News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2010-08-24 Ajankohtainen kakkonen: Kantikset ja mamut sotajalalla

Started by Kultamunija, 24.08.2010, 09:52:35

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

Ohjelman perusteella skinit siis kutsuvat tummaihoisia maahanmuuttajia tästä lähin uussuomalaisiksi ja tummaihoiset maahanmuuttajat skinejä spermanaamoiksi.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Admiral_Scheer

Quote from: intense on 25.08.2010, 00:19:01
Quote from: Lemmy on 25.08.2010, 00:01:35
Quote from: intense on 24.08.2010, 23:32:32
Ohjelmassa ollut suomalainen kaljupää vastasi toimittajan ehdotukseen "mä voin sanoa millä nimellä mä haluan, ei se ole mulle mikään ongelma" johon lippispää vastasi "et sä voi sanoa" ja "sopiiko sulle jos mä sanon spermanaama"? Toisin sanoen lippispää yritti sanoa kaljupäälle, että rasistiset nimitykset eivät ole ok.

Vai voiko joku ihan rehellisin mielin väittää ymmärtäneensä tuon pätkän eri tavalla?

No kuuntele se uudestaan... kaljupää kundihan sanoo mm: "millä nimellä te haluatte että teitä kutsutaan, onko se sitten uussuomalainen?" Etiopialaisella ei ole mitään fiksua ehdotusta asiaan.   

Kyse oli nyt siitä, missä yhteydessä ja tarkoituksessa tuo spermanaama-kommentti tuli. Mitä merkitystä tuolla uussuomalaisheitolla on tilanteen kannalta?

Jos tuottaa suunnattomia vaikeuksia olla kutsumatta jotain neekeri-sanaa nykyisen sanakirjamääritelmänsä mukaisesti loukkaavana pitävää neekeriä neekeriksi niin tässä muutama vaihtoehto:

1. Hei Omar! (aseta ko. henkilön nimi tähän)
2. Hei kaveri!
3. Hei jäbä!
4. Se tummaihonen kaveri
5. Se musta kaveri

Eikös nahkatukka sanonu ennen tuota N'gwimba Sakarin spermanaama-kommenttia, että "mä voin sanoa mikä nimellä ne (uussuomalaiset) haluaa..." ?

Eli uussuomalaisen spermanaama-kommentti on tohon aika asiaton. Mut olihan sillä muutenki hyökkäävä asenne kokoajan, luultavasti oikein suosittu henkilö Vaasalaisten keskuudessa...

BeerBelly

Quote from: Admiral_Scheer on 25.08.2010, 00:31:52
Eikös nahkatukka sanonu ennen tuota N'gwimba Sakarin spermanaama-kommenttia, että "mä voin sanoa mikä nimellä ne (uussuomalaiset) haluaa..." ?

Eli uussuomalaisen spermanaama-kommentti on tohon aika asiaton. Mut olihan sillä muutenki hyökkäävä asenne kokoajan, luultavasti oikein suosittu henkilö Vaasalaisten keskuudessa...

Katsoinpa tuon itsekin ja juuri noinhan hän sanoo, eli tarjoutuu kutsumaan heitä sillä nimellä millä he haluavat itseään kutsuttavan. Sieltä sitten tulee vastaukseksi että ei käy ja spermanaamaa perään. Kohdasta 08:30 eteenpäin.
Unkari FTW

pupmuli

Minusta näytti siltä, että etiopialainen ei ymmärtänyt mitä kaljupää sanoi, vaan luuli tämän sanoneen voivansa käyttää neekeri-sanaa. Siksi hän ehdottaa voivansa itse sanoa kaljua spermanaamaksi.

kaivanto

Ylen toimittajan tarjoama diili oli aika onneton, ei tolla vielä "rauhannoobelia" saa, sillä vaikka ko. neekerit lakkaisivat kutsumasta näitä lyhyttukkaisempia ja kalpeampia kavereita natseiksi, niin media ja suvaitsevaisto takuulla jatkaa natsittelua. ;D

Juha J.

Noh, ainakin onnistuit nostamaan äbäläwäbälää hommalaisten keskuudessa, kuten lieni tarkoitus.

intense puhu vain omasta puolestasi. Sinua tuntuu kiihottavan.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Juha J.

S-naama on ehkä vastenmielisin sana mitä on keksitty. Hyi olkoon.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Suomitalon renki

Sitä minä en vain ymmärrä, miksi räkänokilta täytyy mennä ylipäätään kysymään mitään. Keskenkasvuisia molemmat osapuolet. Afrikan gansta ja leijona viilari.

Nyky-yhteiskunnassa on sellainen ihme juttu, että kaikilta älyvapailta kysellään mitä ne haluaa?? Suomessa on selkeät säännöt ja normit mitä saa ja voi tehdä. Joillekkin se on vain väännettävä rautalangasta ja toisille taas kamelin lannasta. 

Defend Finland!

Varsinkin se etiopialainen oli hyvin ylimielinen ja hänen asenteensa suomalaisia kohtaan oli erittäin aggressiivinen! Kysymykseen suomalaiseen kulttuuriin sopeutumisesta, eli kotoutumisesta, vastattiin täysin asian vierestä.
Mutta kuka tietää mikä on näiden tapahtumien taustalla? Oliko niin että mamunuoret ryöstivät ja pahoinpitelivät jonkun pienemmän kaverin ja skinit halusivat kostaa?
Nämä mamunuoret olivat ainakin hyvin vihaisia siitä että heidän teoistaan oli kerrottu poliisille!

Oliko poliisi sitten tiedottanut tapahtumista harhaanjohtavasti? Minkä takia näitä rikollisia ei sitten ole pidätetty ja miksi niitä ei ole karkoitettu maasta?
Nämä kysymykset jäivät askarruttamaan.

Adolf Stege

"Onkos spermanaama tullut vähän kaljoille" erittäin nätisti todettu.

AIP

Quote from: nuiseva on 24.08.2010, 21:17:13
Quote from: JV on 24.08.2010, 21:12:14
Kyllä mua saa kutsua spermanaamaksi  ;D

Miten minusta tuntui siltä, ettei kaveri keksinyt sitä paikan päällä, vaan kyseinen ilmaisu on ollut useamminkin käytössä.

Ei tarvinne enää miettiä sitä miksikä vaaleampaa väestönosaa kutsutaan selän takana.

as336uyli

Quote"tulevaisuus näyttää, voivatko maassa asuvat eri kansallisuudet istua patsaalla ripirinnan"

Koskakohan se "tulevaisuus" tulee sitten? Tuntuu siltä että näitä täsmälleen samoja asioita vatvottiin jo kaksikymmentä vuotta sitten, 90-luvulla. Eikö 90-luvulta katsottuna "tulevaisuus" ala olla jo nyt? Milloin on kulunut tarpeeksi aikaa, että voitaisiin todeta että "hei, tämä ei nyt vain kertakaikkiaan toimi"?

Lentomestari

Noh, ainakin onnistuit nostamaan äbäläwäbälää hommalaisten keskuudessa, kuten lieni tarkoitus.

Videolla esiintyneet idiootit syntyperään katsomatta voisivat hankkia parempia harrastuksia ja/tai työpaikan.

KOrostetut kohdat etenkin pistää silmään niin mokumaisesti, "hankkia työpaikka" on erittäin kulunut sanonta ja asiaton heitto kelle tahansa nykytyöttömyyden ja työpaikkojen ulkomaalaisdumppauksen uhrille. Mistä tiedät vaikka duuni olisikin näillä kantiksilla? Ylisuuret lippalakit omistavilla mamuilla tuskin kuitenkaan on duunia ja tuolla habituksella tuskin koskaan tuleekaan, ainakaan vapailta markkinoilta.

Maailmanmies

Olipa tilanne sitten mikä hyvänsä, niin miksi Suomeen rahdataan tällaista väkeä joiden pelkkä läsnäolo aiheuttaa aggressioita meissä muissa ? Olen ihan varma, että jos se suomalaisporukka vietäisiin Sudaniin tai Etiopiaan ja he siellä panisivat paikallisia naisia paksuksi ja vain paikallisia ärsyttävään tyyliin hengaisivat, niin ongelmiahan siitä tulisi vaikka eivät sen erityisemmin riitaa hakisikaan.

Miksi meistä jokaisen ylipäänsä pitäisi tuntea kaikki maailman kulttuurit ja olla ystävällisiä kaikille ? Kukaan ei tee TV-raportteja siitä jos pari naapuria ei tule keskenään toimeen vaikka toimeentulemattomuuden syy olisi kuinka hölmö hyvänsä.

Meillä sitävastoin väsätään lakeja jossa jo vihan tunteet kriminalisoitaisiin.

EL SID

Itse asissa haastattelu oli postiivinen juttu: ainakin tähän asti on moni Vaasalainen muistenut eilisestä ohjelmasta sen, kuinka kakaramaisesti pukeutuvat (lippis vinossa, jne) raavaat äijät haastoivat jatkuvasti riitaa suomalais-Vaasalaisten nuorien kanssa.

Tuloo ihan omat nuoruudenajat mieleen, kun virkavalta ja koneisto suojeli riitaa haastavia, suomen ensimmäisiä mamuja. Nyt vain nuoriso on fiksumpaa, se osaa tehtailla tutkintyopyyntöjä ja valituksia, jos koneisto ei toimi oikein heitä kohtaan. Kiitos netin.

PaulR

Isommassa mittakaavassa tätä peliä pyöritetään ajatuksella, että maahanmuuttajat ovat väistämättömyys. Pelaajat eivät edes osaa kyseenalaistaa tätä.

Kaikki ulkokultainen jeesustelu suvaitsevaisuudesta, monikulttuurista ja avoimista rajoista on seuraus, ei syy.

L. Brander

Meikäläiseltä ainakin lähtee vahva support Vaasan pojille. Kun tuota videota katsoi, niin mustat miehet sen kun uhosivat tyyliin: "minusta mies ei soita poliisille". Jätkät selvitti ihan asiallisesti, että jos aikuiset miehet pahoinpitelevät lapsia, niin tietysti asiasta soitetaan poliisille. Kummat muuten leuhkivat haastattelussa lyömisellä ja ihannoivat porukalla tekemäänsä väkivaltaa?

LB

EDIT: Sinänsä ihan jees, että Ajankohtainen Kekkonen salli suomalaisten kurkistaa maan pelastavien moniosaajien johdonmukaiseen ja maltilliseen ajatusmaailmaan.
Dystooppinen salamasota

Miniluv

Quote from: AIP on 25.08.2010, 10:40:54
Olikohan näille jutuille mahdollisesti oma ketjunsakin? Ettei nyt menisi liikaa yhden sanan ympärillä pyörimiseksi.

Neekeri-sanaan liittyvistä kysymyksistä on ketju täällä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,10618.0.html

Suosittelen laittamaan kaikki jatkot tästä asiasta sinne.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Nauris

Eipä tuo spermanaama nimitys mikään ihme ole, kun moni suomalainen nimittelee ulkomaalaistaustaisia neekereiksi, mutakuonoiksi ja moniksi muiksi, niin samantyyppisiä nimityksiä on sitten suomalaisistakin ajan kuluessa keksitty. Samaa myös varmasti esintyy eri etnisten ryhmien välillä esimerkiksi somalien ja kongolaisten välillä.

Mitä tulee sitten näiden äärioikeistolaisten ja gangstojen välisiin kahakoihin, niin siinä kannattaisi jommankumman osapuolen käyttää videokameraa, jotta poliisille voidaan myöhemmin todistaa kumpi osapuoli aloitti. Nyt on vähän vaikea lähteä sanomaan kumpaa osapuolta uskoisi.

Todennäköisesti sudanilaisen gangstan perhe:
Hauskat kuvat

Pohjalainen: Suomalaiset ja maahanmuuttajat ottivat yhteen Vaasassa

Pakolaisuuden lakkaaminen
Suomioppia sudanilaisille
South Sudan plans to bring home 1.5 million referendum voters
Sudaniin en enää palaa
Tilapäinen suojelu
Boris: We need more black men in teaching
Katso video alkaen ajasta 5:00

ikuturso

Quote from: pupmuli on 25.08.2010, 01:00:34
Minusta näytti siltä, että etiopialainen ei ymmärtänyt mitä kaljupää sanoi, vaan luuli tämän sanoneen voivansa käyttää neekeri-sanaa. Siksi hän ehdottaa voivansa itse sanoa kaljua spermanaamaksi.

Oma tulkinta. Se sekavanoloinen ulkomaalaistaustainen, joka puhui hoonompi soomi, ei ymmärtänyt mitä kalju kaveri sanoi. Minäkin kuuntelin, sanoiko se "no joo, me voidaan kutsua teitä miksi itse halutaan" eikä "miksi itse haluatte". Suomen kielessä kun ei noita pronominejä viljellä joka väliin. "Miksi TE haluatte" olisi selkokieltä.

Tähän "ihan miksi halutaan" -väärinymmärrykseen sopisi se, että eivät tarjoa mitään sanaa käytettäväksi ja toinen tuumaa: "no ok, me kutsutaan teitä vaikka spermanaamoiksi" tms. En jaksa kuunnella tarkkoja sanamuotoja. Mutta jo tuollainen kielellinen persoonapäätteen väärin ymmärtäminen on omiaan lisäämään jännitettä, vaikka toimittaja halusi sitä lieventää.

Ohjelman lopussa voi katsoa kenen haltuun tila enimmäkseen jäi, kun alkoi white flight patsaan juurelta.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

risto

Quote from: nuiseva on 24.08.2010, 21:16:07
Katsoin dokkarin ja se oli mielestäni puolueettomasti tehty. Lopussa toimittaja sanoi sanan neekeri. TV-historiaa tehty. Toimittaja ehdotti aselepoa, ettei mustia sanota neekereiksi ja skinejä natseiksi, siihen suostuttiin ja sitten mustamies ehdotti, että hän sanoo suomalaisia spermanaamoiksi. Vaikuttaa siltä, että kähinät eivät Vaasassa jää tähän, vaan tullaan näkemään vielä paljon monikulttuurisia kohtaamisia.

Annoitko nyt mielestäsi rehellisen kuvan tuon pätkän sisällöstä?

Ohjelmassa ollut suomalainen kaljupää vastasi toimittajan ehdotukseen "mä voin sanoa millä nimellä mä haluan, ei se ole mulle mikään ongelma" johon lippispää vastasi "et sä voi sanoa" ja "sopiiko sulle jos mä sanon spermanaama"? Toisin sanoen lippispää yritti sanoa kaljupäälle, että rasistiset nimitykset eivät ole ok.

Vai voiko joku ihan rehellisin mielin väittää ymmärtäneensä tuon pätkän eri tavalla?

Videolla esiintyneet idiootit syntyperään katsomatta voisivat hankkia parempia harrastuksia ja/tai työpaikan.

Intense, nyt korvien pesulle. Tämä "patrioottihan" sanoo, että:

Quotemä voin sanoa millä nimellä ne haluaa, että niitä sanotaan, ei se ole mulle mikään ongelma

Oma mielenkiintoinen tulkintasi oli siis tämä:
Quotemä voin sanoa millä nimellä mä haluan, ei se ole mulle mikään ongelma

Pyritkö edes rehellisyyteen? Voiko tuon tosissaan kuulla noin väärin? Varsinkin kun tämä "patriootti" vielä toistaa asian uudelleen, johon sitten tämä videon skiniäkin surullisempi tapaus vastaa:
Quote"mää sanon, sopiiko sulle että mää sanon että spermanaama"

Johon "patriootti":
Quote"no, siinäs haukut"

Minullekkin jäi se mielikuva, että tämä etiopialainen ei kahdesta toistostakaan huolimatta ymmärtänyt sitä, mitä "patriootti" tälle sanoi, joten tämä ehkä jonkin verran toimii lieventävänä asianhaarana. Spermanaama on kuitenkin varsin yleinen ja kansainvälinen haukkumasana, johon olen törmännyt erityisesti muslimimaahanmuuttajien käyttämänä vääräuskoisista valkoisista. Etiopialaiset (ja tämä näyttikin enemmän etiopialaiselta, eikä etiopiansomalilta) tosin ovat muistaakseni lähinnä kristityitä. Ehkä sopivana vertailukohtana toimisi "mutanaama" tai "nekru", tosin spermassa on vielä oma loukkaava ulottuvuutensa joka näistä kahdesta puuttuu.

Mielestäni videolla oli lähinnä häviäjiä, joskin musta mies ja patriootti vetivät kotiin ne vähät pisteet, joita tuossa tilanteessa oli vedettävissä. Erityisesti patriootti esiintyi sovittelevana. Skini nyt oli mitä oli, mutta etiopialaisen tarinankerronta muistutti lähinnä patologista valehtelijaa.

Näkisin, että tuo patriootti voisi olla ihan kehityskelpoinen kaveri kun tuosta vähän vielä kasvaa ja karvoittuu ja samalla rauhoittuu.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Viinankylväjä

Sen verran olen näihin "patriootteihin" tutustunut, että voin kyllä arvata, mitä vappuiltana tapahtui. Edellispäivän varkaus kostettiin ensimmäiselle samannäköiselle.

etnis

Quote from: sydäri on 25.08.2010, 11:57:15
Quote from: Nauris on 25.08.2010, 11:16:03
Todennäköisesti sudanilaisen gangstan perhe:
Hauskat kuvat
Suoralinkki
http://hommaforum.org/index.php/topic,3.msg31589.html#msg31589

Samalta ainakin näyttää.

Super-roi lukee kuvassa, Ajankohtaisessa kakkosessa Roy Kulang. Että M.O.T.
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Jouko

Olen itsekin patriootti mutta en kannata oman käden oikeutta. Sen sijaan poliisi ja laki yleensä pitää velvoittaa kohtelemaan kaikkia tasapuolisesti ilman r-sanan käyttöä. Jos näin ei toimita niin nämä ilmiöt tulevat vääjämättä lisääntymään. Mutta kun se viranomaisten asennekoulutus eli aivopesu.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

KJ

Quote from: Suomitalon renki on 25.08.2010, 07:48:33
Sitä minä en vain ymmärrä, miksi räkänokilta täytyy mennä ylipäätään kysymään mitään. Keskenkasvuisia molemmat osapuolet. Afrikan gansta ja leijona viilari.

Ainakin se etiopialainen oli lähemmäs kolme/nelikymppinen. Tavallaan aika surullinen ja koominen näky, kun lähes keski-ikäinen mies leikkii teini-gangstaa ylisuuri lippalakki sopivasti vinossa.
What would Gösta Sundqvist do?

JoKaGO

Quote from: KJ on 25.08.2010, 14:50:26
Quote from: Suomitalon renki on 25.08.2010, 07:48:33

Ainakin se etiopialainen oli lähemmäs kolme/nelikymppinen. Tavallaan aika surullinen ja koominen näky, kun lähes keski-ikäinen mies leikkii teini-gangstaa ylisuuri lippalakki sopivasti vinossa.

Pssssst, KJ! Se henkinen ikä...
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

nimetönkeskustelija

Quote from: nuiseva on 24.08.2010, 21:16:07
Katsoin dokkarin ja se oli mielestäni puolueettomasti tehty. Lopussa toimittaja sanoi sanan neekeri. TV-historiaa tehty. Toimittaja ehdotti aselepoa, ettei mustia sanota neekereiksi ja skinejä natseiksi, siihen suostuttiin ja sitten mustamies ehdotti, että hän sanoo suomalaisia spermanaamoiksi. Vaikuttaa siltä, että kähinät eivät Vaasassa jää tähän, vaan tullaan näkemään vielä paljon monikulttuurisia kohtaamisia.

Toinen heistä muuten kertoi seurustelevansa suomalaisen naisen kanssa. Nyt vaan tuli mieleen, että onko hänkin sitten spermanaama.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

mikkoellila

Quote from: rähmis on 24.08.2010, 23:47:15
Quote from: gloaming on 24.08.2010, 22:31:03
jälkimmäinen puhui varsin kohtuullisen oloista suomea

Minusta nuorukainen puhui suorastaan erinomaista suomea, ottaen huomioon että on ollut maassa 6 vuotta ja tullut tänne kohtalaisen vanhana.

Telkkarissa on aikojen saatossa ollut jos jonkinlaista, kymmeniä vuosia täällä asunutta raketti-insinööriä ja ties mitä ydinfyysikkoa, joiden puheesta ei saa mitään selvää - ja sitten tulee joku Vaasan torille Sudanista suksinut räkänokka, joka puhuu kieltä käytännössä ilman mitään korostusta.

Umayya Abu-Hannan, Zahra Abdullan, Roda Hassanin ja Ali Qassimin pitäisi ottaa oppia tuosta sudanilaisesta neekeristä. Tuohan puhui paljon parempaa suomea kuin he, vaikka he ovat asuneet Suomessa paljon häntä pidempään.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

JoKaGO

Quote from: mikkoellila on 25.08.2010, 18:50:19
Umayya Abu-Hannan, Zahra Abdullan, Roda Hassanin ja Ali Qassimin pitäisi ottaa oppia tuosta sudanilaisesta neekeristä. Tuohan puhui paljon parempaa suomea kuin he, vaikka he ovat asuneet Suomessa paljon häntä pidempään.

Kaskas, heitin muutama sekunti sitten samansisältöisen kommentin toiseen ketjuun.

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.