News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Minun Suomeni on kansainvälinen -kampanja

Started by junakohtaus, 21.09.2010, 20:17:20

Previous topic - Next topic

junakohtaus

Naapurikin on sitten aktivoitunut. Luvassa on jännät vaalit.

http://www.slideshare.net/akikakko/minun-suomeni-info

Hajanaisina huomioina totean, että olemme näköjään aika helkkarin kovia jätkiä ja mimmejä, kun sillä tavalla dominoimme julkista keskustelua. Lisäksi viemme jonkun naiset jälleen kerran, mutta ilmeisesti sillä niitä riittää.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Lasisti

Taustalla yliopistomyyriä, julkisen sektorin työntekijöitä, pari poliitikkoa ja tv-juontaja.

Onnea matkaan vaan sen "faktapohjaisen" keskustelun ja aivopesun kanssa, johan tuota on Erkkomedia 20 vuotta yrittänyt ;D

junakohtaus

Itse katselin, että joukosta puuttuu muutama nimi, jotka olisin mielelläni mukana nähnyt. Kenties juuri siksi esim. rvat Rastas ja Abu-hanna sekä hrat Kouros ja Puuronen eivät ole listalla.

IDA

Me on voitettu tää peli. Ainakin siinä mielessä, että tuleva historiankirjoitus tulee nauramaan noille. Ellei se sitten kokonaan unohda niitä, mikä tietysti olisi optimaalinen lopputulos.

Kipling

Ai, se onkin ihan oikea. Katsoin tuota http://www.slideshare.net/akikakko käyttäjä kuvaa ja luulin, että kyseessä oli vitsi... Sehän on ihan selvä Alfred Neumann MAD-lehdestä !

"Me ? Worry ?"
"All stereotypes turn out to be true. This is a horrifying thing about life. All those things you fought against as a youth: you begin to realize they're stereotypes because they're true"
-David Cronenberg

junakohtaus

Erikseen hassua on, että niillä on tilannekuva edelleen aivan katollaan, vaikka pientä heräämistä todellisuuteen näkyykin olevan. Jos ne oikeasti lähtevät tekemään propagandaa siltä pohjalta, että maahanmuuttajat eivät hei vie meidän naisia, se sataa suoraan nuivien laariin.

Teemu Lavikka

Tällä taholla on oma lehmä tukevasti ojassa, vai mitä olette mieltä, jos Uintikauppa on osallinen tähän hullutukseen...?  ;D

http://www.slideshare.net/uintikauppafi
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Hannu Niemi

QuoteMitä:

Inspiroimme, valistamme, puolestapuhumme, annamme tunnustusta, rakennamme verkostoja, hankimme kumppaneita, valjastamme joukkoja ja kampanjoimme paremman Suomen puolesta

Tämähän voisi olla aivan hyvin myös Matiaksen Hei me promotaan Hommaa- power point esityksestä
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

junakohtaus

Olen oikeasti aika tyytis tästä. Kaikkein eniten siksi, että maahanmuuttopolitiikka todellakin on saatu nostettua poliittiseksi aiheeksi, mutta myös tämän esityksen sisällöstä.

Jos ne oikeasti aikovat ruveta puhumaan faktaa, se hyödyttää meitä, ja jos ne oikeasti kaivavat esiin vanhat kliseet naisten viemisestä, sekin hyödyttää meitä. Ei voi kuin voittaa.

Vielä kun ne ottaisivat reteästi mukaan omat lehtosepponsa ja väinökuismansa, lystiä piisaisi pitkäksi ajaksi.

Hannu Niemi

Quote from: junakohtaus on 21.09.2010, 20:51:52
Vielä kun ne ottaisivat reteästi mukaan omat lehtosepponsa ja väinökuismansa, lystiä piisaisi pitkäksi ajaksi.

Joni Pelkonen näkyy krediiteissä.
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

junakohtaus

Miten mä missasin. Iloinen asia.

Oikeasti tulossa on niin saamarin nastat vaalit. Hirveä hulabaloo luvassa.

IDA

Quote from: Hannu on 21.09.2010, 20:55:46

Joni Pelkonen näkyy krediiteissä.

:D

Meidän ei edes tarvitse pelata tätä peliä. UEFA diskasi vastustajan.

gloaming

Porukka kertoo olevansa Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn ja taloudellisen tulevaisuuden asialla. roflmao ;D ;D
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Roope

Aivan mahtavaa.

QuotePopulistinen muukalaisviha "maahanmuuttokriittiseen" retoriikkaan naamioituna on saanut ennennäkemättömät mittasuhteet suomalaisessa valtamediassa ja politiikassa. Se tulee vaikuttamaan negatiivisesti lainsäädäntöön ja siksi suomalaiseen kilpailukykyyn sekä taloudelliseen tulevaisuuteen mikäli sitä ei haasteta.

Quote• Push-polling surveys
• Openly islamophobic
• Highly organized online trolling
• Openly xenofobic rethoric
• Grassroots xenofobia
• Influencing mainstream polictics
• Spreading false information
• Sophisticated socialmedia operations: Probaganda & reqruitment of youth and adults online
• Pretense of direct democracy for facist agenda

QuoteHaasteita:
• Mamu-kriittinen aktiviteetti kasvussa (60 % negatiivisia maahanmuuttoa kohtaan HS 15.3.2010)
• Ei faktapohjaista julkista keskustelua
• "Kriittiset" johtavat julkista- ja nettikeskustelua
• Ei uskottava pro-mamu liikettä
• Kansalaisilla vähän tietoa, työkaluja tai mahdollisuutta vaikuttaa, mikä aiheuttaa apatiaa
• Ei koordinoitua vastatoimintaa

QuoteKeskipitkällä tähtäimellä:
• Julkinen mielipide 60 % negatiivisesta 60 % positiiviseksi
• 2010 loppuun mennessä 10 000 kannatusjäsentä
• 2011 loppuun mennessä 125 000 kannatusjäsentä

Pitkällä tähtäimellä:
Saada kulttuurikasvatus (cross cultural education) osaksi opetussuunnitelmaa

Onnea ja menestystä. Jäi tosin epäselväksi, miten faktapohjainen keskustelu auttaisi julkisen mielipiteen kääntämisessä maahanmuutolle positiiviseksi. Tähän mennessä kaikki tieto on toiminut toiseen suuntaan. Sattuneesta syystä.

Edit: Korjattu englannin kielen virheet takaisin paikalleen.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Lasisti

Abu-Hanna ja Akuliina pitäisi ainakin saada vauhdittamaan vyörytystä ;D

junakohtaus

Mua naurattaa niin pirusti noi highly organizedit ja sophisticatedenit. Ei mahda mitään, mutta tyypit on pihalla kuin pallogrillit.

junakohtaus

Quote from: Lasisti on 21.09.2010, 21:13:39

Abu-Hanna ja Akuliina pitäisi ainakin saada vauhdittamaan vyörytystä ;D

Ehdottomasti. Ja Kouros sekä kaikkein mieluiten itse Cosmo Hunk, tuo Suomen merkittävin mielipidevaikuttaja internetissä.

Roope

Ahaa, idea on näköjään rahastaa yrityksiä ja järjestöjä tunnuksen käytöstä. Toimisi Ruotsissa, missä tällaiselle antirasismille ei voi sanoa ei, mutta en ole varma Suomesta.

Kuka tunnistaa, mistä liiketoimintaidea (platinum, gold, silver partner) on kopsattu? Olen nähnyt jonkin täysin vastaavan partner-virityksen aiemminkin, mutta en muista mihin se liittyi.

junakohtaus

Quote from: Roope on 21.09.2010, 21:18:37
Ahaa, idea on näköjään rahastaa yrityksiä ja järjestöjä tunnuksen käytöstä. Toimisi Ruotsissa, missä tällaiselle antirasismille ei voi sanoa ei, mutta en ole varma Suomesta.

Kuka tunnistaa, mistä liiketoimintaidea (platinum, gold, silver partner) on kopsattu? Olen nähnyt jonkin täysin vastaavan partner-virityksen aiemminkin, mutta en muista mihin se liittyi.

Tollaset tasot ovat ihan normaaleja sponsoroinnissa. Ei sitä erikseen mistään ole kopsattu.

Ja kyllä mä uskon, että ne ovat ihan vilpittömästi liikkeellä. En mä usko että tota on bisnekseksi mietitty.

Roope

Quote from: junakohtaus on 21.09.2010, 21:22:35
Tollaset tasot ovat ihan normaaleja sponsoroinnissa. Ei sitä erikseen mistään ole kopsattu.

Ehkä sitten niin. Jollakin alkukesästä aloittaneella suomalaisella hyväntekeväisyysjärjestöllä oli sama kalvo, mutta hieman eri sisältö.

QuoteJa kyllä mä uskon, että ne ovat ihan vilpittömästi liikkeellä. En mä usko että tota on bisnekseksi mietitty.

Ei varmaankaan, vaan joku nuori nero on halunnut "sitouttaa" yrityksiä ja luoda järjestölle uskottavuutta tälla huikealla partnerikonseptilla.

En epäile motiiveja yhtään, mutta naurussa on vielä pitelemistä. Tuosta Homma-probaganda-kaaviosta tulee uusi taustakuvani.

Enni

Yksi asia ylitse muiden (toki on paljon, mitä en noiden järjenjuoksussa ymmärrä) mitä en ymmärrä on se, MITKÄ faktat nyt ovat niitä kamalia ja virheellisiä? Tarkoitan sitä, että  :flowerhat: käyttävät "aseenaan" aina toteamusta, että on kamalaa, että ihmiset ovat niin maahanmuuttokriittisiä, ja he ovat kriittisiä vain siksi, koska heillä on aivan vääriä tietoja asioista, mutta eivät koskaan kuitenkaan kerro, mitkä ovat ne oikeat tiedot.

Eiköhän se ole niin (kuten joku jo aikaisemmin totesikin), että ne faktat on/alkavat hiljalleen olla hyvin kansan tiedossa.

Nuo "Ne vie meidän naiset" yms. jutut on ihan sairaan typeriä. Siis oikeasti nyt. Kuka suomalaismies ihan tosissaan pelkää jäävänsä ilman naista, syystä että maahanmuutto? En ole rehellisyyden nimissä kuullut koskaan kenenkään miehen tuoneen pelkoaan esille tuosta asiasta. Ja jos joku nainen jostain syystä haluaakin sen tuontitavaran valita, niin so what? Omapa on asiansa ja ongelmansa. Kyllä niitä naisia tässä maassa piisaa.

junakohtaus

Enni,

niin-pä. Ei kukaan tunne ketään, jonka naiset maahanmuuttajat ovat vieneet. Tai mistä mä sen tiedän paljonko mulla olisi naisia ilman maahanmuuttoa, mutta epäilen.

Edelleen on niin, että meitä kiinnostava osa maahanmuutosat, sosiaalinen maahanmuutto kuten minä sanon, menee nimenomaan faktojen osalta ja talouden puolelta ihan totaalisesti pakkaselle eikä mikään osoita, että se asia muuksi koskaan muuttuisi.

Niin että jäädään odottelemaan niitä faktoja  8)

Ant.

Hienoja suunnitelmia, mutta käyttökelvottomia. Niillä on jo kaikki aseet käytössä, mitä Suomessa voi olla. Niillä on ministereitä, niillä on Yle, niillä on yliopistojen monikulttuuritutkijat, niillä on Kimmo Kiljunen, niillä on teatteri, niillä on Suomen valtion budjetti omiin menoihinsa käytettäväksi. Niillä on tällä hetkellä kaikki mitä ne voivat saada, joten suunta voi olla vain alaspäin.

Meillä taas ei ole kuin rupinen nettifoorumi. Mutta meillä on kansan kannattama aate, ja sitä ei voi varastaa, poistaa tai piilottaa. Maahanmuuttokriittisillä ei ole muuta menetettävää kuin kahleensa ja nimimerkkien takaa kirjoittavilla paskahousuilla ei oikeastaan niitäkään. ;)
Homma is the new black.

IDA

Quote from: junakohtaus on 21.09.2010, 21:14:22
Mua naurattaa niin pirusti noi highly organizedit ja sophisticatedenit. Ei mahda mitään, mutta tyypit on pihalla kuin pallogrillit.

:D

En pystynyt edes lukemaan. Todennäköisesti noiden tyyppien takana on joku Microsoft tai Brittish Petrol. Nyt on syytä pelätä.

junakohtaus

Quote from: Jari Leino on 21.09.2010, 21:37:55
Olen mukana. Täysillä.

Ette vie mun naista.

Naisia. Ne tulee ja vie meidän naiset

Enni

Lempi-ihmisemme Hannele *asiallinen kommentoija* Kosonen näkyy olla myös vaikuttajien listassa. Ja oikeen NAMINAMI Marcokin!  :D Hyvää komediaa ja surullisia ihmiskohtaloita siis luvassa. Odotamme myös itse Panun liittymistä kerhoon hommalaisten tappo- ja raiskausfantasioineen. Ketäs muita vielä voisi liittyä?

Tosiaan, jäämme odottamaan niitä faktoja.

Finka

Quote from: junakohtaus on 21.09.2010, 21:14:22

Kysymys: Miten voin liittyä tuohon highly organized-ryhmään? En löydä Homman sivuilta linkkiä. Jos Homma on tämän toiminnan takana, niin pitääkö olla täysmääräinen jäsen, että pääsee mukaan? Onko tuo toiminta Suomen Sisun tms. toimintaa? Pliis, tahdon mukaan!!!
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Roope

Quote from: Minun Suomeni on kansainvälinenCampaign targets
...
- Make people laugh and diffuse tension

Check!

Vasarahammer

Kun propagandan tunnistaa propagandaksi, se on lähtökohtaisesti epäonnistunut.

Moskovan junassa oli aikanaan tarjolla samanlaisia propagandakirjasia Neuvostoliiton oloista.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

Simon Elo

Hyvät rahat näyttäisivät yhdistyksellään tekevän, mikäli saavat yrityksiä mukaan. Yhtenä puuhamiehenä oleva Aki Kakko on myös tehnyt sivulista-nimisen puolueiden ja ehdokkaiden Facebook-kannatusta vertailevan palvelun.

En kyllä näe tosiaan tarvetta tällaiselle, kun yhteiskunnan keskeiset paikat taitaa olla jo miehitetty heidän tavallaan ajattelevilla.

Faktat kuultuani minusta tuli nuiva. Se on tietysti toivottavaa kehitystä yleisemminkin.