News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tämä on Muutoksen lorun loppu, osa XXXIV

Started by Kimmo Pirkkala, 07.09.2010, 16:58:32

Previous topic - Next topic

dothefake

Arvoisa herra Punaniska, minä näen asian taas niin, että eihän meillä 2-3 vuotta sitten ollut mitään.
Halla-aho toi valoa pimeyteen ja sattumalta hänen profeettansa Tampereelta alkoi lakaista palmunlehvin
hänen tietään kohti EU:ta. Mestari kuitenkin kielsi profeetan keräämien opetuslasten tooran ja profeetta
perusti lahkon ehkäpä pienen suimiinnuksen vallassa. Lahko keräsi hetkessä suuren määrän kannattajia ja
heidän odotuksensa olivat taivaissa. Osoittautui kuitenkin, että profeetta oli väärä ja hänen opetuslapsensa eivät osittain olleetkaan niin puhtaita sydämeltään, kuin hän oli toivonut.  Viisaana hän väistyi, koska ei halunnut kenellekään pahaa.
Nyt uusi johtaja on valittu ja vieläpä rehdin keinoin. Tukemalla häntä kaikkine avuineen ja puutteineen seuraavan 8 kuukauden aikana punnitaan maahanmuuttokriittisten veri. Halutaanko asiaan ja vääryyteen muutosta, ei pitäisi olla kiinni yhden ihmisen ulkonäöstä eikä hänen lausunnoistaan miedon huumeen kotikasvatusta koskevan lain nykyisestä tilasta. Kumpi meidät tuhoaa, kotikasvatettu hamppu vai islam? Ugh, olen puhunut
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Minulla on molempia, älykkyyttä ja massaa.
Lisäksi olen vaatimaton.

Hauskojen kuvien inspiroimana, onko Allah vain maaplaneetan jumala
ja jos on, kimpoavatko rukoukset ilmakehää pitkin Mekkaan vai läpäisevätkö ne
sen ja etenevät suoraviivaisina avaruuteen, josta Mekkalainen Allah ei niitä
koskaan tavoita. Tuli vaan mieleen, kun se ilmansuunta on niin kovin tärkeä.
-Tytti Tuppurainen

Rautasormus

Quote from: dothefake on 07.09.2010, 23:27:25
Kumpi meidät tuhoaa, kotikasvatettu hamppu vai islam? Ugh, olen puhunut

Both of them.

dothefake

Quote from: Rautasormus on 08.09.2010, 00:03:52
Kumpi meidät tuhoaa, kotikasvatettu hamppu vai islam? Ugh, olen puhunut

Both of them.
Eipä sitten hätiä mitiä, kun toinen on jo laiton, toiselle vaan sama juttu.
-Tytti Tuppurainen

Lemmy

Osoittautui kuitenkin, että profeetta oli väärä

Sinä senkin anarkistus!
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

dothefake

Et huomannut, että olkapäälläni istui zargasthrus.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Hmmm....siis  High frequensy-rukoukset läpäisevät ilmakehän
ja lällymmät eivät. Hmmmm....
-Tytti Tuppurainen

mannym

Quote from: dothefake on 08.09.2010, 01:29:33
Hmmm....siis  High frequensy-rukoukset läpäisevät ilmakehän
ja lällymmät eivät. Hmmmm....

Näin siis mitä korkeammalta joikhaat rukoustasi allahille, sitä varmemmin se menee perille  :D
aikaisempaan, olut on hyvää ja hamsterit tykkää porkkanoista.nimim. kaksi hamsteria omistanut ja olutta toisinaan juova vhm.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."