News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Timo Soini munasi pahasti (julkilausuma internethakujen tallentamisesta)

Started by Dark Serenity, 24.06.2010, 13:29:45

Previous topic - Next topic

Vaikuttaako tämä äänestyskäyttäytymiseesi?

Kyllä, merkittävästi
31 (26.3%)
Kyllä, hieman
30 (25.4%)
Ei
57 (48.3%)

Total Members Voted: 113

metsämies

Quote from: Vox on 24.06.2010, 22:10:31
Ars Technican sivuilta löytyy hyvä artikkeli kyseisestä julkilausumasta. Artikkelissa esiintyvät kaksi europarlamentaarikkoa ovat sitä mieltä, että monet allekirjoittaneista eivät todennäköisesti ymmärtäneet julkilausuman todellista luonnetta.

Munasipa Soini silti, pitäs jo tuolla tasolla ymmärtää mihin laittaa nimensä alle.

nawi

Daemonic

Sinällään ihan hyvä uutinen. Helpottaa huomattavasti äänestyskäyttäytymistäni. Aikasemmin olen poukkoillut PerSujen (koska isompi), Muutoksen (koska järkevämpi ohjelma) ja Piraattien (ihan OK) välillä.

Muutos on nyt helppo valinta, koska PerSut nyt vain on kaikilta osin huonompi valinta. Puolueen suuruuskin verrattuna muutoksen on vain ajan kysymys. Piraatit eivät ole enään todellinen vaihtoehto, koska heillä ei ole kantaa maahanmuuttoon (vai onko?. Muutoskin kuitenkin ajaa sananvapautta. Tekijänoikeuskysymykset eivät ole niitä polttavimpia minun asteikollani, vaikka silläkin alalla petrattavaa on.
EIT: "sananvapaus ei koske pelkästään sellaisia "tietoja" tai "ajatuksia", joihin suhtaudutaan myötämielisesti tai joita pidetään vaarattomina tai yhdentekevinä, vaan myös sellaisia, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät."

M.

Quote from: Daemonic on 25.06.2010, 12:29:31
Muutos on nyt helppo valinta, koska PerSut nyt vain on kaikilta osin huonompi valinta. Puolueen suuruuskin verrattuna muutoksen on vain ajan kysymys. Piraatit eivät ole enään todellinen vaihtoehto, koska heillä ei ole kantaa maahanmuuttoon (vai onko?). Käsittääkseni Muutoskin ajaa sananvapautta. Tekijänoikeuskysymykset eivät ole niitä polttavimpia minun asteikollani, vaikka silläkin alalla petrattavaa on.

Noudatan samaa logiikkaa, mutta toisaalta tämä muodostuisi PS:n osalta ongelmaksi vain sikäli kuin Soini edellyttäisi, että edustajat äänestävät eduskunnassa hänen laillaan vastaavissa tapauksissa.

IDA

Quote from: M. on 25.06.2010, 12:33:26
Noudatan samaa logiikkaa, mutta toisaalta tämä muodostuisi PS:n osalta ongelmaksi vain sikäli kuin Soini edellyttäisi, että edustajat äänestävät eduskunnassa hänen laillaan vastaavissa tapauksissa.

Tuskin edellyttää. Ei oikein sopisi puolueen periaatteisiin, koska kyseessä on tavallaan arvokysymys.

Noottikriisi

Quote from: mikkostadista on 24.06.2010, 16:42:39
Timo Soini ei luultavasti edes ymmärrä mistä on kysymys. SMP:n vanhalla Commodore 64:llä ei päässyt nettiin.

Juu, vähän samaa epäilen itsekin.

Äänestyskäyttäytymiseeni tämä ei vaikuta. Haluan että valtapuolueille lähtee viesti että ne voivat menettää asemansa jos maahanmuuttopolitiikka ei muutu kansan tahdon mukaiseksi. Tähän tarkoitukseen ei ole järkevää hajottaa ääniä pikkupuolueiden kesken. Asia on toinen jos ennen vaaleja alkaa näyttää siltä että Muutos nousee Persuja suuremmaksi.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Ammadeus

No ei mitään uutta alla auringon,Timo puhuu toista ja tekee toista
poliitikko kun on.
Luuliko joku Timoa rehelliseksi?

Olli Immonen

Quote from: M. on 25.06.2010, 12:33:26
Muutos on nyt helppo valinta...

Juuri näin M.. Pitää ottaa huomioon, että muista eduskuntaryhmistä poiketen Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä ei vallitse ryhmäkuria. Esimerkiksi itse en äänestäisi tämän asian kohdalla Soinin linjan mukaisesti.

Micke

Ei vaikuta mutta pettymys on ja niin olikin Essayahin allekirjoitus

nawi

Piraatit eivät ole enään todellinen vaihtoehto, koska heillä ei ole kantaa maahanmuuttoon (vai onko?. Muutoskin kuitenkin ajaa sananvapautta. Tekijänoikeuskysymykset eivät ole niitä polttavimpia minun asteikollani, vaikka silläkin alalla petrattavaa on.

Piraattipuolueella ei ole kantaa maahanmuuttoon, mutta voit äänestää maahanmuuttokriittistä PP:n ehdokasta. Voisi tässä mainostaa, että olen maahanmuuttokriittinen ja ehdolla näillä näkymin Pirkanmaan vaalipiirissä.

ttw

Lähetin Soinille @mailia ja kyselin miksi näin. Saas nähdä vastaako kun ei aikasemminkaan vastannut kun kyselin muuta asiaa. Perussuomalaisena en tälläistä tule hyväksymään missään vaiheessa. Vain kuolleen ruumini ylitse. Erottakoot mut niin vedän porukan muutokseen tai piraatteihin ja alan rummuttaa niitä jotka arvostaa yksityisyyttä. Toisille joku hemmetin "kuuluisuus" tai maine on tärkeämpi kuin se itse asia tai ihmiset.

EDIT:Vaikka piri tai kiljupäissäni välillä trollailen niin nyt olen tosissani.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Heikki Luoto

Quote from: nawi on 25.06.2010, 16:34:49
Piraatit eivät ole enään todellinen vaihtoehto, koska heillä ei ole kantaa maahanmuuttoon (vai onko?. Muutoskin kuitenkin ajaa sananvapautta. Tekijänoikeuskysymykset eivät ole niitä polttavimpia minun asteikollani, vaikka silläkin alalla petrattavaa on.

Piraattipuolueella ei ole kantaa maahanmuuttoon, mutta voit äänestää maahanmuuttokriittistä PP:n ehdokasta. Voisi tässä mainostaa, että olen maahanmuuttokriittinen ja ehdolla näillä näkymin Pirkanmaan vaalipiirissä.

Olen Pirkanmaalla Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokas, joka edistää sananvapautta muun muassa Sananavapauden puolesta ry:ssä. Olen maahanmuuttokriittinen ehdokas, jota äänestämällä äänestää maahanmuuttokriittisyytensä eduskunnnassa jo todistanutta puoluetta.

Homma Ry:n tutkimuksen mukaan Perussuomalaisten äänestäjistä 97 % pitää nykyisen hallituksen maahanmuuttopolitiikkaa liian löysänä. Tuskinpa Piraattien kannattajakunnassa päästään vastaavaan prosenttiin?

Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Ammadeus

Quote from: Heikki Luoto on 28.06.2010, 04:30:27
Quote from: nawi on 25.06.2010, 16:34:49

Olen Pirkanmaalla Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokas, joka edistää sananvapautta muun muassa Sananavapauden puolesta ry:ssä. Olen maahanmuuttokriittinen ehdokas, jota äänestämällä äänestää maahanmuuttokriittisyytensä eduskunnnassa jo todistanutta puoluetta.

Homma Ry:n tutkimuksen mukaan Perussuomalaisten äänestäjistä 97 % pitää nykyisen hallituksen maahanmuuttopolitiikkaa liian löysänä. Tuskinpa Piraattien kannattajakunnassa päästään vastaavaan prosenttiin?

"jo todistanutta"eipä ole todistuksia kuulunut aikoihin,muut puolueet ovat kyllä kilvan julistaneet maassa maan tavalla jne...
Kerran hankittu imagohan kyllä säilyy aika pitkään ihmisten mielissä vaikka nykyisyys olisi aivan jotain muuta.
Sinun maahanmuuttokriittisyyttäsi en kyseenalaista,henkilökohtaisilla toimillasi olet kyllä osoittanut olevasi asiasi takana.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Ammadeus on 25.06.2010, 15:15:32
poliitikko kun on.

Muutosvoimat ajavat näköjään jo nyt raskaimmat aseensa asemiin :)
165/5 ja Jussikaan ei päässyt ehdokkaaksi jne..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Ammadeus

Quote from: Jaska Pankkaaja on 28.06.2010, 11:52:07
Quote from: Ammadeus on 25.06.2010, 15:15:32
poliitikko kun on.

Muutosvoimat ajavat näköjään jo nyt raskaimmat aseensa asemiin :)
165/5 ja Jussikaan ei päässyt ehdokkaaksi jne..
Eihän tämä vielä mutta ootas kun päästää kottaraispönttö jupinaan...