News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-10-01 SS: Myötähäpeää bussissa

Started by Iloveallpeople, 01.10.2010, 10:59:56

Previous topic - Next topic

MaisteriT

Quote from: Juha J. on 02.10.2010, 02:02:01
Quote from: MaisteriT on 01.10.2010, 20:53:04
Quote from: JoKaGO on 01.10.2010, 12:51:39

Vaikka tämä juttu kuulostaakin vähintäänkin väritellyltä ellei jopa kokonaan keksityltä, pitää muistaa sama kuin legendaarisesta Junacaustistakin: Tämä olisi voinut tapahtua!
En täysin ymmärrä miksi useammalla kirjoittajalla on tarve kieltää tarinan todenmukaisuus.

Tämä vaatii vahvistusta mutta samanlaista tapahtumaa on ihan potaskana julkaistu. Minulle tuli ihan deja-vu.

Voisko se johtua vaan siitä, että näitä tapahtuu silloin tällöin? Itse asuin vuosia Itä-Helsingissä, ja sehän johti siihen etten halunnut matkustaa julkisilla kello 18:00 jälkeen. Ei siksi, että olisin joutunut rasistista huutelua kuulemaan, vaan koska metro ja asemat muuttuivat illansuussa niin levottomaksi ylipäänsä.

Jos enemmän seuraat uutisia niin tulet huomaamaan että kaikki ei ole aina totuudenmukaista.

Ei ole uutiset aina totta eikä kolumnit eivätkä mielipidekirjoitukset. Onneksi netissä kuitenkin kaikki on totta :-)

Ai niin muuten. Suomessa ei ole futuuria, eikä tule olemaan :-)
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

antero

Quote from: Nuivinaattori on 02.10.2010, 20:45:03
Tutun kuuloinen satu

"Pikkupojat tervehtivät kohteliaasti rappukäytävässä. Heillä on käytöstavat."

Toivottavasti myöskin vanhempina.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Juha J.

Quote from: MaisteriT on 02.10.2010, 21:54:43
Quote from: Juha J. on 02.10.2010, 02:02:01
Quote from: MaisteriT on 01.10.2010, 20:53:04
Quote from: JoKaGO on 01.10.2010, 12:51:39

Vaikka tämä juttu kuulostaakin vähintäänkin väritellyltä ellei jopa kokonaan keksityltä, pitää muistaa sama kuin legendaarisesta Junacaustistakin: Tämä olisi voinut tapahtua!
En täysin ymmärrä miksi useammalla kirjoittajalla on tarve kieltää tarinan todenmukaisuus.

Tämä vaatii vahvistusta mutta samanlaista tapahtumaa on ihan potaskana julkaistu. Minulle tuli ihan deja-vu.

Voisko se johtua vaan siitä, että näitä tapahtuu silloin tällöin? Itse asuin vuosia Itä-Helsingissä, ja sehän johti siihen etten halunnut matkustaa julkisilla kello 18:00 jälkeen. Ei siksi, että olisin joutunut rasistista huutelua kuulemaan, vaan koska metro ja asemat muuttuivat illansuussa niin levottomaksi ylipäänsä.

Jos enemmän seuraat uutisia niin tulet huomaamaan että kaikki ei ole aina totuudenmukaista.

Ei ole uutiset aina totta eikä kolumnit eivätkä mielipidekirjoitukset. Onneksi netissä kuitenkin kaikki on totta :-)

Ai niin muuten. Suomessa ei ole futuuria, eikä tule olemaan :-)

Olisinpa tarpeeksi nokkela tähän jotain läimäisemään mutta kun en ole. Perkele Suomessa on futuuri jos minä haluan.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.