News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-05-05 UK: BNP-poliitikko potki ja hakkasi nuorukaisia - kamerat paikalla!

Started by rähmis, 06.05.2010, 19:43:55

Previous topic - Next topic

rähmis

(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/05/06/article-1273583-0972865E000005DC-893_468x325.jpg)
Poliitikko suuntaa kung fu-potkun maassa makaavaan uhriin

Daily Mail

Ja sama YouTube videona!

Uljanov

BNP taitaa olla Britannialle vielä suurempi uhka kuin sikäläinen moku-klikki. Se omalla perseilyllään pystyy vakavasti vaikeuttamaan järkevän maahanmuuttolinjan syntymistä.

Lentomestari

Tähän sitten mielipidettä, oletan, että  menikö kaikki oikein,? Itse olisin luultavasti potkinut munille samalla mitalla tuossa tilanteessa, nuioret näytti tulleen paikalle ja yksi sylkäisi poliitikkoa päin naamaa, kyllä siinä käpy palaa takuulla, kun selvästikin etuveto lipasimesta on poistettu jo valmiiksi, tuollaisessa spontaanissa päällekäymisessä ei oikein kerkeä miettimään ja lyönnistä kaatunut syleksijä saa sitten monoa jatkoksi. Moralistien on helppo hehkuttaa, kun ei ole naamalle syleskelty. Tämä sylkijä oli kaikkivoipassa tilassa, vilkas ekaksi sivulle, että kuvaako kamera? sitten sylkäs. Kavereita mukana ja piti olla niin kovista, turpiin tuli kuitenkin, oli syyt mitkä tahansa.

BeerBelly

BNP:n ehdokkaat ovat temperamentikkaita ja osaavat puolustautua.
Unkari FTW

perdido

Quote from: Uljanov on 06.05.2010, 19:54:30
BNP taitaa olla Britannialle vielä suurempi uhka kuin sikäläinen moku-klikki. Se omalla perseilyllään pystyy vakavasti vaikeuttamaan järkevän maahanmuuttolinjan syntymistä.

Sällit tulevat provosoimaan ja yksi sylkee pitkän klimpin suoraan päälle. Kyllä sellaisessa tilanteessa tulee mieleen jo lätkäistä, onhan poliitikkokin ihminen.

Mitä se BNP:n mainostettu "perseily" sitten oikein on kun siitä niin usein täällä foorumillakin mainitaan? Kuulisin ihan mielellään jotain parin viime vuoden aikaisia esimerkkejä.

Hermo

Täällä on myös yhtä tempperamenttinen. Tervetuloa syljeksimään.

Eino P. Keravalta

Mitäs erikoista tuossa on? Kyseessähän oli vain eräs tyypillinen monikulttuurisen kohtaamisen muoto. Etnistä värinää tiukkuvat nuoret miehet käyttäytyivät hyvinkin provosoivasti ja aggressiivisesti. Tätähän Eurooppaan on väkisin haluttu.

En ole väkivallan ihannoija, mutta onhan se nyt selvää, ettei toisten kasvoille voi noin vain räkiä ilman, että voi odottaa saavansa niinikään primitiivisen vastareaktion osakseen. Jos minä kuljen kadulla sylkemässä ihmisiä, tiedän, että minulla on erittäin hyvät mahdollisuudet saada joku kimppuuni.

Tuo jätkä, joka räkäisi poliitikkoa, suorastaan pyysi, että häntä lyötäisiin. Minkäs me sille voimme.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

escobar

Seuraavaksi seuraa kuinka tuo haastetaan oikeuteen ja punks hakevat henkistä korvausta.
Zort!

Simo Hankaniemi

KTM

Quote from: BeerBelly on 06.05.2010, 20:06:22
BNP:n ehdokkaat ovat temperamentikkaita ja osaavat puolustautua.

Näin ainakin Vaasan poliisi olisi kommentoinut.. sorry siis päinvastaisessa tilanteessa

Puistokemisti

Joo, kyllähän tuossa tultiin turpiin kerjäämään ihan selkeästi. Poliitikon imagolle tuollainen ei välttämättä tee hyvää, mutta sekin riippuu ihan "piireistä". Ja lehtijuttuhan on selviö noin mehukkaan episodin jälkeen.

Veli Karimies

Quote from: Simo Hankaniemi on 06.05.2010, 20:40:44
Poliitikko osoitti olevansa oikea mies, ei sen kummempaa.

Jep. Kuinka moni ihan rehellisesti sanottuna ei tekis mitään jos joku apina tulis ja sylkis päälle?

Quote from: Puistokemisti on 06.05.2010, 20:50:00
Joo, kyllähän tuossa tultiin turpiin kerjäämään ihan selkeästi. Poliitikon imagolle tuollainen ei välttämättä tee hyvää, mutta sekin riippuu ihan "piireistä". Ja lehtijuttuhan on selviö noin mehukkaan episodin jälkeen.

Luulen, että päinvastoin. Kansa näkee, että joku osaa puolustautuakin eikä vaan silitellä päätä.

Huscarl

Kyllä tämä kausti pelasi BNP:n pussiin. Kattokaa vaikka tuolla dailymailin sivulla kuinka julmetun paljon BNP-sälliä puoltavia kommentteja on peukutettu.

hyperbeli

Quote from: Veli on 06.05.2010, 20:55:12
Kuinka moni ihan rehellisesti sanottuna ei tekis mitään jos joku apina tulis ja sylkis päälle?

Minä laskisin pelkästään omia ja perheeni selviytymismahdollisuuksia. Äkkiä karkuun olisi varmaankin reaktio. Politiikoksi ei sovi ihminen, joka ei pysty laskemaan reaktioitaan.

Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että tapaus saattaa osoittautua BNP:lle voitolliseksi, mikäli kansa tulkitsee potkun puolustautumiseksi hyökkäystä vastaan.

Kelpo Hääppönen

Se että tuollaisia jo matkan päästä riitaa haastavia homeboy-surkimuksia tullaan näkemään meilläkin on niin masentava ilmiö, että eihän tuota tapahtunutta halua edes ruveta miettimään miltään poliitikon imagon kannalta.

Riittää kun totean, että BNP-ottelija piti sen verran vauhtia yllä, että äidin tissiposket eivät oikein ehtineet mukaankaan. Ja ansiokasta oli, että varsinkin isoin pukari, jonka oli tarkoitus tuoda kynäniska-crew:lle jotain uskottavuutta, otti eniten osumia.

Ja näitä räkijöitä yhä vain haalitaan myös Suomeen...
Vittu mitä paskaa, sanoi Alexander Stubb.

rankka

Kuinka moni ihan rehellisesti sanottuna ei tekis mitään jos joku apina tulis ja sylkis päälle?
Kyyyllä joutuis sipasta.

Quote from: hyperbeli on 06.05.2010, 23:15:59
Minä laskisin pelkästään omia ja perheeni selviytymismahdollisuuksia. Äkkiä karkuun olisi varmaankin reaktio. Politiikoksi ei sovi ihminen, joka ei pysty laskemaan reaktioitaan.
Ei tulisi mulle ekana mieleen kaivaa fläppitaulua esiin ja alkaa laskemaan kaavalla mahdollisuuksia, mutta kukin tavallaan.  ;D

Nikopol

ruuska harrastaa nyt konditionaalista pidättäytymistä.

Mutta uskon kyllä että jotkut antavat räkiä kasvoilleen jos tuntevat sen ansainneensa. Jokainen tavallaan.

Ei kovin korkeita pisteitä kummallekaan porukalle (videolla), mutta hauskaahan se on katsoa kuinka Youtubeen ilmestyy "BNP pig attacks youth", "Bailey gets owned" jne otsikoituja videoita, ja kuinka toinen puoli tuulettaa kuinka BB from BNP pyyhkii lattiaa pakeilla.

Järkihän tästä on kaukana.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

CaptainNuiva

Maassa makaavan potkimista en hyväksy, tekee sen kuka vain, mutta kameran kanssa on lähdetty kenteis hakemaan win-win tilannetta:
-Ärsytetään/peloitellaan politiikkoa ja tämä lähtee pelästyy/pakenee = Ei halua kohdata/pelkää erillaisuutta/ei pysty vastaamaan...
-Ärsytetään/peloitellaan politiikkoa ja tämä ärsyyntyy ja käy kimppuun = Hullu ja vkivaltainen rasisti natsi.
Molemmissa tapauksissa on tavoite saavutettu, mitä tahansa toinen tekeekin niin se on tälle vahingoksi.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Nikopol

Sellainen pikku nusnus että se mitä tuossa nähdään EI ole sitä mitä minä käsitän maassa makaavan potkimiseksi. Sellainen olisi pahoinpitelyä. Tuo on ihan oikea tappelu jossa yksi vastustajista hakee välillä vauhtia maasta. Baileykin käy maassa ja kumarassa. Eipä anna vastapuoli ritarillisesti keräillä itseään valmiusasentoon. Koko maassamakaamishehkutus on mediapeliä.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Miniluv

QuotePoliitikko itse tosin ensin huutaa pojille kadun toiselle puolelle että "Kuinkas moni teistä on rosvoja?" mutta sitä ei varmaankaan lasketa provosoinniksi?

Vastaus "Ei yhtään" ja pysyminen siellä toisella puolella varmaan on jotain sellaista, mitä ei sovi odottaa?

Video muuten alkaa juuri noista sanoista - miksi? Olen varma, että jotain sanojenvaihtoa on jätetty pois.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ammadeus

Aika perussettiä brittimieheltä,Kokemukseni mukaan britit ovat mukavia ja huumorintajuisia kavereita ,joiden kanssa on mukava kallistella lasia
ja heittää läppää.
Mutta jos alat perseilemään,takuuvarmasti tulee kannuun ja hyvin.
Brittikulttuurissa vittuilijat saavat mitä mitä tilaavat.
Onkohan se nyt niin väärin?

Ohh me lads..

Juffe

Ei saa kukaan osapuoli tuossa minun sympatioitani. Potkimiselle olen allerginen, on tullut aikoinaan äidiltä niin tiukkaa saarnaa aiheesta. Potkuihin sopii turvautua vain puolustaakeseen henkeä ja terveyttä. Jos tuo BNP-kaveri olisi lopettanut mätkäistyään sylkijä-idioottia nyrkillä, olisi hän saanut hiljaisen hyväksyntäni, mutta potkimaan ei ryhdytä räkäisyn ja herjausten takia.

Muuten, olisi kyllä kiva tietää, mikä on lainmukainen tapa reagoida syljeksintään, täällä tai Briteissä. Onko päällesylkeminen rikos?

Ammadeus

Quote from: Juffe on 07.05.2010, 19:05:37
Ei saa kukaan osapuoli tuossa minun sympatioitani. Potkimiselle olen allerginen, on tullut aikoinaan äidiltä niin tiukkaa saarnaa aiheesta. Potkuihin sopii turvautua vain puolustaakeseen henkeä ja terveyttä. Jos tuo BNP-kaveri olisi lopettanut mätkäistyään sylkijä-idioottia nyrkillä, olisi hän saanut hiljaisen hyväksyntäni, mutta potkimaan ei ryhdytä räkäisyn ja herjausten takia.

Muuten, olisi kyllä kiva tietää, mikä on lainmukainen tapa reagoida syljeksintään, täällä tai Briteissä. Onko päällesylkeminen rikos?

Joo,moni vässykkä olisi poistunut nieleskellen paikalta ja pyyhkinyt naamansa hihaan.
Naurunremakan ja herjausten saattelemana.
Ehkä turpajuhlan jälkeen räkijä miettii hetken...

Ernst

Quote from: kmruuska on 07.05.2010, 17:10:53
Ja ainakaan en hakkaisi ja potkisi maassa makaavaa syljeskelijää raivon vallassa. Ymmärrän toki että joidenkin mielestä väkivalta on viileää ja siistiä, mutta itse olen eri mieltä.

Katsoitko videon? Syljeskelijä ei maannut maassa. Kukaan ei hakannut ja potkinut yhtään maassa makaavaa.

Että näin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

June

Quote from: Nikopol on 07.05.2010, 17:40:31
Sellainen pikku nusnus että se mitä tuossa nähdään EI ole sitä mitä minä käsitän maassa makaavan potkimiseksi. Sellainen olisi pahoinpitelyä. Tuo on ihan oikea tappelu jossa yksi vastustajista hakee välillä vauhtia maasta. Baileykin käy maassa ja kumarassa. Eipä anna vastapuoli ritarillisesti keräillä itseään valmiusasentoon. Koko maassamakaamishehkutus on mediapeliä.
Noin minäkin tuon tilanteen näen
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Veli Karimies

Täh? Jaa, että tähän malliin: "Äiti joku poikajengi tuola isotteli ja sylki päin naamaa.." -No mitä teit? "No juoksin karkuun!".

Onneksi et ollut talvisodassa.

hyperbeli

Quote from: Veli on 07.05.2010, 21:17:34

Täh? Jaa, että tähän malliin: "Äiti joku poikajengi tuola isotteli ja sylki päin naamaa.." -No mitä teit? "No juoksin karkuun!".

Onneksi et ollut talvisodassa.

Mistäs tuo äiti tähän hypähti? Uskon, että talvisodassakin Suomen armeijan päällystö suoritti tarkkoja ja usein oikeaan osuneita realistisia arvioita tilanteesta. Samaa ei käsittääkseni voi sanoa vihollisen taktiikoista. Kunniakäsityksiä ja loukkaantumisia ei ole järkevää sotkea voimankäyttöön (esimerkkinä vaikkapa verikostojen kierteet romaniperinteessä).

Yleisesti ottaen jos hörhö hyökkää kadulla kimppuun kannattaa pyrkiä maksimoimaan selviytymistodennäköisyytensä irtautumalla tilanteesta mahdollisimman nopeasti. Jos kokee tarvetta osoittaa hörhölle omaa miehisyyttään taistelussa, kannattaa mielestäni miettiä sitä, että mitä kertoo omasta itsetunnosta se, että jonkun tuntemattoman mielipuolen käsitys miehisyydestäsi on sinulle niin tärkeä, että olet valmis riskeeraamaan oman terveytesi (tai jopa lastesi terveyden).

Eli jos psykopaatti pitää sinua kovana jätkänä, voitiko jotain? Jos hän pitää sinua nynnynä, hävisitkö jotain?

Veli Karimies

Quote from: hyperbeli on 07.05.2010, 22:09:16
Mistäs tuo äiti tähän hypähti? Uskon, että talvisodassakin Suomen armeijan päällystö suoritti tarkkoja ja usein oikeaan osuneita realistisia arvioita tilanteesta. Samaa ei käsittääkseni voi sanoa vihollisen taktiikoista. Kunniakäsityksiä ja loukkaantumisia ei ole järkevää sotkea voimankäyttöön (esimerkkinä vaikkapa verikostojen kierteet romaniperinteessä).

Mielestäni tilanne oli hyvinkin spontaani, eikä aikaa ollut kirjoitella mitään selviytymisstrategioita.

QuoteYleisesti ottaen jos hörhö hyökkää kadulla kimppuun kannattaa pyrkiä maksimoimaan selviytymistodennäköisyytensä irtautumalla tilanteesta mahdollisimman nopeasti. Jos kokee tarvetta osoittaa hörhölle omaa miehisyyttään taistelussa, kannattaa mielestäni miettiä sitä, että mitä kertoo omasta itsetunnosta se, että jonkun tuntemattoman mielipuolen käsitys miehisyydestäsi on sinulle niin tärkeä, että olet valmis riskeeraamaan oman terveytesi (tai jopa lastesi terveyden).

Meillä on hyvin erilainen käsitys selviytymistodennäköisyydestä siis. Ehkä asia juontaa siitä, että meikäläinen on tehnyt tuota työkseen ja sinä olet vaan nähnyt unta asiasta.

Eli jos psykopaatti pitää sinua kovana jätkänä, voitiko jotain? Jos hän pitää sinua nynnynä, hävisitkö jotain?

Psykopaatille tällä ei ole mitään väliä. Huumehörhö käy päälle vaikka nivelet irti naksautettuna ja pippurisumutteet naamalla. Sähkökään ei pysäytä.

Ano Nyymi

Quote from: kmruuska on 07.05.2010, 23:22:46
Quote from: Miniluv on 07.05.2010, 18:37:29
QuotePoliitikko itse tosin ensin huutaa pojille kadun toiselle puolelle että "Kuinkas moni teistä on rosvoja?" mutta sitä ei varmaankaan lasketa provosoinniksi?

Vastaus "Ei yhtään" ja pysyminen siellä toisella puolella varmaan on jotain sellaista, mitä ei sovi odottaa?

Yritätkö sanoa että rosvoksi haukkuminen ei ole tosiaankaan sinusta provosointia? Mutta miksei muuten samalla logiikalla sylkemiseen voi odottaa reagoivan kuten ehdotat tai vaikkapa sylkemällä takaisin? Onko turpiinveto ainoa mahdollinen toimintatapa?

Eikös tuossa vain kysytty että onko porukassa rosvoja?
Joten moisesta silmillä käyminen on kyllä aika ylimitoitettua jopa viritteissävytteisellekin..

Ohni

Miksi pitäisi olettaa tuollaista? Videohan on kuvattu Englannissa.

Topelius

Yritätkö sanoa että rosvoksi haukkuminen ei ole tosiaankaan sinusta provosointia? Mutta miksei muuten samalla logiikalla sylkemiseen voi odottaa reagoivan kuten ehdotat tai vaikkapa sylkemällä takaisin? Onko turpiinveto ainoa mahdollinen toimintatapa?

Pakko olla kerrankin ruuskan kanssa samaa mieltä. Mainittakoon kryptisesti, että itse hyväksyn väkivallan vain kahdessa tilanteessa, eikä tässä ollut selvästikään kyse kummastakaan.

KJ

Quote from: Topelius on 08.05.2010, 00:14:33

Pakko olla kerrankin ruuskan kanssa samaa mieltä. Mainittakoon kryptisesti, että itse hyväksyn väkivallan vain kahdessa tilanteessa, eikä tässä ollut selvästikään kyse kummastakaan.

Edellyttäen tietysti, että aina onnistuu reagoimaan juuri sillä oikealla tavalla, eikä koskaan anna tunteiden vaikuttaa omaan käyttäytymiseensä.

Enpä tiedä. Joku jo aikaisemmin kirjoittikin, että jo kehonkieli kertoo tulevasta, ja jos sitä on edeltänyt sylkäisy naamalle, niin sitten se vasta kertookin tulevasta.

Ei muuta kuin kilpikonnapuolustukseen maahan makaamaan ja toivomaan parasta?
Jep.
What would Gösta Sundqvist do?

hyperbeli

Quote from: Veli on 07.05.2010, 22:22:08
Meillä on hyvin erilainen käsitys selviytymistodennäköisyydestä siis. Ehkä asia juontaa siitä, että meikäläinen on tehnyt tuota työkseen ja sinä olet vaan nähnyt unta asiasta.

Ehkäpä sitten näin.

Oletko siis kokemuksesi nojalla sitä mieltä, että jos joku alkaa sylkemään päällesi, on tilanne jo niin paha, että parhaat mahdollisuudet selviytyä tilanteesta vaurioitta saavutetaan lyömällä?

Tähän voi tietenkin vaikuttaa myös kyky taistella. Joskus nuorempana harrastin kamppailulajeja, mutta on päässyt tuo kunto "vähän" repsahtamaan.

korpisoturi

Täällä Lahdessa liikku pari n. 20-kymmpistä mulkkua jotka potiki yhtä vanhaa naista katuun ja toinen tapus tänään. Ainoa keino on se, että sulla on jotakin kättä pitempää mukana jolla survoa mulkut katuun. Turha jeesustella jostakin muusta. Väkivalta tulee lisääntymään kun yhteiskunta alkaa upota, kiitos politiikkojen ja muiden piipertäjien katastrofaalesta asioiden asioiden sotkemisea. Ei kannata jäädä odottamaan sormi suussa omaa tappamistaan vartoomaan.

Miniluv

Kyllähän siinä tosiaan olisi ollut se vaihtoehto, että jää sinne kadun toiselle puolelle huutelemaan. Jos siis olisi ollut tarkoitus välttää fyysistä yhteenottoa.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

KJ

Quote from: hyperbeli on 08.05.2010, 00:35:41
Quote from: Veli on 07.05.2010, 22:22:08

Ehkäpä sitten näin.

Oletko siis kokemuksesi nojalla sitä mieltä, että jos joku alkaa sylkemään päällesi, on tilanne jo niin paha, että parhaat mahdollisuudet selviytyä tilanteesta vaurioitta saavutetaan lyömällä?

Tähän voi tietenkin vaikuttaa myös kyky taistella. Joskus nuorempana harrastin kamppailulajeja, mutta on päässyt tuo kunto "vähän" repsahtamaan.

Sotken vähän tähän väliin pienellä tarinalla. Aikoinaan, jo ala-asteella tunsin kaverin, joka löi aina ensiksi. Ennen kuin riita ehti kehittyä ns. huippuunsa, niin tämä jantteri löi ja siihen se peitsien kalistelu sitten loppuikin. Itsekin sain turpiini, ja opin olemaan. Kaveri oli luokan lyhyin hemmo, tiedä sitten oliko sillä merkitystä hänen käyttäytymisessään.

Ylä-asteella ollessamme menimme teatteriin, eli Kirkkonummelta Helsinkiin. Parkkipaikalla noin seitsemän diinaria (se oli sitä aikaa) tuli vittuilemaan ja haastamaan jotain kähinää, niin ystävämme sen pitemmittä puheitta löi ensimmäistä suoraan päähän ja kyseli, että kuka seuraavaksi. Vapaaehtoisia ei ilmaantunut.

Uskomatonta kyllä, tuo lyhyt ystäväni ei koskaan tapellut, mutta löi muutaman ensimmäisen iskun.
What would Gösta Sundqvist do?