News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Nyt se kauan odotettu kirja tuli!

Started by AlaKumi, 18.03.2009, 12:06:59

Previous topic - Next topic

kiukiu

Hurrah, hurrah, hurrah!!11!! das Buch ist endlich da!
Kiitokset Jussille.

hahkapalikka

Kysyin tuossa huvikseni paikallisesta kirjastosta, että otetaanko valikoimiin seuraava kirja: ISBN 978-952-92-5213-8
vastaus oli: Kyseessä vissiin teos Halla-Aho, Jussi: Kirjoituksia uppoavasta Lännestä. Kirja ei vielä ilmestynyt eikä kirjastoissa lainattavana. Laitetaan meille tilaukseen. ;D

kiukiu

Herran jestas. Olen nyt pari tuntia raotellut kirjaa raatsimatta avata sitä kunnolla, ettei se menisi käytetyn näköiseksi. Tässähän menee jo silmät kieroon vinoluvusta. Olisi pitänyt kai tilata sovinnolla kaksi kappaletta, että toista voisi kunnolla revittää.
No eiköhän se siitä, mutta käsittely on, kuin perheen ainoata kirja-aarretta pitelisi joskus 1700-luvulla.

CaptainNuiva

Quote from: PaulR on 18.03.2009, 13:35:23
Missä #*¤#:ssa kirja!! Kärsimätön mies parhaimpinakin päivinä, mutta hätä on aito!!1!

Noh, kaveria pitää auttaa....Jos hätä käy aivan kestämättömäksi niin saat virtuaallisesti sivellä meikäläisen kappaleen kansia mutta rankempi hiplaaminen ei kyllä onnistu ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

bebeto007

Jesh, kirja oli tullut isäni postiosoitteeseen ja olinpa vielä niiden onnellisten numeroitujen joukossa. Nyt pitää keksiä keino, miten saada kirja ajatuspoliisin käsien ulottumattomiin paikkaan jossa piileskelen 8500km päässä!
War is not over until you admit it to yourself! *General Patton*

Nissemand

Piti käydä ostaa uutta foliota! Vanha hattu repes. Kirjan numerointi 88  ;D
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

JM-K

Mitenkähän tuo mahtaa olla, että jos Jussi saa tuomion bloginsa perusteella, niin pitääkö kaikki kiihottavimmat tekstit poistaa?

Ja jos pitää, niin saako ne olla sitten enää painetussakaan muodossa?

Oliskohan mitään mahkuja saada jotain hölmöä virkamiestä provosoituun niin paljon, että se ihan oikeasti vaatisi kirjojen takavarikoimista omistajiltaan ja niiden hävittämistä (siis kirjojen, ainakin alkuvaiheessa...)?

Siinä olisi meinaan oikein kunnon natsimeininki, kun meikäläistä raahattaisiin mustaan umpiautoon ja vietäisiin salaiseen poliisiin hakattavaksi.

Matkalla ohittaisimme suuren rovion, jossa eräs tietty omakustanne roihuaisi tuhannen kappaleen voimin...

Octavius

Kyllä se täytyy myöntää, että käyttöliittymänä kirja on edelleen täysin ylivoimainen.

Tuota kirjaa tullaan muuten lukemaan kymmenen vuoden päästä klassikkona, vaikka se on ajankuvaus hulluuden valtaanpääsystä ja aikaan sidottu poliittinen pamfletti.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Lemmy

QuoteMatkalla ohittaisimme suuren rovion, jossa eräs tietty omakustanne roihuaisi tuhannen kappaleen voimin...
http://www.youtube.com/watch?v=ghANkWNG-r4
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Ernst

Minäkin laittelin kirjastooni hankintapyynnön. Laittakaapa muutkin, niin huolehditaan kansansivistystyöstä.

Monien kirjastojen web-sivuilla voi tehdä esityksen kotoa käsin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Billabong

Yllätys, yllätys, siisti paketti odotti postilaatikossa kotiin tullessa ja se oli signeerattu juuri kuten olin toivonutkin.

Heti sen luettuani aion sijoittaa sen kassakaappiini turvaan pahalta maailmalta !

Kiitokset Jussille !
Price of freedom is constant vigilance !
Thomas Jefferson

-gentilhommehki-

Itse en ole vielä saanut, odottelen innolla. Helsingissä asun.
Olin tänään aamulla kymmeneltä Turun kauppatorilla yli 20 asteen pakkasessa toista tuntia. Kuulostaa hullulta, mutta oli siellä muitakin hulluja. Yli tuhat ihmistä tuli kuuntelemaan ja tapaamaan Pekka Haavistoa. (Ville Niinistö vihreiden nettisivuilla 4.2.2012 http://www.vihreat.fi/node/7291)

Juha Päivärinta

Kiitokset Jussi kirjasta. Kirja pääsee kunniapaikalle kirjahyllyyn. Tykkäisiköhän rakas avovaimoni, jos laittaisin kirjahyllyyn erivärisiä spotteja, jotka kohdistettaisiin tuohon kirjaan? Hmm...kiva idea.
Ex-Jekku

Kazakstan

Höh, tänne ei vielä tänään tullut. Tosin meillä täällä kulkee posti miten sattuu. Joskus ei tule ollenkaan, ja kun tulee, se saattaa tulla suurinpiirtein mihin tahansa vuorokauden aikaan.

etnis

Muutama kymmenen sivua tässä illan iloksi käännetty laatuviinin säestämänä, perkele että tuntuu hyvältä. Kyllä tässä oikeasti on jotain tylyyn nettiin verrattuna, oikeinkin salonkikelpoista :) Kiitos Mestarille!

d: typoille kyytiä
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Jussi Halla-aho

Quote from: -gentilhommehki- on 18.03.2009, 21:00:05
Itse en ole vielä saanut, odottelen innolla.

Tämä on tavallinen tilanne peräkammarin pojilla.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

etnis

Quote from: Jussi Halla-aho on 18.03.2009, 21:26:24

Hahaha, niin totta :) Mutta saatana, Jussi, tämä on liian addiktoivaa, tässä menee koko yö vaikka Pariisin palot on luettu jo 2005.
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

CaptainNuiva

Oliskohan tästä saatavilla jossain vaiheessa kosteiden tilojen versiota?
Itse kun tykkään loikoilla ja lukea kuumassa kylvyssä niin tätä ei nyt kyllä uskalla viedä kovin lähelle vettä ettei pääse itku...
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

HiPPipaku

Itse miettisin enemmänkin jotain tulenkestävää versiota?
Jos/kun jätän teoksen liian näkyvälle paikalle, saattaa joku kukkahattu-kaveri kiihottua liikaa teoksen huomattuaan ja tapahtuu "451 fahrenheitit"  ;D
Mahtaa valdea vituttaa kun tajuaa taikaseinän olevan aivan normaali tiiliseinä.

Tajuaako valde ennen kuin viimeinenkin tiili on tipahtanut?

CaptainNuiva

Quote from: HiPPipaku on 18.03.2009, 22:34:35
Itse miettisin enemmänkin jotain tulenkestävää versiota?
Jos/kun jätän teoksen liian näkyvälle paikalle, saattaa joku kukkahattu-kaveri kiihottua liikaa teoksen huomattuaan ja tapahtuu "451 fahrenheitit"  ;D

Niin, historia tuntee näitä ns.itsesyttymistapauksia jolloin on henkilö palanut tuhkaksi ilman näkyvää tai havaittavaa syytä ja kuitenkin on jäänyt ympäristö lähes täysin vahingoittumattomaksi...Voisikohan tosiaankin olla kyse kukkahattutädeistä jotka ovat saaneet käsiinsä nuivaa kirjallisuutta, kiihoittuneet ja kärvähtäneet niille sijoilleen? :-\

Lemmy

Quote from: CaptainNuivaVoisikohan tosiaankin olla kyse kukkahattutädeistä jotka ovat saaneet käsiinsä nuivaa kirjallisuutta, kiihoittuneet ja kärvähtäneet niille sijoilleen?

Toivossa on hyvä elää  ;D

herra 4x

Quote from: CaptainNuiva on 18.03.2009, 22:05:43
Itse kun tykkään loikoilla ja lukea kuumassa kylvyssä niin tätä ei nyt kyllä uskalla viedä kovin lähelle vettä ettei pääse itku...

Kannattaa skannata kirja ja tulostaa piirtoheitinmuoville. Tai pistää vaimo kopioimaan spriiliukoisella tussilla. Nää nyt ekaks tulee mieleen.
Rakkaudesta lajiin.

Realisti

Omakin opus napsahti vihdoin postilaatikosta ja pääsi samantien kirjahyllyyn Linkomiehen ja Adam Smithin seuraan.

Hippo

Quote from: Julkkikset.fi on 19.03.2009, 05:13:51
Paljonkos hintaa tulisi jos kirjan lahjottaisi jokaiselle kansanedustajalle? Siinä olisi kohderyhmä, jonka pitäisi ehdottomasti lukea kirja.

Hyvä idea. 200 hommalaista voisi jokainen adoptoida yhden kansanedustajan, jolle kustantaisi kirjan. Vaihtoehtoisisti 400 hommalaista voisi puoliksi kustantaa yhdelle kirjan.

Turkulaine

Quote from: herra 4x on 18.03.2009, 23:04:34
Quote from: CaptainNuiva on 18.03.2009, 22:05:43

Kannattaa skannata kirja ja tulostaa piirtoheitinmuoville. Tai pistää vaimo kopioimaan spriiliukoisella tussilla. Nää nyt ekaks tulee mieleen.

;D Tää on ehkä viikon hauskin episodi.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

escobar

Jesjoo tuohonhan toi kolahti _o/
Nimmari on kyllä juuri se klassisen pieni, mutta toki johtunut vain ranteen väsymisestä.
Zort!

Tinden

Voih! Ei ole tullut vielä kirjaa minulle, mutta jospa huomenna...

dothefake

Quote from: Jussi Halla-aho on 18.03.2009, 21:26:24

Myös tupauunot ovat joskus kokeneet vastaavaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kazakstan

Noniin, nyt kolahti postiluukku täälläkin. Hieno opus!