News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Vuokra-asunnot ulkomaiseen omistukseen

Started by Kommeli, 05.09.2010, 11:30:45

Previous topic - Next topic

Kommeli

Quote from: Lord Liberty on 12.09.2010, 19:45:29
Edelleen, mitä ihmettä sä kommeli ajat?
Jos asuntojen hinta ei saa olla kysynnän ja tarjonnan mukainen, niin kuka niistä sitten päättää?
Noiden uutisten haastateltujen mukaan Patrizian vuokrat ylittävät muiden vuokranantajien vuokrat lähi-alueella, sitenhän mitään ongelmaa ei pitäisi olla, kun ihmiset voivat muuttaa niihin halvempiin asuntoihin.

Ei kenenkään asunnossa ole pakko asua, aina voi vaihtaa jos ei vuokrasopimus miellytä.
No kuten sanottua.
Quote from: Lord Liberty
Nuo talot on rakennettu ennen kuin minä (ja moni muu täällä) on syntynyt.

Lord Liberty

Minkäsikäinen olit Kommeli kun nuo talot rakennettiin, ja paljonko olit maksanut veroja siihen ikään mennessä?
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

cgm

Quote from: Almost human on 11.09.2010, 12:03:14
Kyyhkysmäki juttua:
http://www.lansivayla.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Joukkolahto-tyhjentaa-Kyyhkysmaen-taloa  :facepalm:

Voi vitu tätä meininkiä.

–Asun yksin kolmiossa joten kympin vesimaksuni kolminkertaistuisi, Kari tokaisee.

Jos on varaa asua yksin kolmiossa Leppävaarassa niin sitten vuokra on todella alle markkinahintojen, vaikka tuossa heti perään toisin väitetäänkin.

Lord Liberty

Quote from: Julmuri on 12.09.2010, 20:29:05
Ei jossain Vantaan Kyyhkysmäessä vuokrat kuulu ollakaan Helsingin keskustan tasolla. Täysin käsittämätöntä, että jengi täällä vielä oikein taputtaa käsiään.

Vuokrat kuuluu olla tasan sillä tasolla miksi vuokranantaja ne säätää.
Ja vuokranantajahan säätää ne sille tasolle että saa asukkaita.
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

_w_

Quote from: Lord Liberty on 12.09.2010, 20:31:23
Quote from: Julmuri on 12.09.2010, 20:29:05
Ei jossain Vantaan Kyyhkysmäessä vuokrat kuulu ollakaan Helsingin keskustan tasolla. Täysin käsittämätöntä, että jengi täällä vielä oikein taputtaa käsiään.

Vuokrat kuuluu olla tasan sillä tasolla miksi vuokranantaja ne säätää.
Ja vuokranantajahan säätää ne sille tasolle että saa asukkaita.
...erityisesti jos on jo soppari valmiina että muutamia pakolaisia/mamuja sinne niin hyvin vielä tulee maksutkin ajallaan... (tuolta vain Länsiväylä-linkistä, siellä vähän sellaista epäilivät)

Lord Liberty

Ei siitä ole vuokranantajaa syyttäminen, vaan hyvinvointivaltiopoliitikkoja, jotka jakavat kansalaisten rahoja eturyhmilleen.

_w_

Quote from: Lord Liberty on 12.09.2010, 23:33:00
Ei siitä ole vuokranantajaa syyttäminen, vaan hyvinvointivaltiopoliitikkoja, jotka jakavat kansalaisten rahoja eturyhmilleen.
Taitaa vaan monasti olla kytköksissä toisiinsa nuo tahot.