News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kokoomusnuorten kaapissa on vaarallinen natsi!

Started by Lemmy, 23.06.2010, 20:35:10

Previous topic - Next topic

Lemmy

Iltapulu repii (paperiversiossa) Länsi-Uudenmaan Kokoomusnuorten Janne Pihlajan blogin retoriikasta yhtäläisyyksiä edesmenneeseen Pekka Siitoimeen. NATSIRETORIIKKAA

Kuinka ollakkaan, blogi on vain kutsusta luettava, mutta googlen cache löytää pierut saharasta.

Siitoin: "Mutta kaikesta huolimatta olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta."

Pihlaja: "Kaikesta huolimatta olen kivenkova libertalisti, anarkisti ja kapitalisti. Siitä minä nautin. Sosialismi on sairautta."

:facepalm: Iltalehden Juha Roppola:lla taitaa olla opeteltuna ulkoa Valtakunnanjohtajan lausunnot, pitäisiköhän hänen käydä ostamassa Pertti Jarlan "kotoa natsijohtajan luita".
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

IDA

:facepalm:

Tai mikäs siinä, jos media tekee itsestään naurettavan. Totesin itsekin jo vuosia sitten, että olisi reilumpaa lähteä suoraan Weekly World News -linjalle, koska se on hauskempaa ja vaatisi toimittajiltakin luovuutta.

Alkuasukas

Lukaisinpa tuon cache-sivun. Voi jeesus mitä pöljäilyä. Hävettääköhän Jannea aamuisin peiliin katsoessa?
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

M.E

Quote from: IDA on 23.06.2010, 20:37:22
:facepalm:

Tai mikäs siinä, jos media tekee itsestään naurettavan. Totesin itsekin jo vuosia sitten, että olisi reilumpaa lähteä suoraan Weekly World News -linjalle, koska se on hauskempaa ja vaatisi toimittajiltakin luovuutta.

Sinäkin tunnet WWN:n!? Se on hieno lehti, valitettavasti sen julkaisu on kait nyttemmin lopetettu.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."