News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kokoomusnuorten kaapissa on vaarallinen natsi!

Started by Lemmy, 23.06.2010, 20:35:10

Previous topic - Next topic

Lemmy

Iltapulu repii (paperiversiossa) Länsi-Uudenmaan Kokoomusnuorten Janne Pihlajan blogin retoriikasta yhtäläisyyksiä edesmenneeseen Pekka Siitoimeen. NATSIRETORIIKKAA

Kuinka ollakkaan, blogi on vain kutsusta luettava, mutta googlen cache löytää pierut saharasta.

Siitoin: "Mutta kaikesta huolimatta olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta."

Pihlaja: "Kaikesta huolimatta olen kivenkova libertalisti, anarkisti ja kapitalisti. Siitä minä nautin. Sosialismi on sairautta."

:facepalm: Iltalehden Juha Roppola:lla taitaa olla opeteltuna ulkoa Valtakunnanjohtajan lausunnot, pitäisiköhän hänen käydä ostamassa Pertti Jarlan "kotoa natsijohtajan luita".
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

IDA

:facepalm:

Tai mikäs siinä, jos media tekee itsestään naurettavan. Totesin itsekin jo vuosia sitten, että olisi reilumpaa lähteä suoraan Weekly World News -linjalle, koska se on hauskempaa ja vaatisi toimittajiltakin luovuutta.

Alkuasukas

Lukaisinpa tuon cache-sivun. Voi jeesus mitä pöljäilyä. Hävettääköhän Jannea aamuisin peiliin katsoessa?
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

M.E

Quote from: IDA on 23.06.2010, 20:37:22
:facepalm:

Tai mikäs siinä, jos media tekee itsestään naurettavan. Totesin itsekin jo vuosia sitten, että olisi reilumpaa lähteä suoraan Weekly World News -linjalle, koska se on hauskempaa ja vaatisi toimittajiltakin luovuutta.

Sinäkin tunnet WWN:n!? Se on hieno lehti, valitettavasti sen julkaisu on kait nyttemmin lopetettu.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."