News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Muutoksen puheenjohtajaehdokkaiden vastaukset

Started by Kalevi Soilander, 23.08.2010, 23:25:35

Previous topic - Next topic

Taikakaulin

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.08.2010, 12:51:26

Tosiaan, huoh joku Leino. Keronen tekis Muutokselle hyvää. Keronen osaa ainakin vittuilla niille, jotka sen ansaitsevat, toisin kuin Leino.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Jouko

Muutos 2011 tarvitsee henkilön ja henkilöitä jotka ovat valmiita panemaan nahkansa tuleen aatteen vuoksi kuten ennenvanhaan. Sellaisella ei voi olla mitään menetettävää vaan kaikki saavutettavana. Kysymys kuuluu: löytyykö?
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Hämeenlinnan Oraakkeli

Tuota kysymyslistaa lukiessani tein sellaisen havainnon että lähestulkoon kaikki kysymykset oli sellaisia että niillä ei ole mitään merkitystä puheenjohtajaa valittaessa.
esim kysymys miten muuttaisit verotusta. Vastaa tähän mitä hyvänsä niin se ei kerro mitään ominaisuuksista puheenjohtajana. Tai mitä mieltä on ydinvoimasta.

olisin halunnut kuulla esim. millä keinoin mielestäsi muutoksen sanoma saadaan menemään perille. Tai millä lailla muutoksen julkisuuskuvaa voitaisiin mielestäsi parantaa jne..

Miniluv

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 25.08.2010, 14:39:48
Tuota kysymyslistaa lukiessani tein sellaisen havainnon että lähestulkoon kaikki kysymykset oli sellaisia että niillä ei ole mitään merkitystä puheenjohtajaa valittaessa.
esim kysymys miten muuttaisit verotusta. Vastaa tähän mitä hyvänsä niin se ei kerro mitään ominaisuuksista puheenjohtajana. Tai mitä mieltä on ydinvoimasta.

Kysymykset olivat yllättävän perinteistä kamaa. Tuli minullekin mieleen, että mitä väliä on vaikka pj:n henk.koht. näkemyksellä ydinvoimasta?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

PaulR

Muumi repesin eilen. "Riipaisin kostokännin."

Fatman

Minua tässä Muutos 2011 -sirkuksessa kiinostaa enää vain se , kuka hallituksen jäsen  sai Mäki-Ketelän jättämään hallituksen/puheenjohtajuuden.

Lemmy

(http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/10322402.jpg)
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

JoKaGO

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Dark Serenity

Quote from: Fatman on 25.08.2010, 19:54:08
Minua tässä Muutos 2011 -sirkuksessa kiinostaa enää vain se , kuka hallituksen jäsen  sai Mäki-Ketelän jättämään hallituksen/puheenjohtajuuden.

Minua taas kiinnostaa lähinnä se, että miksi JMK:ta ei pistetty aikaisemmin pois pallilta.
Murmur

Miniluv

Kohti RRRRintamaa, mars! Siirto käynnissä.

http://hommaforum.org/index.php/topic,25269.0.html

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lemmy

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 25.08.2010, 14:39:48Vastaa tähän mitä hyvänsä niin se ei kerro mitään ominaisuuksista puheenjohtajana.

Puolueen johtoon kaivataankin miestä, joka on nopea kuin vinttikoira, sitkeä kuin nahka ja kova kuin Rautaruukin teräs. ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Dark Serenity on 25.08.2010, 22:14:49

Minua taas kiinnostaa lähinnä se, että miksi JMK:ta ei pistetty aikaisemmin pois pallilta.

Käsittääkseni JMK:ta ei ole pistetty pois pallilta. ja miksi JMK olisi pitänyt aikaisemmin pistää pois pallilta.

ihminen

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 25.08.2010, 23:25:50
Quote from: Dark Serenity on 25.08.2010, 22:14:49

Käsittääkseni JMK:ta ei ole pistetty pois pallilta. ja miksi JMK olisi pitänyt aikaisemmin pistää pois pallilta.

Mäki-ketelähän olisi aivan hyvin voinut jatkaa työtänsä puheenjohtajana mutta kun väikkäri ja oma kampanja.

Muutoksen kannattajakunnalle tämä internetreality aiheuttaa ainakin hieman sekaannusta ja se ei lupaa hyvää tulevaa vaalivuotta ajatellen, ehkä se olikin koko jutun juoni ja tarkoitus alunperinkin.

Nyt pitää vain korjata se mikä korjattavissa on, jos nyt jotain ylipäätään on rikki.

Dark Serenity

QuoteKäsittääkseni JMK:ta ei ole pistetty pois pallilta. ja miksi JMK olisi pitänyt aikaisemmin pistää pois pallilta.

Mielestäni kuka tahansa PJ pitäisi pistää pois palliltaan heti kun hän alkaa tuhoamaan puolueen uskottavuutta määrätietoisesti.

Tämä ei kuitenkaan kuulu itse threadin aiheeseen, joten jättäkäämme asia tähän.
Murmur

Eino P. Keravalta

Huomenna sitten klo 10 Helsingin Malmilta ampaisee auto kohti Saloa ja historiallista äänestystä. Olen kiitollinen siitä, että sain paikan tuohon netsiautoon.

Ehdokkaan valinnan suhteen ajattelin alkaa puhtaalta pöydältä. Luin kaikkien vastaukset läpi ja annoin aina pisteen, kun vastaus miellytti minua. Voittaja sai 42 pistettä, toiseksi tullut 41 ja pronssimitalisti 38 peränpitäjän jäädessä 24 pisteeseen. Tulokset olivat niin lähellä toisiaan, että oli syytä uudelleen lukea tiettyjä kohtia. Arvelen äänestäväni 41 pistettä saanutta, mutta jätän päätöksen ehkä viime tinkaan koska haluan vielä imeä viime hetken vaikutteita ja kuulla muidenkin netsien valaisevia arvioita asiasta.

Eräs äänestyskäyttäytymiseeni vaikuttava seikka olisi tieto siitä, miten julkinen esiintyminen ja ulosanti kullakin sujuu - tämähän on erittäin tärkeää vaaleja ajatellen ja toki muutoinkin.

Itseänikin siis vielä jännittää, ketä tulen äänestämään. Hyviä puolia näkisin ehdokkailla tiivistettynä olevan seuraavanlaisia:

Keronen - filosofisuus

Leino - rempseys

Leponiemi - kadunmiehuus

Rosenström - radikaalisuus
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

Monelta ratkeaa pj. vaalit? Jänskättää. Livespammia?

turha jätkä

Quote from: IDA on 28.08.2010, 15:00:00
Monelta ratkeaa pj. vaalit? Jänskättää. Livespammia?

Meni kuulemma äänet tasan ja voittaja seulotaan painimalla!