News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-08-10 HS: Sisäministeriön esitys "mummolaiksi" herättää arvostelua

Started by rähmis, 10.08.2010, 09:30:46

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: henkka on 27.10.2010, 16:06:12
Jokohan Paatero saa vihdoin sen egyptiläinen mummon kiinni, ja passittaa kotiinsa Egyptiin.

Paatero nyt ei löydä omia silmälasejaankaan. Onneton tunari.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Roope

Vaikka laki meni mönkään, niin Thors ei hellitä. Hän yrittääkin saada aikaan järjestelmään muutoksen, jossa jokin ulkopuolinen taho voisi muuttaa Maahanmuuttoviraston päätöksiä.

Kansalaisaktivistit ovat hirvittävän pettyneitä lain kariutumiseen. Pär Silén uskoo, että päätös merkitsee kansanliikkeen aktivoitumista uudelleen. Sehän sopii.

Svenska YLE: Thors: Jag förstår om medborgarna är förvirrade
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Mika.H

Quote from: juge on 27.10.2010, 14:34:54
Muutosta ajanut maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors (r) sanoo, että muusta hallituksesta ei löytynyt helpotukselle kannatusta.

Kuten olen sanonut: Suomen maahanmuuttopolitiikka muuttuu nuivemmaksi sen mukaan, miten Kokoomus ja Keskusta toimivat.

Siksi minä äänestän nuivaa kokkaria, Wille Rydmania.

Totta turiset, mutta pannaan edelleen painetta. Minä en ehkä äänestä enää kokoomusta.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Axl

Quote from: Mika.H on 27.10.2010, 18:16:40
Muutosta ajanut maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors (r) sanoo, että muusta hallituksesta ei löytynyt helpotukselle kannatusta.

Kuten olen sanonut: Suomen maahanmuuttopolitiikka muuttuu nuivemmaksi sen mukaan, miten Kokoomus ja Keskusta toimivat.

Totta turiset, mutta pannaan edelleen painetta. Minä en ehkä äänestä enää kokoomusta.

Ja lisään painetta: Sitä vieteriukkojen kerhoa en edes harkiste äänestäväni.

skrabb

Thors änkytti paheksuntaansa TV1:n klo 17.00 uutisissa. Ei löytynyt inhemilleisyyttä muilta kuin rkp:lta ja vihreiltä...

http://areena.yle.fi/video/1394577 (alkaa 0.04.52)
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Uljanov

Quote from: Axl on 27.10.2010, 18:20:34
Quote from: Mika.H on 27.10.2010, 18:16:40

Ja lisään painetta: Sitä vieteriukkojen kerhoa en edes harkiste äänestäväni.

Kovemmat löylyt: Kokoomus ja Keskusta muuttuu nuivemmaksi sitä mukaa kun persujen kannatus kasvaa. Ja kääntäen: sitä mukaa kuin Kokoomuksen ja Keskustan kannatus kasvaa, Kataisen ja Kiviniemen asema vahvistuu.

Mika.H

Quote from: skrabb on 27.10.2010, 18:22:41
Thors änkytti paheksuntaansa TV1:n klo 17.00 uutisissa.

Kuuntelin saman uutisen. Epäilen, ettei asteroidi edes ymmärrä mistä ja mitä puhutaan. Sen verran huono on hänen suomenkielentaitonsa.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Axl

Quote from: Mika.H on 27.10.2010, 18:34:20
Quote from: skrabb on 27.10.2010, 18:22:41
Thors änkytti paheksuntaansa TV1:n klo 17.00 uutisissa.

Kuuntelin saman uutisen. Epäilen, ettei asteroidi edes ymmärrä mistä ja mitä puhutaan. Sen verran huono on hänen suomenkielentaitonsa.

Olen aina ajatellut hänen olevan jotenkin syyntakeettomassa tilassa. On se niin pihalla jotta.

Ernst

Quote from: Axl on 27.10.2010, 18:40:36
Olen aina ajatellut hänen olevan jotenkin syyntakeettomassa tilassa. On se niin pihalla jotta.

Thors todistaa yhden vanhan väittämän oikeaksi ja toisen vääräksi.

Väittämä 1 (joka on siis tosi): virka on aina haltijaansa suurempi.

Väittämä 2 (se väärä): kun jumala antaa viran, antaa hän sen hoidossa tarvittavan viisaudenkin.

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Roope

QuotePerussuomalaisten pelko peittosi mummot

Nyt saavat isovanhemmat Suomessa asuvine lapsineen kärsiä suurten puolueiden pelosta menettää ääniä perussuomalaisille. Näin sanoo RKP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Anna-Maja Henriksson.

Keväällä monet kansanedustajat kaikista puolueista paitsi perussuomalaisista halusivat muuttaa ulkomaalaislakia estääkseen epäinhimilliset päätökset isoäiti Irina Antonovan ja isoäiti Evelinen Fadayelin tapauksissa.

Mitä tapahtui? No, kun odotettu ulkomaalaislain muutos piti lopulta tehdä, vastustivat kaksi suurinta hallituspuoluetta Keskusta ja Kokoomus muutosta.

- Oliko muiden puolueiden huoli mummoista vain teatteria. Mihin katosi lähimmäisenrakkaus viidessä kuukaudessa, kysyy Henriksson.

Vastustajien väite, että isoäidit valtaisivat Suomen, on sekä surullinen että naurettava. Ministeri Thorsin esittämä muutos olisi lisännyt hakijoiden määrää, mutta ministerin arvion mukaan ei merkittävästi. Kyseessä oli "täyden" riippuvuuden vaihtaminen ilmaisuun "huomattavassa määrin". Mutta tämä ei siis käynyt.

- Onko keväällä osoitettu lähimmäisenrakkaus nyt täysin sivuutettu sillä perusteella, että suuret puolueet eivät menettäisi ääniä Perussuomalaisille? Katsovatko Kokoomus ja Keskusta, että isoäiti ei kuulu perheeseen, jos hän ei ole Suomen kansalainen tai täysin riippuvainen omaisistaan? Kyllä, mihinkään muuhun päätelmään ei voi kohtuudella tulla, toteaa Henriksson. (käännös)
RKP:n tiedote: Skräcken för Sannfinländarna går ut över mormödrar
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

MaisteriT

Quote from: Roope on 30.10.2010, 15:46:19
QuotePerussuomalaisten pelko peittosi mummot
RKP:n tiedote: Skräcken för Sannfinländarna går ut över mormödrar

Häpeämätöntä populismia RKP:n puolelta. Minusta mummokysymys on myös saanut täysin kohtuuttomat mittasuhteet julkisuudessa.

Oikeasti pitäisi keskittyä siihen, että oleskelulupa ja työssäkäynti ovat tarpeeksi tiukasti toisissaan kiinni. Jos tytär on töissä ja mies on suomalainen, kyllä minusta mummokin voi tulla Suomeen. Sairasvakuutusta voisi tietysti vaatia.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

hammerzeit

Ahaa, RKP:ssä siis nähdään tulevaisuuteen kun osataan sanoa, että tulijoita ei olisi ilmestynyt mistään montakaan lisää.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.