News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Geneettinen erityispiirre -video, talkooapua tarvitaan!

Started by kaivanto, 27.06.2010, 12:26:14

Previous topic - Next topic

kaivanto

No niin, vihdoin aloitimme uuden musiikkivideon kuvaukset juhannustunnelmissa idyllisessä Itä-Suomessa...

Haaveissa olisi 20 netsin tanssikohtaus, mutta ennen kuin päästään tanssiinkutsua esittämään, pitäisi löytää sopiva paikka kuvauksiin.

Olisiko jollain tiedossa/käytössä sopiva suurehko ja ilmainen sisätila (Suomen kesä kun on arvaamaton), joku teollisuustila, ravintolasali tms., johon voitaisiin tulla tekemään videota? Helsingin ja Tampereen seudut mahdollisia. Ehdottelut yksärillä.

kaivanto

Kiitos hyvistä ehdotuksista! 10.7. tulee liian pian, ja säistä kun ei tiedä niin ulkokuvaus on liian riskaabeli hanke. Nyt näyttää siltä, että 20 netsin kannattaa laittaa kalentereihinsa 31.7. tahi 1.8. Eino P. on pannut toimeksi...

Seuratkaa tätä ketjua...

Hessu

kaivanto

No niin, nyt olisi tarjolla muutakin tekemistä kuin kottaraispöntön tuijottamista!

Geneettinen erityispiirre -musiikkivideon kuvaukset:

aika: tänä sunnuntaina klo 18, Järvenpää, Ravintola RT, http://www.ravintolart.fi/

pukukoodi: vapaa, kunhan yläosana on VHM- tai VHN -paita. Jos ei pääse itse paikalle, niin ko. asusteita voi mielellään lainata muille! Itseironian ja häpeän sietokyky tietty tarvitaan myös, koska tarkoitus on nimenomaan kehittää jotain noloa ryhmäliikuntaa...

Kappaletta voi opetella etukäteen täältä http://www.facebook.com/petrikaivanto

Sitovat ilmoittautumiset mulle yksärillä tai meilillä prontosaurus[at]sci.fi

Palkkioksi tulee tietty hyvä mieli ynnä Asiallisia lauluja -CD.

kaivanto

Nyt ilmoittautumaan, että saisin tietää saadaanko ryhmä kasaan...

Yksi tuossa ilmoitti iskemättömästä XXL-kokoisesta VHM-paidasta, jota voi lainata, jos ei omaa ole.

Toinen taas kyseli, onko Tampereelta tulijoita, että pääsisikö kyytiin.

kaivanto

Nostetaas taas ylemmäs: lisää uhkaavanoloisia netsejä tarvitaan vielä, jotta saadaan hieno video aikaiseksi! Ottakaapa yhteyksiä (kts. ed.)

Järvenpäässä pitäisi olla sunnuntaina klo 18 ja kuvauksiin menee pari tuntia, jonka jälkeen voitaneen jatkaa vapaamuotoista Homma-henkistä tapaamista.

Eino P. Keravalta

Tulossa ollaan!

Itselläni ei ole VHM-paitaa, mutta laitan päälle mustan t-paidan, johon vetäisen ko. tekstin joko maalitussia tai valkoista Ultra-talomaalia käyttäen.

Ja väkeä paikalle, perkele!!!!!!!

Kiitos.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

kaivanto

Quote from: Eino P. Keravalta on 29.07.2010, 20:34:03
Ja väkeä paikalle, perkele!!!!!!!

Kiitos.

Kiitos tästä ja myös ylläpidolle etusivun mainoksesta... Nyt vain kaikki 20 netsiä mukaan!

Eino P. Keravalta

Tanssilattialle vielä mahtunee, joten nyt kaikki netsit twistaamaan! Tehdään taidetta ja historiaa samalla kertaa! Videon jälkeen maistuu tuopponen. Tervetuloa!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

kaivanto

Valmista tuli...Tunnin päästä varmaan on Youtubessa näkyvissä, ellei ole pahempaa ruuhkaa!

antero

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Ammadeus

Hyvä meininki,kuten myös "on aika tullut",,,

Eino P. Keravalta

Sitä vain, että tuo videohan loukkaa suomalaista miestä! Tarkoitan tapaa, jolla VHM käyttää alkoholia. Todellisuudessa suomalainen mies ei dokaa noin sievistellen, vaan remuaa kunnolla.

kaivanto

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.08.2010, 15:46:20
Sitä vain, että tuo videohan loukkaa suomalaista miestä! Tarkoitan tapaa, jolla VHM käyttää alkoholia. Todellisuudessa suomalainen mies ei dokaa noin sievistellen, vaan remuaa kunnolla.

Pyydän anteeksi amatöörimäistä näyttelyä, yritin tulkita tilannetta, jossa kaikki viinat on jo juotu ja laskuhumalan demonit ovat kimpussa. Budjetti ei myöskään sallinut minkään irtaimiston hajottamista...  ;D

PaulR

Vetinari

Kuka videolla esiintyvistä herrasmiehistä oli Eino?  8)

Oli muuten hirmu hieno kappale ja hirmu hieno video. Olen lauleskellut Geneettistä erityispiirrettä koko viikonlopun. ;D
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Miniluv

Quote from: Vetinari on 22.08.2010, 18:48:57

Oli muuten hirmu hieno kappale ja hirmu hieno video. Olen lauleskellut Geneettistä erityispiirrettä koko viikonlopun. ;D

Olisit tehnyt suoraan humpaksi, Kaivanto ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Vetinari on 22.08.2010, 18:48:57
Kuka videolla esiintyvistä herrasmiehistä oli Eino?  8)

Olin tietenkin se toiseksi seksikkäin. Tai seksikkäin. Makuasia  :)

IDA

Varsin hieno video. Rehti humppaversio kappaleesta olisi tosiaan poikaa. Tai sellainen värttinätyylinen ylireipas kansanlaulu: olisi siinä kiva kuulla kuinka pressan pärstä ottaa päähän iloisen tyttökuoron hoilaamana; varmaa hittikamaa ;)

Afrikan kirjeenvaihtaja

Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

kaivanto

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 27.08.2010, 23:07:50
Kuka se kolmanneksi seksikkäin oli?

Mää tai Hervannan miäs, koska Einon ja libretistini Pasin eläimelliselle vetovoimalle antautuu kuka tahansa VHN. :D

Uljanov

nimetönkeskustelija

Henkilökohtaisesti haluan kiittää Kaivantoa. Musiikki kuten muutkin taiteenlajit muokkaavat ihmisten mielipiteitä voimakkaasti. Itse olen kaivannut homma-henkistä musiikkia. Suvaitsevaishenkistä vasemmistomusiikkiahan tulee joka tuutista. Tietysti jotain UG-kamaa löytyy, enkä nyt tarkoita mitään kiljupunkkia.

Vaatii sitä paitsi suurta rohkeutta lähteä tekemään todellista vaihtoehtomusiikkia. Tämän päivän Suomi on täynnä "kapinallisia" rokkareita, jotka meikit naamassa selittää juttuja, jotka olivat kapinallisia ehkä 70-luvulla mutta nykyään pelkkää muilta kopioitua halpakopioroskaa. Muusikko ei muutu kapinalliseksi laittamalla punkahtavat vaatteet.

Maahanmuuttoaiheita ja vääryyksiä/hulluuksia riittää esim. homman uutisosiossa aina mummoista "sotalapsiin". Siitä vaan muutkin muusikot Kaivannon tielle.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

kaivanto

Quote from: nimetönkeskustelija on 30.08.2010, 22:58:47
Henkilökohtaisesti haluan kiittää Kaivantoa. Musiikki kuten muutkin taiteenlajit muokkaavat ihmisten mielipiteitä voimakkaasti. Itse olen kaivannut homma-henkistä musiikkia. Suvaitsevaishenkistä vasemmistomusiikkiahan tulee joka tuutista.

Kiitos kiitoksista. Niiden lisäksi kaipaisin pientä masinointia netin, radioiden ja TV:n suhteen, että musiikkini saavuttaisi myös yleisöä ja yleisö pääsisi haastamaan ajatuksiaan. Juu, ja levyjä saa myös ostaa: isänpäivää ja joulua tulossa...  ;D

Itse asiassa pannaas tähän nyt kampanja: Hommafoorumissa yksärillä tilatut Asiallisia lauluja -levyt erikoistarjouksena 15 € kpl, sis. postituksen! Kampanja voimassa 1.9.-26.9. ja sitten kun palaan tangokiertueeltani Argentiinasta (jos palaan). Köyhä taiteilija kiittää etukäteen.

desperaato

Quote from: kaivanto on 30.08.2010, 23:13:40

Hommafoorumissa yksärillä tilatut Asiallisia lauluja -levyt erikoistarjouksena 15 € kpl, sis. postituksen!

Laitan yv:tä lähiaikoina. Kuinka Salaliittolaulu pärjäsi Oulussa?

nimetönkeskustelija

Quote from: kaivanto on 30.08.2010, 23:13:40
Quote from: nimetönkeskustelija on 30.08.2010, 22:58:47
Henkilökohtaisesti haluan kiittää Kaivantoa. Musiikki kuten muutkin taiteenlajit muokkaavat ihmisten mielipiteitä voimakkaasti. Itse olen kaivannut homma-henkistä musiikkia. Suvaitsevaishenkistä vasemmistomusiikkiahan tulee joka tuutista.

Kiitos kiitoksista. Niiden lisäksi kaipaisin pientä masinointia netin, radioiden ja TV:n suhteen, että musiikkini saavuttaisi myös yleisöä ja yleisö pääsisi haastamaan ajatuksiaan. Juu, ja levyjä saa myös ostaa: isänpäivää ja joulua tulossa...  ;D

Itse asiassa pannaas tähän nyt kampanja: Hommafoorumissa yksärillä tilatut Asiallisia lauluja -levyt erikoistarjouksena 15 € kpl, sis. postituksen! Kampanja voimassa 1.9.-26.9. ja sitten kun palaan tangokiertueeltani Argentiinasta (jos palaan). Köyhä taiteilija kiittää etukäteen.

Pistän pian yksäriä mutta sitä ennen piti vielä ehdottaa semmosta, että Hommassahan voitaisiin tulevaisuudessa masinoida joku aiheeseen liittyvä biisi/musavideo/levy niin, että sitä varten kerättäisiin etukäteen kolehti vähän hommagallupin tapaan. On tietysti vähän vaikeeta arvioida sitä, että kuinka paljon rahaa sais kerättyä, mutta ainakin galluppiin tuli käsittääkseni rahaa aika vauhdilla. Eihän siihen muutenkaan miljoonia tarvita, mutta jos olis edes jonkinlainen budjetti, ettei muusikon/muusikoiden tarvitsisi kantaa koko riskiä. Sitten vaan palkkaamaan ammatinäyttelijöitä, tanssityttöjä, lavastajia,.... suuren maailman tyyliin.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?