News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mari Kiviniemi - Suomen pääministeri

Started by qwerty, 12.06.2010, 14:56:46

Previous topic - Next topic

Goman

Kansanvaltaa on monenlaista..

Kun nyt eräitä näköjään närästää että Kepu valitsi Suomeen pääministerin, niin se ei toteutunut kansanvaltaisesti??

Entäs jos pääministerin olisi valinnut joku muu puolue, KOK, SDP, Vihreät tai Persut. Kuinka suurella porukalla tämä päätös olisi syntynyt?  10- 20- 30 henkeä?

Mitä kansanvaltaa se on verrattuna siihen, että Kepulaisia oli sentään nelinumeroinen luku päättämässä. Olkoonkin, että he olivat kepulaisesti värittyneitä.

Käsi sydämelle, Kepun tapa valita pääministeri on kansanvaltaisin vaihtoehto, ainakin tällä kertaa. Ja Marilla on varsin suuri tuki koko kansankin joukossa.

Marilla on mahdollisuudet onnistua tehtävässään hyvinkin. Enkä näe mitään hyötyä koituvan siitä, että hänet tavalla tai toisella etukäteen jo tuomittaisiin epäonnistumaan.

Antaa tytön (tytöttelen,koska hän on minua nuorempi) yrittää, katsotaan sitten mihin se riittää.

Alkuasukas

Quote from: Goman on 22.06.2010, 11:03:15
Marilla on mahdollisuudet onnistua tehtävässään hyvinkin.

;D ;D ;D Jeah right.... "Eteenpäin, meitä ei pienet jäävuoret pysäytä! Tanssi jatkukoon!"

Tässä otteet MK:n ensimmäisistä puheista:

"Minä...minäminäminä....minä olen onnellinen...minä...minäminäminä...Keskustaminä"
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Roope

QuoteOlisiko Suomeen tulevien pakolaisten vastaanottamista mahdollista muuttaa niin, että kaikkein eniten apua tarvitsevat pääsisivät Suomeen? Aavikon laidalle kuolee ihmisiä nälkään, mutta tänne tulleet pakolaismiehet näyttävät hyväkuntoisilta.

- Hätää kärsiviä ihmisiä on autettava. Suomi kantaa kansainvälistä vastuutaan ottamalla vastaan kansainvälisen suojelun tarpeessa olevia ihmisiä sekä pakolaiskiintiön puitteissa että turvapaikanhakumenettelyn kautta. Suomi auttaa ihmisiä myös hätää kärsivillä alueilla.
Aamulehti: Pääministeri, kannatatteko sukupuolineutraalia avioliittoa?

Paitsi että Kiviniemi tietenkin kiertää itse kysymyksen, niin vastaus herättää taas uuden kysymyksen, miksi Suomen linja tulkinnassaan kansainvälisen suojelun tarpeesta ja kiintiöpakolaisten ottamisesta poikkeaa niin paljon muusta Euroopasta, varsinkin suurista maista Saksasta, Ranskasta ja Italiasta.

Etenkään kiintiöpakolaisten ottamista Suomeen ei voi perustella resurssien järkevällä käytöllä, eivätkä useimmat Euroopan maat otakaan heitä vastaan ollenkaan.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Melbac

Quote from: qwerty on 12.06.2010, 17:31:48
Quote from: Kommeli
mutta en ole ikinä tätä ennen Kiviniemestä mitään kuullut. En tiennyt, että meillä tällänen tytönhepsukka edes on ministerinä.

Noo-o. Ei teidän landelaisten tarvikkaan tietää  ;D
Stadilaiset kuitenkin tietävät mikä mimmi on naisiaan. Siis oikeesti. Kepulainen äänikuningas stadista? Ja pääministerinä! Enpä olisi uskonut.  
Tämä tulee vähän myöhään mutta että "äänikuningas" 7366 äänellä 481 840 äänestä?.En olisi kyllä minäkään uskonut että noin pienellä äänimäärällä olisi joku valittu suomen pääministeriksi.Toivottavasti toi nyt osaa pitää sen päänsä kiinni tai edes ajattelee vähän mitä se sieltä suuvärkistään päästää tämän puolen vuoden aikana mitä se on pääministerinä.

Eugen235

Mari Kiviniemi on odotettuakin pahempi rotta. Hän avautui heti ja paskansi suomalaisten valtaväestön päälle.

Aika hyvä tiivistelmä on häneltä itseltään: "Suomen Keskusta vastustaa kaikista puolueista eniten populistista maahanmuuttajavastaisuutta". (Lue: "minkäänlainen vastenmielinen räikeys ei tule muuttumaan minun valtakaudellani")

rontti4

Quote from: Eugen235 on 23.07.2010, 23:26:19
Mari Kiviniemi on odotettuakin pahempi rotta. Hän avautui heti ja paskansi suomalaisten valtaväestön päälle.

Aika hyvä tiivistelmä on häneltä itseltään: "Suomen Keskusta vastustaa kaikista puolueista eniten populistista maahanmuuttajavastaisuutta". (Lue: "minkäänlainen vastenmielinen räikeys ei tule muuttumaan minun valtakaudellani")

Joku taisi todeta, että Vanhasta tulee vielä ikävä.  :(
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Vk

Keskustan pitää hakea se uusi nousu pohjan kautta. Erittäin irvokas esimerkki puolueen alennustilasta tuli joitakin vuosia sitten, kun eräs afrikkalaisherrasmies valittiin Helsingin keskustanuorten puheenjohtajaksi. Yksityiskohtaisesti en taustaa voi vaitiolovelvollisuuden vuoksi kertoa, mutta paitsi että kaveri on sinänsä edustava otos omasta viiteryhmästään, hän ei myöskään tiedä puolueen alkuperästä mitään, joskaan ei muutenkaan suomalaisesta politiikasta. Näillä eväillä nousuun, maalaisliitto..!

EDIT: typo

Alapo

Quote from: Vapaa Umpihanki on 17.06.2010, 16:43:29

Ei minulla Kiviniemeä vastaan mitään ole. Ei ole vain yhtään syytä luottaa siihen.  :)

Mites meni se kepun perinteinen vaalilausahdus, kepu pettää aina ;D Kepuhan on aina ratsastanut vaaleihin hmm...troijan hevosella, puhutaan toista ja todellisuus on toista. Kyllä kiviniemi on melko pehmoisia maahanmuutosta puhunu joten ei oikein mikään luotto riitä lautasgate/ruususgate/mertalagate-vanhasen jälkeen. Pitäs kepun vanhojen isäntien kertoo oikeesti mitä on mieltä maahanmuuttajista, vois kiviniemellä tulla mieleen puolueen vaihtaminen melko nopeasti.

ot, kai. Kattelin sitä eduskunnan istuntoa jossa käsiteltiin uutta hallitusta jne, oli kait joku paskanpuhumistunti, ainoa joka puhui maataloudesta oli perussuomalainen! Puhui vielä pienten maatalouksien puolesta, eipä kiviniemi ottanu mitään kantaa. Hävettäis olla kepu, kun muut puolustaa kepulaisia isäntiä ;D

KJ

Quote from: rontti4 on 23.07.2010, 23:41:17
Quote from: Eugen235 on 23.07.2010, 23:26:19

Joku taisi todeta, että Vanhasta tulee vielä ikävä.  :(

Kolme vuotta täällä Keskustan ydinalueilla asuneena ihmettelen, mitä Kiviniemen päässä oikein liikkuu. Täällä ihmiset käyvät hartaustilaisuuksissa kylätalolla, eikä Kiviniemen liberalismista ole tietoakaan, päin vastoin: nuivuus ja uskonnollisuus on käsinkosketeltavaa. Jopa minä, paatuneena kaikkien asioiden kritisoijana, olen kuunnellut isäntien mielipiteitä korvat punaisina, ja ihmetellyt, että tässäkö on Keskustan kannatuksen syvin ydin.

Aika monelle Kiviniemen "sukupuolineutraalin avioliiton" -kannatus saattaa olla liikaa, koska täällä uskotaan (suurin osa) jumalaan ihan oikeasti. Jos jotain arvaisin, niin arvaisin, että ainakin täältä valuu ääniä KD:lle ja PS:lle.
What would Gösta Sundqvist do?

rontti4

QuoteAika monelle Kiviniemen "sukupuolineutraalin avioliiton" -kannatus saattaa olla liikaa, koska täällä uskotaan (suurin osa) jumalaan ihan oikeasti. Jos jotain arvaisin, niin arvaisin, että ainakin täältä valuu ääniä KD:lle ja PS:lle.

Toivottavasti olet oikeassa.
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Perttu Ahonen

Quote from: monokultturisti on 12.06.2010, 16:17:31
Quote from: qwerty on 12.06.2010, 14:56:46
Bonus sektori. Todella hyvännäköinen.
Tuntuu että suurimmat syyt Marin suosioon ovat ikä ja sukupuoli. Kun ei ole enää mitään todellista sanottavaa, voi vielä kerätä äänet niiltä jotka valitsevat missiominaisuuksien perusteella. Urpilaisen jalanjäljillä siis ollaan.

Juurikin näin. Kuten jokainen vallanmediaa seuraava on huomannut, niin vallanmedia otti omaksi lobattavaksi ehdokkaakseen Kiviniemen jo alusta alkaen.  Tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että Kiviniemi on vallan eliitille sopiva - harmiton pääministeri, joka pitää huolen, että politiikka on vastaisuudessakin suomalaisten etujen vastaista.  Onnea kepu.   Kepulle kävi kuten SDP:lle, tosin demarit ovat nyttemmin ryhdistäytyneet poliittisessa linjassa puheenjohtajastaan riippumatta = SDP ymmärsi, että SDP:n kannattajien enemmistö ei olekaan poliittisilta mielipiteiltään papukaijamaisia peruskoulunopettajia.

Aldaron

Quote from: rontti4 on 24.07.2010, 00:47:01
QuoteAika monelle Kiviniemen "sukupuolineutraalin avioliiton" -kannatus saattaa olla liikaa, koska täällä uskotaan (suurin osa) jumalaan ihan oikeasti. Jos jotain arvaisin, niin arvaisin, että ainakin täältä valuu ääniä KD:lle ja PS:lle.

Toivottavasti olet oikeassa.

Jokseenkin varmasti näin tulee käymään. Varsin uskottava skenaario. Kepun kulttuurikonservatiivisiipi saa jatkuvasti lisää aihetta tyytymättömyyteen puoluejohtoa kohtaan, joten paine siirtyä joko PS:n tai KD:n kannattajaksi tulee tässä ihmisryhmässä kasvamaan.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen