News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kampf im Klassenzimmer - Saksalaiset oppilaat vähemmistönä - nyt eng. teksti

Started by Micke, 28.07.2010, 18:11:32

Previous topic - Next topic

Ur-ho-man

Quote from: pw on 03.08.2010, 12:30:51

Väitän että suurimmalla osalla keskiluokkaa on sama ongelma edessään. Fyrkat ei riitä eliittikouluun ja sähköaitoihin kaupungeissa, joten on pakko lähteä maalle. Veikkaan että Suomessa syrjäseudut kokevat vielä melkoisen uudelleensyntymisen lähivuosina kun keskiluokan white flight räjähtää täälläkin kunnolla käyntiin.

Olen täysin samaa mieltä. Myös keskisuurilla kaupungeilla on asiaan liityen mahdollisuuksia, jos pelaavat korttinsa oikein, kun pääkapunkiseudun väki etsii kohdetta pakomatkalleen. Jos kohteen rikastusaste on matalahko nostaa se mielenkiintoa. Esimerkiksi Seinäjoella on rikastumisaste matala, junayhteydet erittäin hyvät ja samoin palvelutaso kohtuullinen vaativampaankin makuun.

Nykyaikaiset etätyökalut mahdolistavat myös esim. tietotyöläisten ammatinhoidon periaatteessa mistä tahansa.

pw

En malta olla viemättä keskustelua hieman sivuraiteille ja ottaa mukaan aluepolitiikkaa. Perussuomalaisia moititaan jatkuvasti nimenomaan syrjäseutuja suosivasta aluepolitiikastaan joka maksaa paljon rahaa ja vie turhia resulsseja. Itse kuitenkin näen että Persut tekevät tässä kauaskantoista politiikkaa. Syrjäseutuihin kannattaa panostaa jo nyt ja pitää ne elinvoimaisina juuri siksi että niillä todennäköisesti on valoisa tulevaisuus edessään keskiluokan alkaessa paeta taajamien sekasortoa. Jos nyt mennään punavihreän kokoomuksen linjoille ja autioitetaan syrjäseudut niin ei sitä tyhjää ja toimimatonta infraa polkaista enää noin vaan pystyyn hädän hetkellä.

Jos mokuhelvetin kehittymistä ei voi pysäyttää niin kannattaa nyt ainakin varautua seurauksiin eikä ihan kaikkia turvaportteja sentään kannata roskiin heittää.

Arto Tuhkamuna

Suomessa kyllä tuo maksajien pako vähemmän rikkaisiin kuntiin tullaan estämään/vaikeuttamaan mahd. tehokkaasti.

Esim. kunnallisveroon rikastusköyhistyskorotus yms..

Ei NL:stäkään porukkaa haluttu päästää pois.

Ja kukapa hullu vapaaehtoisesti paratiisista lähtisikään...

pw

Quote from: Ulkopuolinen on 03.08.2010, 12:50:39
Oli sitten kyse omistus- tai vuokra-asumisesta niin uppoavasta laivasta saa eniten mukaansa se ensimmäisenä häipyvä rotta.

Heh, olipa hyvä letkaus. Pistetään mieleen.

Suvaitsija

Quote from: Vapaa Umpihanki on 02.08.2010, 14:20:23
Quote from: Suvaitsija on 01.08.2010, 10:06:38
Se nyt vain on itsestäänselvää, että naiset, jotka eivät suostu avioliittoon, ammutaan. Ja tämä taisi olla vielä koulun priimusoppilas  :facepalm: Tämä on jopa valaisevampaa kuin kuvittelinkaan.

Sanoiko se noin? Minun mielestäni sitä naimisiinmenohalukkuutta kyseltiin tytöltäkin vielä varmuudeksi isän tai appiukon taholta. Sitten jos tyttö on hunningolla eli makoilee ei-muslimin kanssa(tässäHÄN voidaan nyt olettaa, että länsimaalainenHAN ei raiskaa), niin tyttö on huonosti kasvatettu ja sekös vanhempia hävettää. Nuorta muslimimiestä taas potuttaa kävellä häitä odotellessa käsikynkkää oman Impi Umpilampensa kanssa, kun vasemmalla ja oikealla vilisee rivoja länsimaalaisia seksiseireenejä.

Joo, katsoin tämän kohdan uudestaan. Siis mies, joka erehtyy harrastamaan seksiä musliminaisen kanssa, syyllistyy kunnian tahraamiseen. Kunnia pitää puhdistaa pakottamalla mies avioliittoon tämän naisen kanssa, tai toisena vaihtoehtona on sitten kuula kalloon. Molemmille. Näin sanoi luokan huippumamuoppilas.

Kyllä parasta suvaitsemattomuuskasvatusta on se, kun Nuoriso itse päästetään ääneen.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Ur-ho-man

Quote from: Suvaitsija on 03.08.2010, 16:01:22
Quote from: Vapaa Umpihanki on 02.08.2010, 14:20:23
Quote from: Suvaitsija on 01.08.2010, 10:06:38
Se nyt vain on itsestäänselvää, että naiset, jotka eivät suostu avioliittoon, ammutaan. Ja tämä taisi olla vielä koulun priimusoppilas  :facepalm: Tämä on jopa valaisevampaa kuin kuvittelinkaan.

Sanoiko se noin? Minun mielestäni sitä naimisiinmenohalukkuutta kyseltiin tytöltäkin vielä varmuudeksi isän tai appiukon taholta. Sitten jos tyttö on hunningolla eli makoilee ei-muslimin kanssa(tässäHÄN voidaan nyt olettaa, että länsimaalainenHAN ei raiskaa), niin tyttö on huonosti kasvatettu ja sekös vanhempia hävettää. Nuorta muslimimiestä taas potuttaa kävellä häitä odotellessa käsikynkkää oman Impi Umpilampensa kanssa, kun vasemmalla ja oikealla vilisee rivoja länsimaalaisia seksiseireenejä.

Kyllä parasta suvaitsemattomuuskasvatusta on se, kun Nuoriso itse päästetään ääneen.

Näin on närhen munat. "Vasemmistointellektuellit" selittämässä asioita parhain päin Nuorison puolesta on se tyypillinen tilanne. Miksi ei kysytä asiaa suoraan Nuorisolta itseltään?

Muistelen että jossain taannoisessa Ylen keskusteluohjelmassakin silmiä aukovat löpinät tuli nimenomaan rauhan uskontolaisten omasta suusta. Siitä sai realistisen kuvan "kotoutumisen" tasosta ja halukkuudesta.

ike60

Quote from: Ur-ho-man on 04.08.2010, 10:13:34
Quote from: Suvaitsija on 03.08.2010, 16:01:22
Näin on närhen munat. "Vasemmistointellektuellit" selittämässä asioita parhain päin Nuorison puolesta on se tyypillinen tilanne. Miksi ei kysytä asiaa suoraan Nuorisolta itseltään?

Tuossa on se ongelma että se mitä kuuluu sanoa medioille ja mitä oikeasti ajattelee eriytyvät helposti tarpeen vaatiessa. Täten ainakin mamujen kellokkaat toimittavat sitä mitä tilataan. Tarvittaessa he osaavat korjata sanomisiaan nopeastikin, kuten imaami Chehab Chodrin tapauksessa nähtiin. Nuoriso on tietenkin hieman eri asia, mutta kyllä sieltäkin taqiyyaa saadaan tulemaan jos heidän puheistaan nostetaan isompi haloo.

vilach

Quote from: vilach on 30.07.2010, 19:57:49
Kannattaa ladata, koska videot voivat hävetä youtubesta minä hetkenä tahansa.

Tapahtui se, mitä minä ennustin, videot on poistettu. Onneksi nnnrsk ehti ladata ajoissa.

Paavom

Quote from: vilach on 23.08.2010, 03:04:26
Quote from: vilach on 30.07.2010, 19:57:49
Kannattaa ladata, koska videot voivat hävetä youtubesta minä hetkenä tahansa.

Tapahtui se, mitä minä ennustin, videot on poistettu. Onneksi nnnrsk ehti ladata ajoissa.

Emule ei ainakaan löydä.. DAMN!!! Mistäköhän sen löytäisi?

Tähän ei kannata vastata.. Varsinkaan privana jos pelko tekijänoikeuksista...

Tai mikäköhän on dokkarin koko nimi? Kampf im Klassenzimmer?
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

lihansyöjähetero

privana jos jollain on linkkiä toimiviin videoihin. kiinnostaa.
Paloheimo: Muuttoliike tuhoaa luontoa, latistaa kulttuureja, koska monikulttuurinen mosaiikki samankaltaistuu maiden ja maanosien välillä. Kulttuurien sekoittumisen nopeus ja tekninen tehokkuus köyhdyttää henkisesti ja synnyttää maailmanlaajuisen tasapaksun monokulttuurin.

Micke

Uutisraportti tästä asiasta - se on saksaksi mutta tässä saa kyllä selvän kuvan siitä millaista on olla ainoat han-saksalaiset koulussa.

Kiusaajat eivät edes välitä siitä että on aikuisia paikalla:

http://www.youtube.com/watch?v=bHRVmC_FIFg

(hermoromahdusvaroitus)  >:( >:( >:(

Toivoisin että joku suomalainen kanava uskaltaisi lähettää sitä ensimmäistä dokumenttia niin että ihmiset näkisivät mikä hyvin todennäköisesti on monien suomalaislapsien tulevaisuus.

Sanglier

Tavallinen päivä eläintarhassa.

Uskooko joku toimivaan integraatioon ja monikulttuuriin? Käsi ylös!

pelle12

Radiossa haastateltiin erästä turkulaista mamuoppilasta (muslimi). 'Mua on kiusattu kun mä syön possua, vaikka olen ulkomaalainen'. Toimittaja:' Suomalaiset kiusaavat sinua ruokavaliosi takia?' 'Ei kun somalialaiset', vastasi koululainen toimittajan asenteelliseen kysymykseen. Ihme kun kommentti pääsi eetteriin.

Repacked race

Quote from: pw on 03.08.2010, 12:30:51
Suomi seuraa Saksan kehitystä kuin juna.

Veikkaan että syrjäseudut kokevat vielä melkoisen uudelleensyntymisen lähivuosina kun keskiluokan white flight räjähtää täälläkin kunnolla käyntiin.

Juna on jo perillä. Ystäväni muksu aloitti juuri pari viikkoa sitten peruskoulun ensimmäisen luokan Itä-Vantaalla. Luokan 18 oppilaasta 6 oli suomalaisia ja loppujen nimiä ei osannut edes aikuiset tavata oppilaslistasta.

Itse aloitin aktiivisen white flightin vuonna 2004. Oma white flightini alkoi Itä-Helsingistä ja nyt jo kolmen uuden asuinpaikan jälkeen kohteena pk-seudun ympäryskunta, jossa ei tietääkseni ole olemassa värisevää ja jännittävää naapurustoa vielä missään kolkassa.

Edit: Luokan 18 oppilaasta, ei toki koulun 18 oppilaasta
"Being Ignorant is Awesome" -Rr

kohmelo

Rotukamppailua näyttää löytyvän myös englannin kouluissa ja leikkikentillä.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1310019/Race-watch-playground-fights-Schools-warned-Henry-Webster-attack.html
QuoteRace watch on all playground fights: Schools warned after horror attack on white boy

Every playground tiff should be investigated for elements of racism, a report has recommended.

The warning follows a hammer attack by an Asian gang on a 15-year-old white boy on his school's tennis courts which left the victim with brain damage.

Henry Webster's skull was fractured when he was punched, kicked and hit with a claw hammer by a group calling themselves the Asian Invaders. They left him for dead.

A serious case review of events surrounding the attack found that his school had failed to tackle escalating racial tensions between Asian and white teenagers – even after a riot on the playing fields.

It warned that schools should record the ethnicity of bullies and victims and act if a pattern of racism arises, including liaising more closely with police.
...