News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Samuel Kieloston vaaliketju

Started by Samuel Kielosto, 03.02.2011, 21:10:17

Previous topic - Next topic

Samuel Kielosto

Minäkin olen "hommaehdokas", Muutos 2011 hännän huippu Uudenmaan vaalipiiristä. Hommafoorumia olen seuraillut melkein alusta alkaen ja välillä jotain tänne kirjoitellutkin. Olin mukana myös käynnistämässä Keski-Uudenmaan Hommakerhoja pari vuotta sitten. Homma ry:n jäsen. Nuiva jo 1990-luvulla, jolloin toimin IKL:ssä mm. Helsingin osaston puheenjohtajana.

Olen viisikymppinen yhteiskuntatieteiden kandidaatti Raaseporista. Aiemmin toimin IT-alalla, nyt olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Harrastan politiikan lisäksi mm. filosofian opiskelua tavoitteena maisterin tutkinto. Vahvuuksiani ovat taipumus pohtia asioita monesta näkökulmasta ja rehellisyys itselleni.

Olen länsimaisen kulttuurin ihailija. Näyttää myös siltä, että kulttuurin takana on jotakin, jonka muuan tällä foorumilla hyvin tunnettu henkilö on ilmaissut sanoin: "yhteiskunta koostuu ihmisistä". Minulle kolme tärkeintä asiaa politiikassa ovat maahanmuutto, maahanmuutto ja maahanmuutto. Tässä edustan tiukkaa linjaa. Kehitysmaista tuleville ei oikeastaan kannata antaa pysyvää oleskelulupaa saati kansalaisuutta millään perusteella. Suomeen haluavat voisi pisteyttää Kanadan malliin; minun puolestani saisi pisteyttää myös kulttuuri- ja etnisen taustan, joilla on ilmiselvä vaikutus sopeutumismahdollisuuksiin. Vuotuinen pakolaiskiintiö voisi olla luokkaa 10. Näiden tulee olla sellaisia, jotka ovat julkisen toimintansa vuoksi hengenvaarassa. Mikään toissijainen syy ei saa olla maahan jäämisen peruste.

Venäläisten maanoston ja maahanmuuton rajoittamista on harkittava vakavasti. En halua Suomen muuttuvan Venäjän kuvernementiksi hiljaa hivuttamalla – maakaupoilla ja väestöä siirtämällä. Venäläisillä on tilaa omassa maassaan vaikka millä mitalla, eivät he tontteja täältä tarvitse. Rautaesirippu on ehkä ruostunut – kulttuuriesirippu on vielä paikoillaan.

Yleisesti ottaen poliittisissa kysymyksissä mielipiteeni ovat enimmäkseen oikealla. En ole koskaan äänestänyt vasemmistopuolueita tai vihreitä.

Nuivuus on rikkaus.

Samuel Kielosto

Ensimmäinen blogikirjoitukseni "Oman maahanmuuttokriittisyyteni taustaa"
Muutos 2011 blogisivuilla
http://www.muutos2011.fi/vb/entry.php?179-Oman-maahanmuuttokriittisyyteni-taustaa

Nuivuus on rikkaus.

Imperium

Hyvää ja asiallista tekstiä!

Samuel Kielosto

Liitteenä jaettava vaalimainokseni. Se on A6 kokoinen eli postikorttikokoa. Jos haluat jakaa näitä jossakin Uudenmaan vaalipiirin alueella, ota yhteyttä minuun yksityisviestillä. Lähetän postitse myös pieniä eriä.

Voit tulostaa myös itse. Kuvan tausta on tässä versiossa tarkoituksella valkoinen musteen/värijauheen säästämiseksi. Myös mustavalkoisena tulee kohtuullinen tulos, samoin suurentamalla jopa A4 kokoon.
Nuivuus on rikkaus.

Marjukka Kaakkola

Mainos on todella hyvä, tiukan asiallinen ja tiukkaa asiaa. Valokuva sopivasti vähän pehmentää vaikutelmaa.  :)

Samuel Kielosto

Kiitos kaikille minua äänestäneille. Kiitos myös nuorten varjovaaleissa minua äänestäneille. Oli kannustavaa saada tukea niin nuorilta äänestäjiltä.

Kiitos niille, jotka jakoivat mainoksiani ja suosittelivat minua. Kiitos ehdokastovereille ja muille aktiiveille Uudenmaan ja Helsingin vaalipiireissä monenmoisesta yhteistyöstä. Erityiskiitokset puoluesihteeri Äyräväiselle, joka piti kaikenlaisen ehdokkaiden informoinnin hanskassa valtakunnallisesti.

Kiitokset myös niille kilpailevien puolueiden ehdokkaille ja vaalityön tekijöille joihin kentällä törmäsin, ystävällisestä, jopa kannustavasta asenteesta. 

Lopuksi vielä kiitos avovaimolleni myötämielisestä suhtautumisesta ukon poikkeuksellisen tiuhaan juoksenteluun politikoinnin merkeissä.  :-*
Nuivuus on rikkaus.