News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-07-18 SS: Älä pelkää mustaa miestä

Started by K.K., 18.07.2013, 14:17:22

Previous topic - Next topic

elukka

Quote from: jopparai on 18.07.2013, 19:57:34
Quote from: jobsy on 18.07.2013, 18:56:53
Quote from: K.K. on 18.07.2013, 14:17:22

Suurin syy ennakkoluuloihin on tietämättömyys: kaikki tuntematon ja erilainen koetaan pelottavana. Matkailu on ongelmaan parasta lääkettä...

Ahaa... yksi kliseisimmistä lausahduksista pitkään aikaan. Matkustelu on kieltämättä kivaa ja avartavaa, mutta mitä jos se ei riitä vääristä ajatuksista eheytymiseen? Itse olen asunut 5 eri maassa kolmella eri mantereella (asun edelleenkin ulkomailla), matkustellut ainakin 30 eri maassa kolminumeroisen lukumäärän, elänyt jo vuositolkulla monikulttuurisessa ja -rotuisessa perhesuhteessa, sekä työskentelen päivittäin läheisesti vähintään 10 eri kansalaisuutta edustavien ihmisten kanssa. Mitä jos kuitenkin aina toisinaan mieleen hiipii pieniä epäilyksen siemeniä monikulttuurisen yhteiskunnan täysin sokeaa ihannointia ja sellaisessa yhteiskunnassa toimivia tiettyjä kansanryhmiä vastaan? Onko muuta mahdollisuutta kuin hoitaa joko päänsä kuntoon tai vaihtoehtoisesti itsensä pois päiviltä?

Aikalailla samanlaisia kokemuksia. Perhesuhde on tosin monokulttuurinen ja olen palannut islam. öh, Suomeen jo muutama vuosi sitten. Takana pari vuosikymmentä asumista 5 mantereella (myös Afrikassa). Kukkahattu jäi matkalle ja vaimo nuivistui vielä enemmän.
Oliko vaimosi rikastuksen uhri tai oliko sellaisen uhan alla?
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

jopparai

Quote from: elukka on 19.07.2013, 20:49:03
Quote from: jopparai on 18.07.2013, 19:57:34
Quote from: jobsy on 18.07.2013, 18:56:53
Quote from: K.K. on 18.07.2013, 14:17:22

Suurin syy ennakkoluuloihin on tietämättömyys: kaikki tuntematon ja erilainen koetaan pelottavana. Matkailu on ongelmaan parasta lääkettä...

Ahaa... yksi kliseisimmistä lausahduksista pitkään aikaan. Matkustelu on kieltämättä kivaa ja avartavaa, mutta mitä jos se ei riitä vääristä ajatuksista eheytymiseen? Itse olen asunut 5 eri maassa kolmella eri mantereella (asun edelleenkin ulkomailla), matkustellut ainakin 30 eri maassa kolminumeroisen lukumäärän, elänyt jo vuositolkulla monikulttuurisessa ja -rotuisessa perhesuhteessa, sekä työskentelen päivittäin läheisesti vähintään 10 eri kansalaisuutta edustavien ihmisten kanssa. Mitä jos kuitenkin aina toisinaan mieleen hiipii pieniä epäilyksen siemeniä monikulttuurisen yhteiskunnan täysin sokeaa ihannointia ja sellaisessa yhteiskunnassa toimivia tiettyjä kansanryhmiä vastaan? Onko muuta mahdollisuutta kuin hoitaa joko päänsä kuntoon tai vaihtoehtoisesti itsensä pois päiviltä?

Aikalailla samanlaisia kokemuksia. Perhesuhde on tosin monokulttuurinen ja olen palannut islam. öh, Suomeen jo muutama vuosi sitten. Takana pari vuosikymmentä asumista 5 mantereella (myös Afrikassa). Kukkahattu jäi matkalle ja vaimo nuivistui vielä enemmän.
Oliko vaimosi rikastuksen uhri tai oliko sellaisen uhan alla?

Vaimo tuli Afrikassa ryöstetyksi. Musta mies puukon kanssa vei kännykän ja rahat. Nuivistuminen tosin oli jo tapahtunut ennen sitä. Olimme olleet jo joitain vuosia maanosassa, ennen ryöstöä, ja nähneet mitä siellä tapahtuu. Tapahtumasta ei onneksi jäänyt muistoksi puukon jälkiä.
Tätä lukevat suvikset hymähteleät tässäkohtaa, että sattuu niitä ryöstöjä Suomessakin. Se on tietenkin totta, mutta kumma kyllä tilastollisesti nekään ryöstäjät eivät yleensä ole Suomalaisia.
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

Vulcaano

En mie  pelkää vaan nautin usein kauniista romanialaisesta huilusoolosta metrossa, he ovat erittäin sivistyneitä ja kultturelleja(kin). Sitä ihailen että he jaksavat viihdyttää meitä suomalaisia ja jännitystäkin riittää,  eipä ole tylsä matka kun saan tarkastaa inolla onko lompakko tallessa kun pääsen pois merosta/ratikasta. Kyllä meidän kelpaa  ;)
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.