News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pehmeä ja lämmin HOMMA^^^ (sukat ja muut)

Started by mikkoR, 09.10.2009, 23:11:00

Previous topic - Next topic

mikkoR

Se joka tekee hommasukat niin minä olen ensimmäinen tilaaja  ;D

Yhden edelliseen siinä että JUURI ME voimme vaalia myös perinteistä käsityötä joka on maassamme ollut aina arvossaan.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

JM-K

Meikä haluaa myös viralliset HOMMA^^^ villasukat. Epävirallisetkin käy. Ihan mitkä vaan villasukat käy, sen verran heikko verenkierto jaloissa nääs.

Yhteydenottoja privana, kiitos.

Blondihko Tihko

Saivartelija sanoo että maltanristissä on lovet ristin sakaroiden päissä. "Rautaristi-ristiä" kutsutaan myös Pyhän Yrjön ristiksi ja moneksi muuksi, eikä kuviossa sinällään ole mitään pahaa. Sitä on käytetty monessa yhteydessä. Sitäpaitsi ihminen on siitä kätevä otus että voi tuottaa vanhoille (kuluneillekin) symboleille uusia merkityksiä.

On hieno, tilaan pari kunhan rahavarantojen kokonaismäärä selviää yllätyskulujen jälkeen...

Villasukkia kaipaavat: Yritän narppia tarpeen parille paljon kutovalle tutulleni. Itse en pysty neulomaan puikoilla kun sormet aukeavat ja veri lentää.

Kissapeto

Quote from: mikkoR on 09.10.2009, 23:11:00
Se joka tekee hommasukat niin minä olen ensimmäinen tilaaja  ;D

Ei pysy puikot minullakaan käsissä, mutta laitoin tiedustelun käsityöneuleita tekevälle tutulle eilen, että onko mahdollista tehdä villasukkia jonkinlaisella Homma-logolla.
Tällainen valokuva tuli sukista tänään:
(http://i93.photobucket.com/albums/l61/rkissha/Hommasukat.jpg)

Arvonlisäverolliseksi hinnaksi ilmoitetaan 20 euroa, mutta johtuen muista kiireistä tämä ihminen ei ennen kevättä ehdi tehdä kuin muutaman parin sukkia.
Jos haluaa tilausohjeet, voi ottaa minuun yhteyttä privana.

JEE

Kissapeto:"Arvonlisäverolliseksi hinnaksi ilmoitetaan 20 euroa, mutta johtuen muista kiireistä tämä ihminen ei ennen kevättä ehdi tehdä kuin muutaman parin sukkia.
Jos haluaa tilausohjeet, voi ottaa minuun yhteyttä privana. "

Tilauskysely tehty! Nuo sukat suorastaan kiljuvat päästäkseen jalkojani lämmittämään! Voi, voi, kunpa vielä saisi jostain samanlaiset tumput........ ;)

Kissapeto

Quote from: Kissapeto on 10.10.2009, 21:52:17
laitoin tiedustelun käsityöneuleita tekevälle tutulle eilen, että onko mahdollista tehdä villasukkia jonkinlaisella Homma-logolla.

Quotejohtuen muista kiireistä tämä ihminen ei ennen kevättä ehdi tehdä kuin muutaman parin sukkia.

Nyt on kuulemma sukkatinki tekijällä täynnä, välitän tässä samalla kiitokset kaikille hommasukkaisille. Näitä voi kuitenkin kysellä uudestaan keväämmällä, laitan vaikka tiedotteen, kun asia on taas ajankohtainen.

Blondihko Tihko

Minun villasukantekotaitoiset eivät ala.  :-[ Jos alkaisin itse tekemään niin yhteen pariin menisi puoli vuotta ja käsien iho olisi koko ajan hajalla. *jurpiti jurp*

antero

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Mika Mäntylä

Parempi puolisko on tuolla pehmoalalla ja iltapuhteena neuloi kaksi paria luonnonvalkoisia ^^^-lapasia. Kuvien tumput ovat kädessä, jonka kämmenen ympärysmitta on 22cm. Pituutta on 26cm. Toinen pari on vähän isompi, mutta muuten samanlainen.

(http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs072.snc3/13945_1249691917112_1073888954_30787085_5059497_n.jpg)

(http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs072.snc3/13945_1249691877111_1073888954_30787084_2867200_n.jpg)

Hinta on 15 euroa parilta ja jos joku ihan oikeasti haluaa näitä niin, ettei kaksi paria tyydytä forumin kysyntää, niin lisää tehdään. Olen välikätenä tumppuhommassa, eli yhteydenotot minulle.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

Sarppi

Quote from: Mika Mäntylä on 23.11.2009, 21:37:12
Parempi puolisko on tuolla pehmoalalla ja iltapuhteena neuloi kaksi paria luonnonvalkoisia ^^^-lapasia.
Hieno sovellus perinteikkäistä lappalaislapasista! Kekseliästä.

Blondihko Tihko

Hmm, tuntuisi siltä että pitäisi metsästää pari kudontahullua mummoa kehiin jostain. Niitä on olemassa, mutta ei ole valmiita yhteyksiä... Tutkin asiaa.