News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Pieni kesämasinointi: sano ei siirtolaisparlamentille!

Started by JM-K, 01.07.2010, 20:36:00

Previous topic - Next topic

herra 4x

Quote from: Jouko on 02.07.2010, 14:03:21
Ei juurikaan kiinnosta jollei valtion johdosta ala kuulua hyväksyvää hyminää. silloin vasta on aika huolestua. Muuten saavat leikkiä seuraleikkejään.

Suomen tämän vuosituhannen historian valossa epäiletkö todella mainitun hyminän tuloa? Vrt. "anteeksi, olen valmis barrikadeille" Vanhanen et al. ad absurdum.
Rakkaudesta lajiin.

dothefake

Minä lupaan teipata ransun siihen kuntoon, että kestää sinne palestiinaan asti.
Taitaa Apuhanna olla esimerkki siitä sanonnasta, että vaikeuksia on turha mennä
pakoon, ne seuraavat mukana.
En muista koskaan lukeneeni tarinoita, joissa johonkin maahan muuttanut suomalainen
käyttäisi kaiken energiansa uuden kotimaansa haukkumiseen, kyllä me ollaan jälkeenjääneitä,
opasta meitä Hanna, anna Apusi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ernst

Minä lähden Hannalle kuskiksi Palestiinan rajalle asti.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

dothefake

Quote from: M on 03.07.2010, 00:55:38
Minä voin lähteä abukuskiksi myös, jos kelpaa.
Kai me sentään käydään siellä palestiinassa omenateet juomassa,
jos kutsuvat, pidot varmaan laittavat tuhlaajatytön kunniaksi, ei siellä
mitään halvaa tarjota.
-Tytti Tuppurainen

Sami Aario

Quote from: Oami on 02.07.2010, 13:55:52
Periaatteessa kannatan kenen tahansa oikeutta perustaa yhdistys ja kutsua sitä vaikka nimellä siirtolaisparlamentti, jos niin haluaa. Lisäksi kannatan yhdistyksen oikeutta valita omat jäsenensä, vaikkapa sitten "sopivista" siirtolaisista.

Kyllä, mutta ottaen huomioon tuon Abu-Hannalta aikaisemmin siteeraamani kommentin vallan, rahan ja tilan uusjaosta, minun on vaikea välttyä siltä mielikuvalta, että tuon hankkeen vetäjät haluavat uskotella paremmin tietämättömille että tuolla "parlamentilla" olisi jotain todellista valtaa. Mikä on yksi syy lisää vastustaa tuota hanketta.

pelle12

Apu-Hannan poismuuttoadressi Suomesta facebookissa olisi ihan paikallaan. Ja samalla poismuuttorahat tilille niille yleläisille ja hyysäriläisille, jotka jäävät häntä kaipamaan. Nimimerkillä: '30 vuotta moniosaajakultamunaa Suomessa tarpeeksi! Olemme lypsäneet hänestä jo tarpeeksi, ihan nurinkurin ja kurinnurin'.

JM-K

Jos ette ole vielä lukeneet Kullervokalervonpojan mainiota kirjoitusta Abu-Hannasta, niin tehkääpä se saman tien:

http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2009/10/10/suomalaisvihaaja-umayya-abu-hanna-vallankumouksen-tiella/

Osuva on myös Yrjöperskeleen kommentti ao.kirjoitukseen:
"Abu-Hannahan on muuttanut Suomeen vuonna 1981 ja käynyt koulunsa suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Tyyppi on sittemmin erikoistunut vittuilemaan suomalaisille ja haukkumaan suomalaista yhteiskuntaa. Tämä sama suomalainen yhteiskuntahan elättää hänet ja mahdollistaa hänen uransa kättä purevana koirana. Kiitoksen sanaa ei tietenkään hänen suustansa kuulu, ja paikalliset terijokelaiset pitävät tyyppiä ihastuttavana. Mitään hyödyllistä Abu-Hanna ei ole koskaan tähän yhteiskuntaan tehnyt, kunhan soittanut suutaan. Ja silti hän on tehnyt ns. "uran" ja maastamme löytyy paljon ihmisiä, jotka pitävät häntä suorastaan älykkönä".

Voiko enempää olla samaa mieltä jostain?

Vielä kerran, Abu-Hannah ja muut valittajat (myös kotimaiset stalinistit): menkää muualle, jos täällä on niin kauhean paha olla. Täällä oleminen on ihan vapaaehtoinen, omaan tahtoon perustuva valinta. Autan tarvittaessa muuttohommissa. Uskallan luvata ison muuttoporukan talkoisiin. Ei jää pahan olon sammuttaminen ainakaan siitä sitten kiinni. Saa soittaa koska tahansa.

JM-K

Quote from: Jari Leino on 03.07.2010, 10:23:31
Hommafoorumilla suunnitellaan kyydityksiä.

Transportterilla.

Se on saksalainen auto.

Joten loogisesti --->  ;D

Unohdit vielä erikseen mainita, KUKA antoi Porschelle hommaksi (!!!) värkätä Kuplan ja sitä kautta synnytti koko Volkswagen -konserin!

Sieg Hamsters!

Ernst

Quote from: dothefake on 03.07.2010, 01:14:56
Quote from: M on 03.07.2010, 00:55:38
Minä voin lähteä abukuskiksi myös, jos kelpaa.
Kai me sentään käydään siellä palestiinassa omenateet juomassa,
jos kutsuvat, pidot varmaan laittavat tuhlaajatytön kunniaksi, ei siellä
mitään halvaa tarjota.

Lähde vaan! Matka on pitkä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

prestionat

Miniluv

Quote from: prestionat on 03.07.2010, 11:21:08
Muistaakseni Umayan kotimaa on Israel.

On käynyt Haifassa konservatorion, jos muistan oikein.

Ei ole myöskään muslimi :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tunkki

Että oikein konservatorio käytynä, no nytpä meillä on sitten ainakin yksi ETU-taustainen säilykkeisiin erikoistunut asiantuntija.

dothefake

Voi profeetan parta, mitä kiemunkia on hänen kotisivullaan.

http://www.umayya.fi/

Ei heikkohermoisille, itse en pystynyt katsomaan, kuin ensimmäisen videon
ja lukemaan eurovaalisepustustaan. Demokraattinen muutos oli teemansa,
johon kuuluu oleellisena osana konflikteja (autojen polttaminen Ranskassa).
Onko ransportteri jo tankattu?
-Tytti Tuppurainen

Vera

Quote from: prestionat on 03.07.2010, 11:21:08
Muistaakseni Umayan kotimaa on Israel.

Umayyan kotimaa on nykyään Suomi, enkä usko että se täältä minnekään lähtisi, ainakaan ennen kuin jää eläkkeelle.

Enkä siis tarkoita vain sitä että se on Suomen kansalainen. Minusta se - päinvastoin kuin jotkut muut julkkismaahanmuuttajat - vaikuttaa tyypiltä joka on oikeastaan kotoutunut Suomeen ihan hyvin, sanoo juuri sellaisia asioita mitä vihervasemmiston yleensä kuuluukin sanoa, ja sitten larppaa toiseutta työkseen.

prestionat

Toiset vaihtaa kotimaata kuin paitaa ja esiintyvät sitten kriitikkoina puoleen ja toiseen. Umayakin on varmaan itse sitä mieltä, että on kunnollinen maahanmuuttaja.

dothefake

Quote from: prestionat on 03.07.2010, 12:21:15
Toiset vaihtaa kotimaata kuin paitaa ja esiintyvät sitten kriitikkoina puoleen ja toiseen. Umayakin on varmaan itse sitä mieltä, että on kunnollinen maahanmuuttaja.
Hän ei mielestään ole lainkaan maahanmuuttaja, katso ensimmäinen video kotisivultaan.
-Tytti Tuppurainen

Timo Rainela

apukka:
"mä en halua, että kukaan mua suvaitsee,mä haluan, että mua kohdellaan tasavertaisena ihmisenä"

[    ]

"mä en halua, että mua suvaitaan, että mä saan jossakin etnofestarilla heilutta takamustani"

Timo
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Mika Mäntylä

Saas nähdä vastaako Umayya ja mitä...

QuoteKitos, kommenttisi hyväksytään mahdollisimman pian.

"Ihmisoikeudet, tasa-arvo ja demokratia ovat yleisinhimillisiä arvoja. "

Mikäli näin on, miksi näiden toteutuminen globaalisti on enemmän poikkeus kuin sääntö? Lisää pohdittavaa on siinä, miten näiden esiintyvyys korreloi eri kulttuuriklustereiden kanssa.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

myslimi

Mut siis oikeesti miettikäämme: Eikös suomalaisparlamentin perustaminen olisi parasta vaalimainosta? Ainakin se avaisi keskustelua kansallisesta hädästä ja kun siihen sitten painattais vastauksena hommafoorumin koottuja parhaita neronleimauksia niin se ois varmaankin tie eduskuntaan.
Uusi maailmanjärjettömyys eli New World disOrder tuhoaa rahan voimalla alkuperäiskansat eli kanta-asukkaat.

prestionat

Quote from: dothefake on 03.07.2010, 12:30:03Hän ei mielestään ole lainkaan maahanmuuttaja,
Siis niin kunnollinen ja rakkauden vuoksi tuli maahamme.

Roope

Quote from: myslimi on 03.07.2010, 18:30:39
Mut siis oikeesti miettikäämme: Eikös suomalaisparlamentin perustaminen olisi parasta vaalimainosta? Ainakin se avaisi keskustelua kansallisesta hädästä ja kun siihen sitten painattais vastauksena hommafoorumin koottuja parhaita neronleimauksia niin se ois varmaankin tie eduskuntaan.

Juuri näin. Eli syksyllä tulevasta virallisesta vastauksesta isketään vastapalloon ja sitä kautta teemaa eduskuntavaaleihin. Sinällään tämä tiettyjen tahojen hinku tilan, vallan ja rahan uudelleenjakoon on oikeastaan erillinen asia maahanmuuttopolitiikan varsinaisista ongelmista, mutta jos se edistää ongelmien vakavuuden hahmottamista, niin otetaan vaan tämäkin asia esiin.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Finka

Quote from: myslimi on 03.07.2010, 18:30:39

Kannatetaan. Saisikohan apurahoja samasta paikasta kuin siirtolaisparlamenttikin?
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Micke

Quote from: JM-K on 01.07.2010, 20:36:00
Mainostetaanpa tätä kaikkialla, missä surffaillaan:

http://www.russian.fi/adressi/page/0

Facebookiin heti aluksi kaikki, mars mars!!!

Tovion että yritätte saada ystäviä ja perheenjäseniä allekirjoittamaan tämän.

Oma tavoite on että saisin ainakin noin 20 allekirjoitusta lisää. Vaikka ystävät ja kolleegat on hyvin kirjava joukkue poliittisesti niin uskon kyllä että jos puhutaan siitä että joku hakee erikoisasemaa ja valtaa verorahoilla niin allekirjoituksia alkaa kyllä tulemaan hyvällä vauhdilla.

Tämä Suomalaisparlamentti on hyvä idea jos ne saavat tämän siirtolaisparlamentin läpi. Kannatan!

Alpo

Suomeen perustetaan siirtolaisparlamentti
QuoteSiirtolaisparlamenttiin valitaan demokraattisilla vaaleilla viisikymmentä edustajaa kahden vuoden välein. Äänioikeutettujen kriteerit tarkentuvat myöhemmin. Lähtökohta on, että äänioikeutetut asuvat Suomessa pysyvästi ja kokevat itsensä siirtolaistaustaisiksi.

Mietin, että kun kerran karva-ankkureita on suvisten taholta avoimesti verrattu Karjalan evakoihin, niin eikös kaikkien vuonna 1944 rajan tälle puolelle siirtyneet ja heidän jälkeläisensäkin olisi oikeutettuja osallistumaan siirtolaisparlamenttivaaleihin? Hommastakin muistan löytyvän paljon toisessa tai (kuten itse olen) kolmannessa polvessa olevia karjalaisia, joten kun vielä väittää vain kokevansa itsensä siirtolaistaustaiseksi, niin eikös kriteerit Abu-Hannan pellesirkukseen täyty?

Kuka vielä väittää, että kantasuomalaiset harjoittavat maahanmuuttajien järjestelmällistä "separatisointia", kun tällaiset mokuasiantuntijat tekevät sitä itse silkasta rahan ja huomionkipeydestä.

Huh, kyllä tuo nainen vaan keksii jatkuvasti uusia tapoja kupata huomiota itselleen ja julkista rahaa ties mihin hömpötyksiin.