News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-08-30 AL: PS: Poliisi rauhoitti Porissa tappelevat pizzayrittäjät

Started by JoKaGO, 30.08.2011, 13:20:25

Previous topic - Next topic

JoKaGO

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

ttw

Hienoa tuollainen kunniakulttuuri ja kostomeininki. Pitäisi ottaa äärettömän vakavasti, että tuollaisia ihmisiä ei tänne päästettäisi.

QuotePizzeriayrittäjien välit ovat olleet äärimmäisen kireät jo vuosikausia. Pahimmilleen tilanne äityi muutama vuosi sitten, jolloin Porissa toimivan pizzerian taustahenkilöt ottivat yhteen ulvilalaisen pizzerian henkilökunnan kanssa Ulvilassa. Lyömäaseina käytettiin rautatankoja ja vain hyvällä tuurilla selvittiin ilman erittäin vakavia vammoja.

Porilaisten pizzerioiden listalle, kuuluu myös puukotusyritys.

Metro-pikatukun tapahtumissa kyse on ollut pizzeriayrittäjien toisille heittämistä solvauksista. Turkkilaisessa kunniakulttuurissa solvaukset otetaan äärettömän vakavasti.

–?Suomessa solvaukselle kohotetaan olkapäitä ja se unohdetaan seuraavana päivänä, mutta turkkilaisten kesken solvaukset muistetaan vuosiksi eteenpäin.

Paikalla ollut tukun asiakas kertoo tukussa tapahtuneen sanaharkan äityneen kovaksi ja olleen vähällä leimahtaa väkivaltaan.

Porin ja Ulvilan pizzerioita pitävät sekä turkkilaiset että kurdit. Toistaiseksi ei ole tietoa, onko riitaisuuksien välillä etnisiä jännitteitä.

http://www.porinsanomat.fi/uutiset.php?id=1312
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

MoonShine

Tampereella sytytettiin pizzeria ja asuintalo tuleen ja siellä kuoli kolme suomalaista, Lappeenrannassa lättymaakarit hakkasivat yleisellä paikalla toisiaan puukoilla ja rautaputkilla, saaden vapauttavat tuomiot Lappeenrannan KäO:ssa, nyt samaa herkkua tarjoillaan Porissa.

Ilmeisesti businekset eivät ole edenneet toivotulla tavalla ja citymaasturien ja kultakäätyjen osamaksut alkaa ahistaa.

Kauanko tätä perseilyä on tässäkin maassa katseltava?
Itse laitoin etnopizzeria-kabappilat boikottiin jo tämän vuosituhannen alussa, eikä silti ole tarvinnut nälkää nähdä.
Jokainen voimakeinoin reviiriään vahtiva 'yrittäjä' olisi palautettava isiensä maille mahdollisimman nopeasti, sillä sellainen kulttuuri on meille vieras ja vastenmielinen.

Vai mitä stubb, katainen, thors, biudee, sinnetmäki, haavisto, backman, jungner......
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Blanc73

"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

JoKaGO

Ketjun avaus jäi vähän torsoksi. Tarkoitin, että mistään etnisyyksistä ei Aamuvihreätoveri jutussaan maininnut, mutta asiayhteys lienee selkeä. Ja rautatangot astaloinahan on jo klishee, vaikka yleensä onkin ollut rautaputket.

Mutta siis noin, Porin Sanomat sentään sanoo asian niinkuin se on, turkkilaiset mainittu, siitä pisteet "Liverpooliin".
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Iiro Iso-Ilomäki

Itse voin sanoa myös että Kuopio-Siilinjärvi osastolla tätä on vuosien mittaan todistettu hieman.

Pääsinpä seuraamaan oikeuteen erään tapauksen puintia. Tässä tapauksessa kilpailevien yritysten ostomyyntihankkeet nähtävästi menivät puihin ja siitähän riemu syntyi. Aseina ei ollut käytetty rautaputkia tms. mutta vesikannut ja salaattikulhot olivat kelvanneet toisen yrittäjän liikkeen tiloissa. Mielenkiintoista tapauksessa oli että alustavissa tutkinnoissa eräs samaa kansallisuutta oleva työntekijä oli tulkin avustuksella luvannut todistaa toista vastaan (näin tuomari luki syytekirjoista ja poliisin tutkintakirjoista ääneen) mutta muutti mieltään oikeuteen ja esitti ymmärtämätöntä eikä näköjään ymmärtänyt edes tulkkia. Vähän huvitti itse asiassa, vaikka vakava asia olikin.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

MoonShine

Quote from: Iiro Iso-Ilomäki on 31.08.2011, 08:55:44
Mielenkiintoista tapauksessa oli että alustavissa tutkinnoissa eräs samaa kansallisuutta oleva työntekijä oli tulkin avustuksella luvannut todistaa toista vastaan (näin tuomari luki syytekirjoista ja poliisin tutkintakirjoista ääneen) mutta muutti mieltään oikeuteen ja esitti ymmärtämätöntä eikä näköjään ymmärtänyt edes tulkkia. Vähän huvitti itse asiassa, vaikka vakava asia olikin.

Mitä ilmeisimmin todistaja oli poliisikuulustelun ja KäO -istunnon välissä saanut hieman ns. kansallista todistajakoulutusta ja sen aikana unohtanut jopa äidinkielensä keskeisimmät opit. Tehokasta.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.