadaan kunnolla päivänvaloon. Tuommoiseen ei moni pystyisi jo raiskauksen aiheuttaman stigmankin takia.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Ink Visitor

Myymäläraiskaajan kootut selitykset ja kylmäävä tunnustus: Tämä takia olen aina toisinaan raiskannut jonkun!

Vuonna 2010 Malmin K-Citymarketissa työskennellyt 44-vuotias Jasmin joutui poikkeuksellisen rikoksen uhriksi, kun kaupassa siivojana työskennellyt Emmanuel Kwasi Sabina tunnettu liberialaismies raiskasi viimeisenä kaupan pukuhuoneeseen jääneen naisen veitsellä uhaten kahden tunnin ajan. Tuona aikana Sabi pahoinpiteli ja sitoi Jasminin, ja raiskasi hänet kolmeen kertaan. Tämän jälkeen Sabi ryösti kaupan kassarahat.

Tämän Seiskassa Jasmin kertoo toipumisestaan. Hän myös kirjoittaa aiheesta poikkeuksellisen avointa Työpaikallaan raiskattu -blogia vertaistueksi muille raiskauksen uhreille

Tapaus järkytti koko Suomea, ja rikoksen esitutkintapöytäkirja on karua luettavaa. Silmäänpistävintä yli 300-sivuisessa aineistossa ovat raiskaajan "koomiset" selitykset. Vaikka valvontakamerakuvat ja kaikki muutkin todisteet kertovat karua kieltä, raiskaaja kiisti aluksi täysin syyllisyytensä. Miehen mukaan uhri soitti hänet itse paikalle ja lähenteli seksuaalisesti.

Kolmannen puhelun yhteydessä nainen pyysi minua tulemaan naisten pukuhuoneeseen.

Kun minä tulin pukuhuoneeseen, nainen oli alasti. Minä menin takaisin ovelle, ja sanoin että anteeksi. Tämä nainen vastasi minulle, että "ei mitään". Tämän jälkeen nainen tuli minun polvelle naisen ollessa alasti.

Tämän jälkeen nainen pyysi, että minä nuolisin hänen emätintään. Minä kieltäydyin sanomalla, että ei missään nimessä.

Tämän jälkeen nainen tuli minun syliini ja halusi naida. Minä en pistänyt siitintä naisen sisään, koska minulla ei ollut kondomia.

Mies myös väitti Jasminin itse yrittäneen ryöstää kaupan kassakaapin

Tämän jälkeen nainen otti pitkävartisesta saappaasta veitsen, jolla nainen yritti avata kassakaapin ruuveja.

Valvontakamerakuvissa raiskaaja selkeästi ottaa veitsen selkänsä takaa omista vaatteista. Tämä kerrotaan raiskaajalle myöhemmissä kuulusteluissa, jolloin hän yhä jatkaa veitsi saappaassa -tarinaansa.

Tämä ei ole totta, miten muka ottaisin takaa veitsen. Olin ensiksi naisen kanssa täällä pukuhuoneessa, jossa sain tämän veitsen naiselta. Tällöin nainen antoi saappaastaan tämän veitsen minulle

Samaisessa kuulustelussa raiskaaja myös väittää naisen sitoneen itse itsensä.

Tässä minulla olleessa narussa oli silmukka, jonka sisälle nainen työnsi itse toisen kätensä, ja tämän jälkeen vetäisi narusta, jolloin silmukka kiristyi naisen ranteen ympärille

Seuraavissa kuulusteluissa raiskaaja kuitenkin jättää naurettavan tarinansa ja tekee kylmäävän tunnustuksen.

Minulle on kerrottu jo aiemminkin, mitä tämä nainen on poliisille kertonut. Nyt voin sanoa, että kaikki mitä nainen on kertonut on totta.

Vuonna 2006 kun olin Espanjassa, meinasin hukkua tuolla tuolloin. Tämä aiheutti minulle sen, että aina toisinaan olen raiskannut jonkun. Toisinaan minulle tuli aina sellainen tunne, kun olin esimerkiksi kotona, että lähdin yöllä kävelylle ja etsimään uhria, jonka sitten raiskasin. Näitä tapauksia on sattunut ulkomailla, mutta myös Suomessa.

http://www.seiska.fi/Rikos/Myymalaraiskaajan-kootut-selitykset-ja-kylmaava-tunnustus-Tama-takia-olen-aina-toisinaan-raiskannut-jonkun/1065356#Scen_1

If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Taikakaulin

Quote from: Ink Visitor on 06.02.2015, 15:01:37
Vuonna 2006 kun olin Espanjassa, meinasin hukkua tuolla tuolloin. Tämä aiheutti minulle sen, että aina toisinaan olen raiskannut jonkun. Toisinaan minulle tuli aina sellainen tunne, kun olin esimerkiksi kotona, että lähdin yöllä kävelylle ja etsimään uhria, jonka sitten raiskasin. Näitä tapauksia on sattunut ulkomailla, mutta myös Suomessa.

Jos meinaa hukkua, niin muuttuu raiskaajaksi, ok. Välimereltä näitä melkein hukkuneita tuleekin kuin liukuhihnalta huolestuttavalla volyymilla.

Kait poliisi on muuten selvittänyt nuo raiskaajan muutkin tekoset?
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Uimakoulutettava

Quote from: JoKaGO on 18.12.2014, 19:56:30
Quote from: Ajattelija2008 on 18.12.2014, 14:24:12
Onko tämä "turvapaikanhakija" nyt karkotettu? Vai onko hän Eva Biaudetin, Astrid Thorsin ja Johanna Suurpään suojeluksessa valmiina raiskaamaan lisää?

Ei ja on. 99,99%:n varmuudella.

Lukekaapas nyt, millaisen rasismin uhriksi raiskaaja on joutunut ollessaan esim. uimassa rasistisessa meressä.

Lisätietoja :flowerhat:-rintaman Kootut poisselitykset -teoksesta kohdasta Perusteet pysyvään maassapidättämiseen alaluvusta  Teki, mitä teki, kävi, kuinka kävi.

Päätös: Teidät karkotetaan maasta.
Vastaus: En taho.
Päätöksen korjaus: Tämä selvä.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Shemeikka

Quotelähdin yöllä kävelylle ja etsimään uhria, jonka sitten raiskasin. Näitä tapauksia on sattunut ulkomailla

Mikäli tapauksia saadaan selville, lehtien lööppi on tämä: Suomalaismies raiskasi ulkomaassa.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Golimar

Jotenkin minusta vain tuntuu siltä että tuo liberialainen jätekasa on varsin tyypillinen urospuolinen musta afrikkalainen mutta ihmettelen vain sitä että ovatko päättäjät tyhmiä vai vihaavatko ne suomalaisia kun tuollaisia päästetään Suomeen.

Maailmanmies

Quote from: Golimar on 06.02.2015, 17:25:09
Jotenkin minusta vain tuntuu siltä että tuo liberialainen jätekasa on varsin tyypillinen urospuolinen musta afrikkalainen mutta ihmettelen vain sitä että ovatko päättäjät tyhmiä vai vihaavatko ne suomalaisia kun tuollaisia päästetään Suomeen.
Sama juttu. Älykkyyosamääränsä oli jotain 70:en kieppeillä ja sillä perusteella hovi hieman lievensi tuomiota. Minä taas olen sitä mieltä, että tuollaiset lukemat ovat tuolla päin keskitasoa.

Taikakaulin

Quote from: Maailmanmies on 06.02.2015, 17:28:02Älykkyyosamääränsä oli jotain 70:en kieppeillä ja sillä perusteella hovi hieman lievensi tuomiota.

Vankilan tarkoitus on pitää vaaralliset henkilöt poissa siviilejä raiskaamasta ja tappamasta. Sikäli en ymmärrä mikä peruste on lieventää syytetyn tuomiota sillä verukkeella, että hän on tavallista tyhmempi. Tyhmyyttä ei voi parantaa, joten tyhmä raiskaaja pysyy tyhmänä raiskaajana aina, eikä sellaista pitäisi päästää koskaan enää ihmisten ilmoille.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

kyllästynyt

Oliko hän turvapaikanhakija vai oliko hänellä jonkilaiset oleskeluluvat EU alueella ja mistä maasta?

RP

Quote from: kyllästynyt on 06.02.2015, 19:53:35
Oliko hän turvapaikanhakija vai oliko hänellä jonkilaiset oleskeluluvat EU alueella ja mistä maasta?

Quote from: RP on 18.01.2011, 14:09:32
QuoteLokakuusta vangittuna ollut syytetty ilmoitti oikeudessa osoitteekseen Imatran pakolaisleirin.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

nollatoleranssi

Epäilty on myöntänyt raiskanneensa muitakin suomalaisnaisia. Pitääkö poliisi yleisen kuulemistilaisuuden eli onko tälläisiä tapauksia tapahtunut, jos kerran rikollinen itse myöntää niin tapahtuneen? Vai ollaanko asioista hiljaa, koska pelätään jälleen kerran rrrrrrassssssissmia.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Maailmanmies

Taitaa olla tullut Eurooppaan jotenkin näin:

(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/04/article-2596907-1B3F569900000578-306_634x505.jpg)

JoKaGO

Quote from: Maailmanmies on 06.02.2015, 20:07:30

(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/04/article-2596907-1B3F569900000578-306_634x505.jpg)

Kuka bongaa naisia tuolta veneestä  ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

MW

Quote from: JoKaGO on 06.02.2015, 20:59:11

Naisia, lapsia, koko sitä paskaa millä tätä vyörytystä markkinoidaan.

"Kaikkein haavoittuvimmat".

Vitut. Kaikkein haavoittavimmat: vihaiset, kouluttamattomat typerät nuoret miehet.

Mursu

Quote from: Taikakaulin on 06.02.2015, 17:46:41
Vankilan tarkoitus on pitää vaaralliset henkilöt poissa siviilejä raiskaamasta ja tappamasta

Mistä keksit tuon perusteen? Se ei todellakaan ole Suomessa mikään peruste rangaistuksille.

Taikakaulin

Quote from: Mursu on 06.02.2015, 21:49:01Mistä keksit tuon perusteen? Se ei todellakaan ole Suomessa mikään peruste rangaistuksille.

Niin sen pitäisi olla. Suomen kanssa sillä tosin ei olekaan mitään tekemistä. Täkäläinen oikeusjärjestelmä tekee kaikkensa, että väkivaltarikolliset olisivat mahdollisimman nopeasti takaisin kaduilla vahingoittamassa kansalaisia.

Mehud

Quote from: Mursu on 06.02.2015, 21:49:01
Quote from: Taikakaulin on 06.02.2015, 17:46:41
Vankilan tarkoitus on pitää vaaralliset henkilöt poissa siviilejä raiskaamasta ja tappamasta

Mistä keksit tuon perusteen? Se ei todellakaan ole Suomessa mikään peruste rangaistuksille.

Se kuitenkin on rangaistusten perimmäinen tarkoitus vangitsemisen lisäksi. Pitää pois rikollinen rikosmarkkinoilta.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

uffomies

Suomessa tuntuu enemmän olevan ns rangaistuksilla antaa uhrille ja omaisille tunne jotta jotain on tehty. Oikeasti ehdollista aina kun mahdollista, sarjarikoksiin alennuksia kun sehän pitäisi olla rangaistuksia koventava peruste. Vältellään maahanmuuttajien kiinniottamista.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Shemeikka

Asiasta Off-topiciin: otsikko "Siivooja vangittiin epäiltynä törkeästä raiskauksesta", leimaa mielestäni siivoustyötä tekevät, ainakin miehet.

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Mehud

Quote from: Shemeikka on 06.02.2015, 23:33:43
Asiasta Off-topiciin: otsikko "Siivooja vangittiin epäiltynä törkeästä raiskauksesta", leimaa mielestäni siivoustyötä tekevät, ainakin miehet.

VÄÄRIN! Sateenkaari-aikakaudella kaikki sukupuolet pitää olla syytettyinä naisen raiskauksesta, tai muuten syyllistytään stereotypiseen leimaamiseen ja eriarvoisuuteen.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Huolestunut Kansalainen

Quote from: uffomies on 06.02.2015, 22:47:27
Vältellään maahanmuuttajien kiinniottamista.

Jos ei ole mitään näyttöä niin ei ehkä kannattaisi valehdella.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

starsailor

Mitä jos ruotsinlaivat tapahtumat johtuvat myös tässä "hukkumis-efektistä". Pojille tullut pakokauhu laivalla ollessa ja joku pitää nopeasti raiskata, jotta olo helpottuu?

Vakavasti puheenollen, jos tämä uhri olisi ehdokkaana eduskuntavaaleissa, niin äänestäisin häntä. Niin suurta kansalaisrohkeutta on toteuttanut tulemalla asian kanssa julkisuuteen. Hattu pois päästä ja kumarrus.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

John Doe

"Kuka bongaa naisia tuolta veneestä  ;D"

Mitä niitä turhaan, Suomessahan on naisia.

Perttu Ahonen

QuoteKolmannen puhelun yhteydessä nainen pyysi minua tulemaan naisten pukuhuoneeseen.

Kun minä tulin pukuhuoneeseen, nainen oli alasti. Minä menin takaisin ovelle, ja sanoin että anteeksi. Tämä nainen vastasi minulle, että "ei mitään". Tämän jälkeen nainen tuli minun polvelle naisen ollessa alasti.

Tämän jälkeen nainen pyysi, että minä nuolisin hänen emätintään. Minä kieltäydyin sanomalla, että ei missään nimessä.

Tämän jälkeen nainen tuli minun syliini ja halusi naida. Minä en pistänyt siitintä naisen sisään, koska minulla ei ollut kondomia.

Ensin tuhansien tarinoiden kertoja on vakuuttanut migrin satutädit kurpitsanherra tarinoilla ja saanut turvapaikan.

Nyt naistenlehdet ovat ilmeisesti menettämässä kiihkeän, eksoottisen, jännittävän ja värähtelevän sexifantasia tarinoiden  kertojan.
Voi voi. minkälainen rikkaus tämä voimavara olisikaan ollut naistenlehtien kiihkeitä, eksoottisia ja jännittäviä fantasiaseikkailuja ahmiville tiedostaville naisille.  Sitä paitsi tässäkin tarinassa nainen oli dominoiva ja halusi alistaa eksoottista tummaa ja jännittävää, mutta niin vastuullista ja ehkäisystä huolehtivaa unelmien rikastajaa.

RP

(23.2.2015)
(---)
On käsittämätöntä ettei ulkomaalaisia törkeitä rikoksia tehneitä rikollisia karkoiteta Suomesta automaattisesti vankilavuosien jälkeen. Vedotaan ihmisoikeuksiin ja yliymmärretään rikollisen traumaattista taustaa niin paljon että oksettaa. Ja jotkut onnekkaat valitsevat heistä vielä aviokumppaninsa. Puistattaa. Eivät voi palata kotimaahansa kriisitilan takia. Sopeutetaan yhteiskuntaan uusien uhrien kustannuksella. Jokaisella tänne turvaan tulleella on ollut valinnan mahdollisuus. Ei toki ole helppoa tulla erilaiseen kulttuuriin ja oppia vaikeaa kieltämme. Mutta rikokseen syyllistynyt on ITSE valinnut kohtalonsa. Ei säälipisteitä, ei empatiaa.

Raiskaajaani haastateltiin muutama vuosi sitten eikä hän katunut tekoaan. Tuskin edes ymmärsi. Väitti poliisin ja minun keksineen kaiken ja minun halunneen seksiä. Hän vapautui viime vuonna istuttuaan ensikertalaisena puolet tuomiostaan. Olin töissä kun työkaverini kertoi asiasta. Tunsin sinä päivänä hetkellistä turvattomuutta. Karkoitettiinko hänet? En tiedä. Toimittaja tiedusteli asiaa mutta karkoituspäätös on salainen. Yhteiskunnallisestikin olisi tärkeää tietää törkeiden rikostentekijöiden karkoituspäätökset. Vai haluaisitko kohdata raiskaajani kadulla? Kaikkien hänen kommenttiensa jälkeen? Hänen uskomattomista kommenteistaan esitutkinnassa voi lukea SEISKASTA Tulen myöhemmin kirjoittamaan otteita pöytäkirjastani myös blogissani.

Mitä tekisin jos raiskaajani kävelisi kadulla vastaan? En tiedä. Tekisin varmaan juoksun maailmanennätyksen nopeudessa jos tunnistaisin hänet. Pelottaako minua? Ei. Luotan enkeleihini.

Jos asia koskettaa myös sinua ja pidät asiaa tärkeänä, käy allekirjoittamassa KANSALAISALOITE
http://jasmin70.blogspot.fi/2015/02/heratkaa-paattajat.html
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Dharma

Quote from: JoKaGO on 06.02.2015, 20:59:11
Quote from: Maailmanmies on 06.02.2015, 20:07:30

Siinä tervein ja kyvyikkäin väestö pakenee sotaa ja köyhyyttä jättäen lapset, naiset ja vanhukset jälkeensä. Suomesta sentään lähetettiin Ruotsiin vain lapset. Loput jäivät taistelemaan.