News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

PS-kansanedustajat peräävät yksityiskohtaista selvitystä maahanmuuton kuluista

Started by Micke90, 01.07.2017, 18:44:44

Previous topic - Next topic

Micke90

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/ps_maahanm_kstannukset-67352

QuoteMaahanmuutosta aiheutuvia kustannuksia ja vaikutuksia käsittelevässä selvityksessä olisi Savion ja Immosen mukaan tärkeää eritellä erityisesti työperäinen ja humanitaarinen maahanmuutto sekä maahanmuuton välittömät ja välilliset kustannukset.

Soinin aikaan tätä ei olisi saanut edes kysyä, vaikka se hallitusohjelmaan kuuluikin.

finnTroll

Mikä siinä on niin vaikeaa laskea ne eurot? Vai onko euromäärä niin suuri että sitä ei haluta laskea ja julkistaa eduskunnassa?

Näitä kysymyksiä lisää varmasti tulee.
Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi.

Arkipiispa

Tämä on todellakin paras tapa tuoda asiaa esiin.

Jos Hallis olisi asiassa antanut lukuja itse, olisi median vastaanotto asiaan ollut jälleen hieman liian ennalta-arvattavissa.

"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

Sitruunamelissa

Eikös tämä ollut jossain vaiheessa Sampo Terholle tärkeä kysymys? Selvitystä kyseltiin ja luvattiin, eikä sitä koskaan tullut. Voi olla vähän hiljaista sillä puolella enää vaatia tätä, kun pitää noudattaa arvopohjaa ja pitää hajurako entiseen puolueeseen.

Välilliset kulut on varmasti yritetty hajauttaa niin, että niitä on vaikea laskea täsmällisesti. Keskiarvoja (esim. poliisihälytyksen keskimääräinen kustannus kertaa vokkihälytysten määrä) käyttämällä voisi saada jotain viitteitä ainakin. Ihan varmasti summakin on niin iso eri momenteissa ja kokonaisuutena, että sitä ei haluta julkistaa.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.