News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

"Mitä Sinä teit mokutuksen pysäyttämiseksi?"

Started by Eino P. Keravalta, 11.07.2010, 22:01:08

Previous topic - Next topic

EL SID

Quote from: Eino P. Keravalta on 11.07.2010, 22:01:08
Joskus tulee päivä, jona lapsenlapsesi kysyy otsikon kysymyksen. Mitä silloin vastaat? Että meillä kaikilla olisi tuona tulevaisuuden päivänä jotakin kerrottavaa, ehdotan, että innostamme toisiamme ihmisyyden rintamaan muistuttamalla niistä monista tavoista, joilla voimme työskennellä mokuhirviötä vastaan. Jokainen meistä voi olla sankari. Muutamia esimerkkejä siitä, mitä voimme tehdä ( lisäehdotukset suotavia ):

1. Ota yhteyttä kansanedustajaasi

2. Kirjoita paikallislehteen, vaikka sitten tekstiviestipalstalle

3. Liity puolueeseen, jolla on järkevä maahanmuuttokanta

4. Älä tilaa mokuttavia lehtiä

5. Laita sähköpostia mokuttaville toimittajille ja päätoimittajille

6. Tapaa paikalliskerhoissa ihmisiä, jotka ovat havahtuneet monikulttuurisuusuhkaan

7. Ota yhteyttä kunnallisiin päättäjiin, jos havaitset epäkohtia

11. Älä vaikene, vaan keskustele asioista työpaikalla ja ystäväpiirissäsi

12. Älä tyydy lehtien propagandaan, vaan hae oikeaa tietoa internetin kautta

13. Äänestä vain ehdokkaita, joiden maahanmuuttokriittisyydestä voit olla varma ja jotka edustavat puoluetta, jonka maahanmuuttokriittisyydestä voit olla varma

14. Ilmoittaudu maahanmuuttokriittisen puolueen vaaliorganisaation käytettäväksi

15. Valista lapsiasi isänmaallisuuden tärkeydestä ja monikulttuurisuuden vaaroista

16. Levitä tietoa internetin keskustelupalstoilla

17. Boikotoi monikulttuurihenkisiä tapahtumia ja tuotteita, suosi suomalaisia yrittäjiä

18. Kun tapaat maahanmuuttajia, odota heidän puhuvan tämän maan kieliä ja käyttäytyvän arvojemme mukaisesti

19. Kanna koruja tai t-paitoja, jotka henkivät suomalaisen kulttuurin kunnioitusta

21. Ollaksesi tälle liikkeelle hyödyksi, muista aina käyttäytyä asiallisesti, pidä huolta kunnostasi, lue paljon, rajoita päihteidenkäyttöä ja osoita kanssaihmisillesi, että olet rehti ja mukava ihminen, sillä sinä olet käyntikortti

Siinä joitakin kohtia. Olen laiska ihminen enkä ole tuota listaa itsekään täyttänyt. Mutta olkoon se minullekin muistutuksena ja ihanteena. Kiitos, että luit tämän.

ansiokas lista. nuo kohdat olen täyttänyt/käyttänyt.

Lodi

Minulla on pieni siniristilippu autoni takalasissa.
Kun joku joskus kysyy syytä, sanon aina, että koska vit*u olen suomalainen.  :D
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Emo

Quote from: Nousuhumala on 13.07.2012, 10:29:19
Miksi vastustaa lääketieteen kehittymistä? Maahanmuuttajat saattavat tuntea hyödyllisiä kasveja. Harmillista että olen jopa 8 kohtaa täyttänyt.

Harmillista?

Emo

Eksä

Quote from: Eino P. Keravalta on 11.07.2010, 22:01:08
Joskus tulee päivä, jona lapsenlapsesi kysyy otsikon kysymyksen. Mitä silloin vastaat?

...

Vastaan:

• Keräsin aiheesta tietoa, vinkkasin ja linkkasin muille.
  • Uskalsin puhua aiheesta äidilleni, työkavereilleni ja joillekin satunnaisille tutuilleni. Esim. työpaikan ulkomaalaistaustaisen kesäharjoittelijan kanssa käymäni keskustelu:
    Ex: "Tiesitko Zz, että tasapainotat minua?"
    Zz: "Anteeksi kuinka?"
    Ex: "Että tasapainotat minua. Olen maahanmuuttokriitikko ja kirjoittelen aiheesta netissä. Sinä annat minulle toivoa siitä, että maahanmuuttajataustainen kaveri pystyy integoitumaan osaksi suomalaista yhteiskuntaa."
    Zz: "Ai... kiva tietää."
  • Osallistuin paikallisen hommakerhon toimintaan ja yritin parhaani mukaan verkostoitua.
  • Meditoin, avarsin mieltäni ja tutkin erilaisia mielenhallinan keinoja avatakseni uusia mahdollisuuksia toimille.
  • Rakastin lähimmäistäni, annoin sen myös näkyä sanoissani ja toimissani.
  • Otin parhaani mukaan opikseni tekemistäni virheistä.
  • Synkimpinä yksinäisyyden ja toivottomuuden hetkinä päätin vielä yrittää ja jatkoin tutkimista, toimimista ja oppimista.
Usko tai älä.

törö

Minä toimin mokutuksen suhteen näin:

Ensimmäinen vaihe oli silloin kun tänne alkoi lapata somaleja. Julkisen keskustelun perusteella a) Ruotsissa ja muissa rikastuneissa maissa oli tehty heikäläisien suhteen isoja virheitä ja b) samat virheet haluttiin toistaa Suomessakin. Useimmat muut eivät viitsineet perehtyä aiheeseen vaan toistivat kuorossa kukkahattujen mielipiteitä, koska muuta mieltä olevat olivat rasisteja. Niinpä mielipiteitäni pidettiin rasistisina.

Toisessa vaiheessa pidin turpani tukossa ja odotin että rikkaudesta kertyisi kokemuksia.

Kun kokemuksia oli kertynyt riittävästi, alkoi kolmas vaihe, jossa vastailin muiden varovaisen nuiviin kommentteihin samalla aivottomalla kukkahattuhevonpaskalla jota he olivat aikaisemmin minulle tuputtaneet. Se oli kivaa.

Neljännessä vaiheessa en kiinnittänyt koko asiaan ihmeemmin huomiota vaan keskityin muihin aiheisiin. Mikä vitun velvollisuus minulla on olla huolissaan muiden aiheuttamista ongelmista, joiden ennalta ehkäisemistä olin kannattanut jo toista kymmentä vuotta aikaisemmin?

Nyt on meneillään viides vaihe. Jos muut haluavat tehdä ongelmalle jotain, olen valmis osallistumaan toimintaan, mutta heikolta näyttää, jollei urheilun ja Salkkareiden tuijottamista ja puhelimien vertailemista lasketa yhteiskunnalliseksi osallistumiseksi. Ihmettä odotellessa harjoitan pienimuotoista kansalaisaktivismia netissä.

Kuudennessa vaiheessa kai nostan kytkintä ja jätän sohvaperunat tänne ihmettelemään käsistä riistäytynyttä monikulttuuria.

WartburgVeyron

Omalta osaltani sanoisin, että:
- lopetin kokoomus-nimisen vasemmistopuolueen äänestämisen
- siirryin äänestämään kuolleita kieliä harrastavia tieteenharjoittajia
- lopetin HS:n lukemisen ja YLE/MTV3:n uutisten ja ajankohtaisohjelmien seuraamisen
- esitin kovaan ääneen oikeistolaisille kavereilleni (muunlaisia kavereita ei ole) näkemyksiäni ja varoitin etenkin kokoomuksen vasemmistolaisuudesta.

Muuten samaa mieltä kuin edellinen vastaaja, että vähitellen ajatukset ovat kääntyneet siihen, että mihin maahan residenssinsä siirtää. Kysymys ei ole yksin monikulttuurista, vaan yleisemmästä haluttomuudesta osallistua tolkuttoman julkisen sektorin rahoittamiseen.

Eksä

Kahdelle edelliselle ja muille pakoilua miettiville:

...

En oikein tiedä, miten tämän sanoisin... sanon siis suoraan:

Samperin pelkurit! Se on kyllä kumma, että jotkut ovat valmiita pakenemaan ilman ensimmäistäkään vastarinnan häivähdystä!

Ette tule löytämään maata, jossa tilanne olisi kaikin puolin parempi. Joudutte aloittamaan hommat alusta, lapsenne kadottavat suomalaisen identiteettinsä ja todennäköisesti tormäätte täsmälleen samoihin ongelmiin, kuin mitä lähditte karkuun.

Teidän toimenne ovat paljon tehokaampia suomessa, koska tunnette jo paikallisen kielen, kulttuurin sekä maantieteelliset ja  geneettiset erityispiirteeet. Miksi siis pakenisitte pakolaisina maahan, jossa ette välttämättä tunne syvällisesti mitään edellämainituista ja joudutte luomaan kaikki sosiaaliset suhteenne täysin nollasta?

Teidän työpanoksenne on äärimmäisen, kriittisen tärkeä Suomenmaassa, jossa jokaisen maahanmuuttokriitikon työpanos tai panoksen puute näkyy poikkeuksellisen voimakkaasti jopa valtakunnallisella tasolla. Veteraanimme sanoivat, ettei kaveria jätetä, mutta vaikuttaa kuin olisitte jättämässä koko kansakunnan oman onnensa nojaan ja hylkäisitte oman vartiopaikkanne.

Halveksun pelkuruutta ja niin halveksii tämä maailma kaikkine asukkeineen. Toivon, että havahdutte unestanne ja tajuatte, että teistä riippuu kansakuntamme tulevaisuus! Te olette Suomen kansan miehiä ja miehen mitta on hänen kykynsä toimia päättäväisesti, kun kaikki mahdolliset voimat ovat kääntyneet häntä vastaan. Ottakaa kohtalon teille tarjoama mahdollisuus vastaan kiitollisina ja tehkää työnne kunnialla.

Usko tai älä.

Lalli IsoTalo

Perustin YouTube -kanavan, jolla tähän mennessä 99 655 videoiden näyttökertaa. http://www.youtube.com/user/HommanMediaHompanssi
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

WartburgVeyron

Mutta mitäs jos sitä Suomea, johon isänmaallisuus kohdistuu, ei jonain päivänä enää ole olemassa?

Suomalaisuuden ohella pidän itseäni eurooppalaisena (tällä ei ole mitään tekemistä EU-nimisen ilmiön kanssa), joten saksankieliset maat, Espanja, Italia, Portugali, Ranska ym. herättävät vain mieluisia ajatuksia asuinpaikkana. En myöskään usko, että paikallinen asujamisto suhtautuu perussuomalaiseen raSSistisesti.

Luultavasti sinä päivänä, kun siirryn eläkepäivien viettoon muualla, niin päämotiivi on kaikesta huolimatta lämpötila ja auringonpaisteen määrä.

Toki perusajatus siitä, että pitää yrittää vaikuttaa kotomaan asioihin on ihan oikea, ja sitähän tässä koko ajan pienellä panoksella yritetään.

coscarnorth

1. Aloin äänestämään PS:n maahanmuuttokriittistä siipeä.
2. Liityin PS-nuoriin.
3. Luin scriptan ja useita muita mokutuskriittisiä blogeja ja kirjoja kehittäen samalla omaa argumentointiani puolustaakseni näkemyksiäni.
4. Ryhdyin "lietsomaan vihapuhetta" kaikkialla internetissä, missä vain ikinä kykenin, lehtien mielipidepalstoista hommafoorumiin ja omaan blogiin.
5. Useiden kosteiden iltojen sisältämien debattien jälkeen pikkuhiljaa käännytin useita ystäviäni ja tuttujani samoille linjoille kanssani.

Suhteellisen vaatimaton lista, mutta mielestäni ihan ok suoritus normijampalta.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Selkäranka

Suvis ja monikulttuuriuskovainen vaimoni (silloinen seurustelukumppani) kääntynyt seurassani. Nykyään jossain määrin jopa nuivempi kuin minä.

coscarnorth

Quote from: Selkäranka on 14.07.2012, 23:54:14
Suvis ja monikulttuuriuskovainen vaimoni (silloinen seurustelukumppani) kääntynyt seurassani. Nykyään jossain määrin jopa nuivempi kuin minä.

Kohtalotovereita jossain määrin näemmä. Tyttöystäväni oli myöskin aikoinaan lähes fanaattinen suvisvassari.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Oami

Erosin kokoomuksesta, liityin muutokseen, osallistuin vaaleihin. Ja osallistun jatkossakin.

Ja toki länkytin pitkin poikin nettiä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

VH

Tilasin käräjäoikeuksista faktaa sisältäviä asiakirjoja, tuodakseni esille median esiintuomattomia asioita.
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

acc

Olen äänestänyt lompakollani mokutusta vastaan, esimerkiksi kävellyt Kebab-paikkojen ohitse ja lopettanut mokumedian tukemisen. Olen etsinyt "viisasten kiveä", joka poistaisi mokutuksen. Olen ollut kohtalaisen aktiivinen netissä ja pyrkinyt kylvämään mokutusta heikentäviä meemejä tai niiden qvarkkeja, jos sellaisia on.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

vihapuhegeneraattori

Puhun jokaiselle joka kuuntelee sekä maahanmuuton että EU-rahoituspakettien ongelmista. Olen muutaman henkilön onnistunut käännyttämään, tosin myös on ihmisiä jotka ovat 100% samaa mieltä, mutta silti äänestävät Kokoomusta. Niiden vaalitilaisuuksissa laitetaan varmaan kahviin kokkelia.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Uuno Nuivanen

Jankutin Hommassa, äänestin ja äänestytin Perussuomalaisia, menetin toivoni ja opin vihaamaan.

Hukkaan meni, sillä suurempi voima - Siilinjärveläinen Jyrki Katainen - tuo mies väärässä paikassa oikeaan aikaan - on päättänyt tuhota lastemme tulevaisuuden, omien epämääräisten päämääriensä tähden.

Ja kehitysmaalaisten maahantuonti ikuiselle elatukselle voimistuu. Vieraiden maiden pankkien velat otetaan maksettaviksi, vaikka itse otetaan syömävelkaa lähes nopeiten. Millään ei ole enää väliä. Omaa lasta minulla ei ole, mutta pitkäaikaisen uusioperheemme pari sellaista ovat melkein kuin kuitenkin. Vihaan heidän tähtensä sikakoiria, jotka ovat päättäneet tuhota tämän pienen meidän mallisemme maan, sekä ääliöitä, jotka tyhmästi äänestämällä tekivät sen mahdolliseksi.

B52

Quote from: Uuno Nuivanen on 15.07.2012, 04:10:28
Jankutin Hommassa, äänestin ja äänestytin Perussuomalaisia, menetin toivoni ja opin vihaamaan.

Hukkaan meni, sillä suurempi voima - Siilinjärveläinen Jyrki Katainen - tuo mies väärässä paikassa oikeaan aikaan - on päättänyt tuhota lastemme tulevaisuuden, omien epämääräisten päämääriensä tähden.

Ja kehitysmaalaisten maahantuonti ikuiselle elatukselle voimistuu. Vieraiden maiden pankkien velat otetaan maksettaviksi, vaikka itse otetaan syömävelkaa lähes nopeiten. Millään ei ole enää väliä. Omaa lasta minulla ei ole, mutta pitkäaikaisen uusioperheemme pari sellaista ovat melkein kuin kuitenkin. Vihaan heidän tähtensä sikakoiria, jotka ovat päättäneet tuhota tämän pienen meidän mallisemme maan, sekä ääliöitä, jotka tyhmästi äänestämällä tekivät sen mahdolliseksi.

^Tieto lisää tuskaa, ja sen takia silmät halutaan ummistaa kun muuten tulee tuskainen olo.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Jouko

Kirjoittelin sivaltavia kirjoituksia mokuttajien blogeihin ja sain nämä vaikenemaan omalla osuudellani. Osallistuin Perussuomalaisten nostamiseen Jytkyksi. Tuin Jussi Halla-ahoa rahallisesti vaalikampanjoinnissaan.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Eksä

Quote from: B52 on 15.07.2012, 04:17:01
Quote from: Uuno Nuivanen on 15.07.2012, 04:10:28

^Tieto lisää tuskaa, ja sen takia silmät halutaan ummistaa kun muuten tulee tuskainen olo.

Tsemppiä Uunolle jatkoa ajatellen.

Tieto lisää tuskaa, mutta se myös vapauttaa. Ikävä kyllä ihmismieli tykkää unelmoida ja sulkea itsensä ikäviltä faktoilta. Sellaisessa tilanteessa on syytä vaikuttaa hienovaraisemmilla tavoilla, pehmentää maata ennen kylvöä. Ihmisen muuttaminen argumentoimalla on hieno ajatus, mutta käytännössä hyvin vaikeaa. Sen sijaan valmiiksi pehmennetty ja vastaanottavainen mieli seuraa mielellään uusia ajatuksia ja toimintamalleja. Varsinkin, kun esität totuuden sopivan pehmeässä valossa ja kohteen mielen kapasiteettia kunnioittaen.
Usko tai älä.

Toni R Jyväskylästä

Jos olisin vähemmän alkoholisoitunut, niin yrittäisin kirjoittaa Keskisuomalaiseen syvällisen ja tekotaiteellisen antimokutuksen, mutta ei ne sitä julkaisisi kuitenkaan -> lisää olutta.

L.N

- Lopetin virheiden äänestämisen.
- Liityin perussuomalaisiin.
- Olin ehdokkaana viime kuntavaaleissa ensimmäisenä perussuomalaisena kunnassamme. ( Valittiin, ääniharva.)
- Liityin Hommaan ja silmäni avautuivat.
- Linkitän FB-sivuille usein antimokutus linkkejä ja kuvia.
- Jussi Halla-aho nosti minut "suosituslistalleen".
- Olin ehdokkana viime eduskuntavaaleissa perususuomalaisten listalla ( vajaa 2500 ääntä persujen laariin ja itelle 4. sija. )
- Lähden mukaan syksyn kuntavaaleihin.
- Tein punkrock biisin nimeltään: silmät auki, jossa kerrotaan maahanmuuton ihanuuksista. Valmistunee syksyn aikana ja löytynee sitten aikanaan Youtubesta.
- Seuraavat eduskuntavaalit? Jaa, a, kahtellaan kahtellaan. 

EDIT: Kirotusvireet.

AstaTTT

Aloin Muutoksen kunnallisvaaliehdokkaaksi Oulussa, jotta ihmisillä olisi aito vaihtoehto, joka poliittisesti erittäin epämuodikkaasti EI aio kääntää takkia, syödä sanojaan ja/tai heittäytyä unohdustautiseksi.  :)

Marius

En mitään. Mutta suunnittelen Rkp:n äänestämisaikomuksesta luopumista..
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Noottikriisi

Valitettavan vähän olen saanut aikaiseksi mutta jotain pientä sentään:
- tällä vuosisadalla äänestänyt vain Perussuomalaisia (paitsi presidentinvaalit 2006)
- kirjoitellut jonkin verran Hommaan sekä satunnaisesti muutamaan blogiin sekä nettilehtien mielipiteisiin
- nuivistanut lähipiirin soveliaimmilta vaikuttavia kuten paria poikaani (hyvällä menestyksellä)
- linkittänyt nuivia ja antimokutusjuttuja fb-seinälleni

Siinä se taisi olla..  :-\
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

randomi7

Quote from: Asta Tuominen on 24.07.2012, 19:43:38
Aloin Muutoksen kunnallisvaaliehdokkaaksi Oulussa, jotta ihmisillä olisi aito vaihtoehto, joka poliittisesti erittäin epämuodikkaasti EI aio kääntää takkia, syödä sanojaan ja/tai heittäytyä unohdustautiseksi.  :)
Niinhän ne kaikki sanoo ;D

Tragedian synty

Lukiossa ollessani kuuluin oppilaskunnan hallitukseen ja pidin siinä asemassa monikulttuurikriittisiä aamunavauksia keskusradion kautta. Äänestin Jussi Halla-ahoa eduskuntavaaleissa. Olen pitämässä maahanmuuttokriittisen luennon joukolle akateemisia nuoria (aloitin aiheesta ketjun, jota mainostan epätoivoisesti miten voin).
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

kertsu59

Aloin linkittää hommasta ja muualta mediasta löytämiäni maahanmuuttokriittisiä juttuja FB sivullani.Äänestin maahanmuuttokriittistä ehdokasta eduskuntavaaleissa kuten aion tehdä kuntavaaleissakin.Kommentoin kriittisesti paikallisen valtalehden mokutusmyöntesiä juttuja,kolumneja ja pääkirjoituksia.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

AstaTTT

Quote from: randomi7 on 24.07.2012, 20:02:41
Niinhän ne kaikki sanoo ;D

Haist' ite! Vaikkapa laventeli!  ;D

(http://1.bp.blogspot.com/-syhuc4hPgGw/Tw3C70DJ4VI/AAAAAAAAEH0/ISSeZVIR51c/s640/tips-on-growing-lavender.jpg)