News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Schatz - yhdessä jälleen.

Started by Lodi, 04.10.2010, 23:16:27

Previous topic - Next topic

Lodi

Ilta-Sanomien vakiokirjoittaja Roman Schatz pohdiskelee viime lauantain lehdessä Saksojen yhdistymistä. Tai enpä tiedä onko "pohdiskella" oikea sana - enemmänkin hän kertoo näkemystään sen kummemmin mitään pohdiskelematta.

Joka tapauksessa... hän toteaa mm. näin:"Kaksikymmentä vuotta sitten kotimaani ja yksi sen naapurivaltio fuusioituivat, ilman kansanäänestystä, ihan vain ilmoitusasiana."
Schatz on - vaikkakin Suomessa asuvana - todennut nyt, että kansojen yhdistyminen ei ole ollutkaan niin yksinkertainen asia.

Siitäkään huolimatta, että heillä on sama uskonto, ulkonäkö, kieli ja historia. Silti yhdistyminen yhdeksi kansaksi ei ole itsestään selvä prosessi. Niinpä niin ...

Minä olen suomalaisena, työtätekevänä veronmaksajana myös joutunut toteamaan, että kotimaahani on - aivan ilmoitusluontoisena asiana, ilman kansanäänestystä - alettu tuomaan kaukaa ihmisiä, jotka eivät selkeästikään sopeudu suomalaiseen yhteiskuntaan ja sen tapoihin.

Minun ilokseni on jäänyt osallistuminen maksamieni verojen myötä heidän ylläpitoonsa. Ilman kansanäänestystä ja ilmoitusluontoisena asiana.
Jos minulta olisi kysytty, olisin ilmoittanut auttavani mielummin oman maani kansalaisia. Olen siis populisti . . . ?
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Tank U

Erittäin osuva ja todellinen kommentti + 10 sinulle ;)
Inter Arma Silent Leges

Ernst

Schatz on kauhea rasisti.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)