News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Veikkaus?

Started by jav, 20.10.2010, 17:16:21

Previous topic - Next topic

jav

Veikkaus paljonkohan Husseinnit sun muut saa ilmaista korvaamatonta vaaliaikaa ennen 2011 vaaleja mm. yleltä, hesarilta etc.., koska he ovat eräiden mielestä oikealla puolella pahaa vastaan( jussi ja muut)?

Itse veikkaan esim. Husseinin "ilmaiseksi" mainosajaksi 15000-30000€.
Sitten tämä somali Zahra saanee myös tuon saman haarukan.

Jussi ja muut saavat sitten niitä "oon puhunut ainakin 2 kertaa valtuustossa" etc.. juttuja ylenmäärin ka kisäksi he lienevät asehulluja: huutaa Ukkola.

Julkisuus ei ole tasapuolinen ja siksi on pysyttävä yhteisrintamassa odotetun paskavyöryn edessä samalla kun Halonen syöttää lempiehdokkaitaan hyvinkin avoimesti.

MaisteriT

Quote from: jav on 20.10.2010, 17:16:21
Veikkaus paljonkohan Husseinnit sun muut saa ilmaista korvaamatonta vaaliaikaa ennen 2011 vaaleja mm. yleltä, hesarilta etc.., koska he ovat eräiden mielestä oikealla puolella pahaa vastaan( jussi ja muut)?

Jussi ja muut saavat sitten niitä "oon puhunut ainakin 2 kertaa valtuustossa" etc.. juttuja ylenmäärin ka kisäksi he lienevät asehulluja: huutaa Ukkola.

Julkisuus ei ole tasapuolinen ja siksi on pysyttävä yhteisrintamassa odotetun paskavyöryn edessä samalla kun Halonen syöttää lempiehdokkaitaan hyvinkin avoimesti.

Paljon saavat aikaa, mutta onneksi kaikki huomio maahanmuuttokysymykseen on plussaa meille. Mitä useammin Halla-aho mainitaan, sen useammin hänestä keskustellaan, blogia luetaan, kirjoja myydään.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Axl

Quote from: MaisteriT on 20.10.2010, 19:41:23
Quote from: jav on 20.10.2010, 17:16:21

Paljon saavat aikaa, mutta onneksi kaikki huomio maahanmuuttokysymykseen on plussaa meille. Mitä useammin Halla-aho mainitaan, sen useammin hänestä keskustellaan, blogia luetaan, kirjoja myydään.

Joo, ei haittaa vaikka ilmasta mainosaikaa saavatkin, sillä samalla he mitään luonnolleen voimatta mainostavat Halla-ahoa. Yleensä koskee kaikkia niitä jotka jaksaa täristä pyhää vihaa todenpuhujia kohtaan.