News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-08-12 Ruotsi: Vaalit lähestyvät - poliittinen väkivalta kiihtyy

Started by rähmis, 13.08.2010, 17:41:13

Previous topic - Next topic

rähmis

Vaaleihin on aikaa 37 päivää ja ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua.

Viime lauantaina kansanpuolueen jäsen tuli pahoinpidellyksi Norrköpingissä, kun hän oli jakamassa vaaliesitteitä. Pahoinpidelty mies työskenteli kansanpäiväehdokas José Kimengasin taustajoukoissa jota tapahtunut on suuresti järkyttänyt.

"Minua ottaa niin päähän! Yhteiskunnan täytyy puuttua kovemmin keinoin poliittiseen väkivaltaan", sanoo Kimenga.

Vaaliporukalla oli ollut tarkoitus mennä kaupungin keskustaan jakamaan mainoksia. Kimenga oli jättänyt pahoinpidellyn somalitaustaisen 38-vuotiaan miehen kyydistään kirjaston eteen ja ajanut sitten talon taakse parkkeeraamaan auton. Kun Kimenga saapui takaisin kirjaston edustalle, hän näki somalimiehen keskustelevan väkijoukon kanssa.

"Mielipiteiden vaihto vaikutti olevan kiivasta ja yht'äkkiä se muuttui kähinäksi", kertoo Kimenga.

Somalimiestä lyötiin ja potkittiin naamaan. Nenänsä murtanut ja selkäkipuja valittanut mies vietiin ambulanssilla sairaalaan.

Pahoinpitelyn jälkeen useat todistajat osoittivat tekijäksi 45-vuotiaan miehen, joka oli taustaltaan hänkin somali. Poliisi onnistui pian nappaamaan pahoinpitelystä epäillyn miehen kiinni.

Kimengan mukaan pahoinpitely johtui siitä, että pahoinpitelijä ei pitänyt siitä, että hänen maanmiehensä auttoi "huonoa puoluetta".

"Ennen kuin hän löi, hän huusi: 'Kuinka sinä voit tehdä näin? Kuinka somali voi auttaa tällaista puoluetta?'", Kimenga kertaa tapahtumien kulkua.

Pahoinpitelijä vapautettiin kuulustelujen jälkeen, mikä huolestuttaa kansanpuoluelaisia.

Norrköpings Tidningar

Kommeli

Tähän perään kai sopii tämä.
Quote(vapaa suomennos)
Olen työskennellyt nyt muutaman vuoden järjestyspoliisina yhdessä suurkaupungeista Ruotsissa. Suhteellisen vähäisen kokemukseni aikana olen nähnyt miten maahanmuuttopolitiikka on muuttunut. Antakaa minun selittää. Järjestyspoliisina on tehtäväni sanamukaisesti ennaltaehkäistä rikoksia ja tapauksessa, jossa rikos on jo tapahtunut, saapua tilanteeseen, suorittaa vaadittavat toimenpiteet, erittäin karkeasti yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että se sisältää uhrin auttamisen ja epäillyn kiinniottamisen.

Jo ensimmäisen puolivuotiseni jälkeen minulle alkoi kehittyä kuva tilanteesta. Kuva esitteli minulle poliisiviraston ja Ruotsin, jotka seisoivat kävet pudotettuina uudenlaisen rikollisuuden edessä. Poissa olivat vanhat ajat, kun he, jotka olivat ottaneet liikaa tappelivat nyrkein kapakan edessä, kun väärinkäyttäjät murtautuivat autoon tai, kun ajettiin huumassa takaa autovarasta, joka pakeni poliisia.

Täällä olivat uudenlainen rikollisuus, "likainen rikollisuus", jonka suuri ja kontrolloimaton maahanmuutto toi mukanaan. Haluan korostaa, että tämä ei ole jotain spekulointia, tämä on minun arkipäivääni, jotain jota näen koko ajan ja valitettavasti todistan kerta kerran jälkeen, joka päivä. Päivä päivän jälkeen...

Otetaan muutama esimerkki:

Monta kertaa viikossa ajan vanhuksiemme ja heikkojen koteihin, jotka ovat joutuneet likaisen vanhusrikollisuuden kohteeksi (rikos, jossa joku pakottautuu asuntoon ja pahoinpitelee vanhuksen kunnes saavat kaikki arvotavarat) ja pyydän tuntomerkkejä, kuka rikoksen on suorittanut. Joka kerta kuvaillaan rikollista maahamuuttajaksi jostain tietystä ryhmästä. Ei kertaakaan koko poliisiurani aikana ole rikollista kuvailtu ruotsalaiseksi.

Samoin kaikki ne tuhannet henkirikokset, joissa lapsemme ja heikkomme joutuvat uhatuiksi ja ryöstetyiksi kaduilla ja toreilla, 95% niistä sadoista rikollisista, joita olen saanut minulle kuvailtavan raportoitavaksi on maahamuuttajia.

On yksinkertaista heitellä ilmoille sanoja kuten henkirikos tietämättä yhtään mitä se tarkoittaa. Minulle ja kollegoilleni tämä on selvää mutta yritän selittää. Nämä likaiset rikokset  ovat poikkeuksetta maahanmuutajien toteuttamia. Niitä karakterisoi täydellinen täydellinen kunnioituksen puute ihmisyyttä kohtaan. Istun vanhusta vastapäätän, vanhusta, jolla on arpi silmässä kotiinsa kohdistuneen hyökkäyksen jäljiltä - se ainoa turvallinen paikka, joka heillä oli jäljellä. Täynnä mustelmia ja todisteitä puukkouhasta, jota he juuri ovat saaneet kestää ja alistuminen, jonka he tunsivat kun eivät voineet vapautua.

Puhumattakaan siitä, kun alle viikko sitten tapasin pojan, joka täristen pelosta yritti kertoa minulle henkirikoksesta, jolle hän oli altistunut muutaman kerran aikaisemminkin. kolmas varkaus hän oli altistunut alle 11 kuukauden sisään, kaikki maahanmuuttajie suorittamia. Poika seisoi tällä kertaa odottamassa bussia ystävänsä kanssa , kun he tulivat ja veitsellä uhaten pakottivat pojat läheisen talon taakse.

Siellä he sitoivat he pojan ystävän ja sanoivat, että he leikkaisivat hengiltä hänen ystävänsä, jos poika ei tulisi takaisin suuren rahamäärän kanssa puolessa tunnissa.  Onneksi selvisivät poika ja hänen ystävänsä tästäkin henkirikoksesta mutta kuinka hän voi tänä päivänä kysyn itseltäni? Millaisia seurauksia tällä on hänen turvallisuudentunteeseensa ja hyvinvointiin?  Uskaltaako poika mennä ulos ollenkaan enää? Mennä kouluun?

Ja en ole kirjoittanut vielä ampumisista tai huumetapauksista, joita tapahtuu ulkomaalaisten tekeminä.

Voisin jatkaa esimerkkien kanssa kunnes paperin loppuu mutta sisältö kaikessa tässä on, että kun puhutaan likaisesta rikollisuudesta (rikollisuudesta, jossa käytetään hyväksi tai vahingoitetaan ihmistä), niin ulkomaalaiset ovat ylitsevuotavainen enemmistö rikoksensuorittajista. Vuorokausiraportista, jonka poliisi tekee sisäisesti  on kiinniotetuista arviolta 25 nimeä ulkomaalaisia ja 5 nimeä ruotsalaisia. Ruotsalaiset ovat useimmiten huumeiden väärinkäyttäjiä, jotka ovat varastaneet jotain.

Kun otin puheeksi tämän vanhempien poliisien kanssa sain vastaukseksi "No tämä on nyt se todellisuus, jota et voi lukea sanomalehdistä". Kollegani todistavat myös totaalista epäkunnioitusta muita poliiseja ja oikeusvaltiota vastaan, jota tietyt ulkomaalaisryhmät näyttävät. Kieltäydytään vastaamasta poliisille ja koko ajan tapellaan kaikesta, naispoliisit ovat erityisen kohdistettuja tälle ja saavat kokea koko kirjon kieltäytymisestä totella naispoliiseja, kieltäydytään tervehtimästä, kutsutaan heitä huoriksi ja käydään fyysisesti käsiksi ja otetaan heidän aseensa ja lyödään heitä maahan.

En kertaakaan joutunut nuorisojengin hyökkäyksen kohteeksi mutta maahanmuuttajajengin hyökkäyksen kohteeksi olen joutunut 10 kertaa.

Traaginen totuus (jota emme uskalla myöntää itsellemme) on että olemme kokonaan menettäneet kontrollin tietyistä alueista kaupungissamme.  Me poliisit emme voi mennä tietyille alueille joutumatta sotaan, yksinkertainen asia, kuten mennä kotiin jonkun luokse, joka on joutunut rikoksen kohteeksi on mahdotonta, kun automme kimppuun käydään. Tämä on mennyt nyt niin pitkälle, että johto on tuominnut, että väkivalta jota kohtaamme on niin karkeaa, että emme voi enää toimia alueella, sittemmin meitä on kielletty menemästä tietyille alueille, joissa riskit ovat liian suuret.

Selvitykset yläpuolella olevalle eivät enää kiinnosta minua huolimatta siitä että olen hyvin selvillä sosiaekonomisista selvityksistä. Mainitsen sen sijaan kolme asiaa:
*Todellisuus suurkaupungeissa on kuten ylläkuvattu (huolimatta siitä mitä ymmärtäväiset ja poliitikot sanovat)
*Käyttämämme selvitysmallit ja keinot ovat olleet tähän mennessä riittämättömät.
*Tämän täytyy loppua. Ottakaa pois silmälaput ja toteuttakaa toimenpiteet jotka tarvitaan nuortemme ja vanhuksiemme turvallisuuden takaamiseksi ja antakaa meille lainmuutokset joita tarvitsemme kohtaamaan tätä uuden tyyppistä rikollisuutta.

Tulen tukemaan puoluetta, jonka jäsen tänä päivänä olen ja syksyllä tulen tekemään sen, mikä on ainoa toivo turvallisen Ruotsin puolesta, Ruotsin jossa me kaikki voimme asua ja josta olla ylpeitä.

Aion nimittäin äänestää Ruotsidemokraatteja. Niin tulee tekemään myös 50% sadoista poliiseista, joiden kanssa olen keskustellut - ei koska olemme rasisteja, vaan koska olemme väsyneitä katsomaan ruotsalaisiaa uhreina omassa maassaan. Kaikki samalla kun poliiseillamme on varustus, koulutus ja tahto tehdä asialle jotain mutta jolle emme saa tehdä mitään, koska sidotut johtajiemme ja poliitikkojemme takia. Meillä ei ole sitä laintukea ja johtajuutta, jota tarvitsemme selviytyäksemme uuden tyyppisestä rikollisuudesta. Me seisomme kädet pudettuina ja Ruotsin kansa maksaa hinnan siitä.

Kuva, jonka äsken saitte on autenttinen rekrytointimainos Metro-lehdessä 10.11.2003.
http://politisktinkorrekt.info/2010/08/09/polis-och-sverigedemokrat/

kohmelo

Mona Sahlinin turvallisuutta on parannettu useiden uhkauksien jälkeen.

http://www.thelocal.se/28404/20100816/
QuoteSecurity beefed up for Sahlin due to threats

Security for Social Democratic leader Mona Sahlin has been tightened due to serious threats against her just over a month before elections, Swedish media reported on Monday.
...