News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2010-08-06 SUUPOHJAN SANOMAT Nälkälakkoon kielteisen päätöksen takia

Started by pakruti2c263, 03.09.2010, 20:24:49

Previous topic - Next topic

pakruti2c263

SUUPOHJAN SANOMAT perjantai 06.08.2010;
QuoteMarokkolaissyntyinen Abdesselam Tazi aikoo ryhtyä nälkälakkoon syyskuun 15. päivänä Helsingissä. Hän aikoo istua Marokon suurlähetystön edessä. Nyt Kristiinassa Lålbyn vastaanottokeskuksessa asuva Tazi on saanut kielteisen päätöksen turvapaikkahakemukseensa ja valittanut siitä Helsingin hallinto-oikeuteen. Hän on vaatinut kielteisen päätöksen kumoamista ja myöntämään hänelle turvapaikan tai oleskeluluvan Suomessa.
Nälkälakon tarkoituksena on saada Marokon hallinto luovuttamaan asiakirjat, joissa osoitetaan hänen poliittinen tuomionsa ja kansalaisoikeutensa menetys.
Hän on tullut Suomeen vuosi sitten ja hänen lapsensa asuu Ruotsissa.
Kotimaassaan toisinajattelijaksi luokiteltava Tazi on varma, että häntä kidutetaan tai surmataan, jos hän joutuu palaamaan Marokkoon.

Juttu; http://www.suupohjansanomat.fi/Article.jsp?article=8107

Mixei Abdesselam ole lapsensa luona Ruotsissa?
Anteliaampi taikaseinä Suomessa?
Marokon toisinajattelijat kidutetaan ja surmataan?
Kaikki joukolla tukemaan Abdesselamia syyskuun 15. päivänä.  ;D
Marokon suurlähetystö Helsingissä: Unioninkatu 15 A

Ps. Lakkovaroitus: Minäkin menen pian lakkoon jos tämä meininki jatkuu. En kuitenkaan syömälakkoon.  
Suvaitsija:
"Monikulttuurisuus on sitä, että meillä on neekeri ja sitten meillä on muslimi, ja kantaväestö suvaitsee ja alistuu."

hammerzeit

Joku voisi järjestää vaikka pienet katujuhlat Marokon suurlähetystön edustalla 15.9. Aiheitahan riittää: SM-liiga alkaa ja sehän suomalaisia naurattaa!
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Ammadeus

nimetönkeskustelija

Olen itse käynyt Marokossa ja väitän, että siellä on Afrikan mittapuulla harvinaisen hyvin asiat. Voihan sitä viranomaisten hampaisiin joutua vaikka Suomessa (Seppo Lehto), mutta jos maahanmuuttoviranomaisetkin on todenneet hakemuksen olevan aiheeton, niin ei muuta kun takasin kotiin. Tämä arpa ei voittanut.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

hiltunen

Quote from: nimetönkeskustelija on 03.09.2010, 21:55:33
Olen itse käynyt Marokossa ja väitän, että siellä on Afrikan mittapuulla harvinaisen hyvin asiat.

Eli kävit vähän oluenjuonnin ohessa testailemassa maan sananvapautta, ja suvaitsevaisuutta?

jopparai

Quote from: hiltunen on 04.09.2010, 15:47:14
Olen itse käynyt Marokossa ja väitän, että siellä on Afrikan mittapuulla harvinaisen hyvin asiat.

Eli kävit vähän oluenjuonnin ohessa testailemassa maan sananvapautta, ja suvaitsevaisuutta?

Kävin työmatkalla 1992 Marokossa. Mukana ollut paikallinen työkaveri kielsi minulta autolla-ajon. kuulemma onnettomuuden sattuessa ei hengissä voi Marokosta (ei muslimi) selvitä.

Kohtaamisteoria toimi "oikein hyvin siellä"  ;D
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

Beau

Quote from: pakruti2c263 on 03.09.2010, 20:24:49
Hän aikoo istua Marokon suurlähetystön edessä. Hän on vaatinut kielteisen päätöksen kumoamista ja myöntämään hänelle turvapaikan tai oleskeluluvan Suomessa.

Istukoot ja vaatikoot. Tällaisten tapausten kanssa tulisi noudattaa samaa linjaa, kuin terroristienkin kanssa. Eli tehdä selväksi, ettei painostuksesta ole mitään hyötyä. Loppuisivat kummasti moiset istumiset ja vaatimiset, kun lopputulos olisi jo etukäteen tiedossa.

Mummocausti oli hyvä esimerkki siitä, millaisia etuuksia kunniakansalaiset kykenevät itselleen kiristämään. Koko valtio on polvillaan muutaman "avuttoman mummon" edessä.

nimetönkeskustelija

Quote from: hiltunen on 04.09.2010, 15:47:14

Ilmeisesti olit mukana kun tiedät noin hyvin. Sen verran voin kertoa, että kyse ei ollut turistikulissireissusta ja ihan oikeesti vuoristossa ja aidoilla marokkolaisilla alueilla liikuttiin. Alkoholia en juonut tippaakaan siksi, että sitä oli vaikea järjestää, enkä tunne suurta himoa alkoholia kohtaan. Huumeita kyllä tarjottiin, mutta niitä en kokeillut. Kyseisellä alueella myös kerjäläistoiminnan ihanuus amputoituine kerjäläisineen ja kerjäläisiksi koulutettuine pikkutaaperoineen tulivat tutuiksi. En toivoisi näkeväni kyseistä toimintaa Suomessa varsinkaan kun tiedämme, että toiminnan takana on rikollisjärjestöt, joille rahat lopulta päätyvät.

Mutta tarkoitus oli vaan todeta, että Marokko ei ole mikään Somalia tai Afganistan, josta väki joutuu pakenemaan sotaa tai vainoa henkensä edestä.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?