News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vanhasen teesit maahamuutosta

Started by CaptainNuiva, 24.04.2010, 19:21:11

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Vanhanen ilmoitti kauhistelevansa Heinäluoman lausuntoa maahanmuuton tienoilta
ja pitää sitä ulkomaalaisvihamielisenä....Voi kele sentään näitä muistikatkoisita kärsiviä oman edun tavoittelijoita :facepalm:

Jos yhdellä syttyy kynttilä vakan alla hetkeksi ja ymmärtää lausua että Suomella ei ole varaa maksaa koko maailmaa tänne asemalle nojailemaan tai töitä odottelemaan niin tämä muistihäiriöinen lautakasan omistaja pitää lausuntoa ulkomaalaisvihamielisenä.
Mikä näitä vaivaa, käsitteitä ja sanomisia ei alkeellisemmillakaan tasoilla tunnuta ymmärtävän kun on erityisesti kyse maahanmuutosta tai mokutuksesta, pakolaista ja turvapaikahakijoista puhumattakaan?
Mikä ihmeen lausuntokiima näillä oikein on ja heti asian vierestä?

Vanhasen logiikkaa mukaellen:
Koska minä ymmärrän olla ostamatta uusinta urheilu-mersua siksi koska minulla ei ole siihen varaa, olen Mercedes-benz vihaaja :P
Edelleen, en tarvitse erikoishöylättyä lautanippua eikä minulla olisi oikeastaan siihenkään varaa, olen erikoishöylätyn sahatavaran vihaaja...Ja siten Vanhasen mielestä myös populisti ynnä väärinajattelija.

Voi hyvää päivää sentään, tulisi nyt nopeasti se kesä ja pääsisi tuon puhuvan pään lausunnoista rauhaan :facepalm:

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."