News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-04-21 HBL: Halla-ahos lista är klar

Started by Lyyli, 21.04.2009, 10:41:19

Previous topic - Next topic

Lyyli

HALLA-AHOS LISTA ÄR KLAR

Jussi Halla-aho kandiderar i EU-valet, tror Juha Mäki-Ketelä. Han står bakom namnlistan för Halla-aho och skriver så fort formaliteterna är avklarade på den antirasistiska appellen.

Juha Mäki-Ketelä berättar per e-post till HBL att över 2500 namn samlats in för att stadsfullmäktigemedlem Jussi Halla-aho ska kunna kandidera i EU-valet. Eftersom 2000 namn räcker för att en valmansförening ska få ställa upp en kandidat hänger allt nu på Halla-aho.
- Vi diskuterade frågan i lördags. Jussi ger klart grönt ljus för tanken, skriver Mäki-Ketelä.
- Genast när han klart säger ja skriver vi på dokumenten. Efter det tar jag kontakt med SFP och meddelar mitt intresse för att i valmansföreningens namn underteckna den omdiskuterade antirasistiska appellen.
Enligt Mäki-Ketelä är det självklart att valmansföreningen tar avstånd från alla former av rasism. Halla-aho ville ursprungligen bli Sannfinländarnas kandidat i EU-valet, men partiet nominerade i stället partiordförande Timo Soini. Då pågick Mäki-Keteläs namninsamling redan och Soini tolkade det som påtryckning för att tvinga Sannfinländarna att ta med Halla-aho på sin lista.
Appellen undertecknades förra veckan av alla partiledare utom Soini, som angett SFP:s agerande då appellen skrevs ihop som orsak till sin vägran att underteckna. Dessutom har han påminnt om att han undertecknade en deklaration men motsvarande innehåll 1998.

Marianne Lydén
[email protected]

Ernst

Det är lustigt atte se, när Halla-aho undertecknar appellen och inte Timo Soini!

Falleri, fallera!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

reino

Jag tar mycket avstånd från alla former av rasism. Strängt.

Martel

Heh, olisi aika hauskaa, jos Halla-aho päätyisi razzisminvaztaisen paktin jäseneksi. Silloin pelin poliitikko Timo Soini olisi tässä asiassa ulospelattu ja jäisi yksin razzisteeraamaan. Se olisi Pryceless tilanne  ;D

Jussi Halla-aho

Tietenkin allekirjoitan tarvittaessa antirasistisen deklaraation. Elleivät anna allekirjoittaa, nostamme helvetinmoisen mölyn siitä, että kaikkia ei nähtävästi haluta suvaitsevaiseen rintamaan ja että julkilausuma olikin selvästi suunnattu minun ehdokkuuttani vastaan.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

MustaLeski

Quote from: Jussi Halla-aho on 21.04.2009, 11:21:44
Tietenkin allekirjoitan tarvittaessa antirasistisen deklaraation. Elleivät anna allekirjoittaa, nostamme helvetinmoisen mölyn siitä, että kaikkia ei nähtävästi haluta suvaitsevaiseen rintamaan ja että julkilausuma olikin selvästi suunnattu minun ehdokkuuttani vastaan.

Niinpä. Tämä on sulle kyllä win-win tilanne. Kutkuttavaa.

JM-K

Ennen kuin minua syytetään RKP:n hajoittamisesta totean, että Homma^^^!

Mahdollistaja

Hajoita vaan RKP. Se on isänmaallinen teko.
Oi Suomi, katso, sinun päiväs' koittaa,
yön uhka karkoitettu on jo pois,
ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa
kuin itse taivahan kansi sois'.
Yön vallat aamun valkeus jo voittaa,
sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.

Martel

Todennäköisesti Halla-ahon ei anneta allekirjoittaa razzepaktia. Tekosyynä käytetään vireillä olevaa oikeusjuttua "hets o. svets mot folkgrupp". Toinen mahdollisuus on vaatia häneltä kohtuuttomia myönnytyksiä, esim. irtisanoutuminen ulkomaalaispolitiikan arvostelusta tms. tai Astrid-tädin puudelin trimmaaminen.

Toki RKP:n blomstermössat voivat myös olla pelimiehiä, en vain pidä sitä todennäköisenä.

Eurooppalainen

Quote from: JM-K on 21.04.2009, 11:41:18

Ennen kuin minua syytetään RKP:n hajoittamisesta totean, että Homma^^^!

RKP:tä ei voi hajottaa maahanmuuttoasialla. Kyse on kansan- ka kielipuolueesta, jota ei hajoteta minkään muun poliittisen teeman takia. Niitä teemoja varten on ovi auki muihin puolueisiin. Tätä ovea saatetaan näyttää näille hemmoille, joiden ulostuloissa RKP:stä kaavaillaan jotain ulkomaalaispuoluetta. Nej, tack.

JM-K

Quote from: Martel on 21.04.2009, 12:00:07
Todennäköisesti Halla-ahon ei anneta allekirjoittaa razzepaktia. Tekosyynä käytetään vireillä olevaa oikeusjuttua "hets o. svets mot folkgrupp". Toinen mahdollisuus on vaatia häneltä kohtuuttomia myönnytyksiä, esim. irtisanoutuminen ulkomaalaispolitiikan arvostelusta tms. tai Astrid-tädin puudelin trimmaaminen.

Toki RKP:n blomstermössat voivat myös olla pelimiehiä, en vain pidä sitä todennäköisenä.

Meikäläiselläpä ei ole mitään syytettä niskassa. Lisäksi olen valitsijayhdistyksen vaaliasiamies. Eli miten perustelevat, etten mä voisi allekirjoittaa?

stadilainen

Quote from: JM-K on 21.04.2009, 12:13:39

Meikäläiselläpä ei ole mitään syytettä niskassa. Lisäksi olen valitsijayhdistyksen vaaliasiamies. Eli miten perustelevat, etten mä voisi allekirjoittaa?
Justiinhan minä syytin sinua yöunien viemisestä  :roll:
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Mika.H

jos tuolla perusteella ei anneta paperia allekirjoitettavaksi niin sittenhän se on selkeä rikos. tapahtui tulevaisuudessa mitä tahansa niin tällä hetkellä Jussi on SYYTÖN! ja tuota ei idiooteinkaan demlalainen juristi voi miksikään muuttaa!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Ernst

Quote from: JM-K on 21.04.2009, 12:13:39

Nej,men härreguud, det passar ju inte att...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Martel

Quote from: JM-K on 21.04.2009, 12:13:39Eli miten perustelevat, etten mä voisi allekirjoittaa?

Peruste on, että olet ..ööö.. uhkaavan oloinen!!1! Ja pipo epäsopivaa merkkiä.

Sinun se ehkä joka tapauksessa kannattaakin allekirjoittaa. Mutta kieltämisen peruste on sama kuin muutenkin, ehdokkaana olevan uiminen sameissa vesissä. Ja jos ei kielletä, rima nostetaan aika korkealle vaatimalla kaikenlaista.

Yrittäminen toki kannattaa, koska on hyvä alleviivata, ettei ulkomaalaispolitiikan kritisoiminen ole rasismia. Ja saahan siitä ilmaista vaalijulkisuutta. Lisäksi, mikäli Halla-aho hyväksytään tuohon Molotov-Ribbentrop-paktiin, bonuksena vahingoniloisille tulee se PS:n hassu tilanne.