News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kuinka Perussuomalaisten kannatuksen nousuun reagoidaan?

Started by Steinerlapsi, 23.10.2010, 23:38:33

Previous topic - Next topic

Steinerlapsi

Hei kaikille, ekaa settiä minulta:

Miten arvelette median ja muiden puolueiden ragoivaan uusiin kannatuslukuihin? Nyt ollaan jo niillä tasoilla, että vähättely ja populismisyytökset eivät taida riittää, varsinkaan kun ne eivät tunnu purevan, Halla-ahon kömpelöstä kritisoinnista puhumattakaan.

Itse ennustaisin, että alkaa olla aika käydä roikkupöksy-osaston kimppuun. Muutama kunnon värireportaasi Oinosesta, Virtasesta & co. vaalikiertueella ryyditettynä "kansan mielipiteillä" niin johan alkaa perusjannu miettiä, että noiden kanssa en juu ole samaa mieltä. Tai sitten tarkastelen asiaa niin snobistishelsinkiläisestä näkökulmasta, että mulle ei vaan aukene  ;)

ajuha

miksi oinosen, tai virtasen kippuun pitäisi käydä?, vai eikö ne ole sinun mielestä tarpeeksi stailattuja?

olen perusjamppa, housujeni persaukset roikkuvat polvitaipeissa.

kannatusluvut tulenevat 17.4.2011, siinä iltasella, ehkä sitten sullekin aukeaa.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/