News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-04-20 A.-P. Pietilä: Kolumni: Kepulikieltä maahanmuutosta

Started by Iloveallpeople, 20.04.2010, 17:57:12

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

QuoteKepulikieltä maahanmuutosta

Mitä mieltä olette maahanmuuttajista?

–Olen pakolainen omassa maassani. Pakenen mediaa kuin rampa ankka ennen jalkaleikkausta.

Voimmeko pysyä asiassa?

–Asiat ovat niin kuin minä sanon eikä niin kuin sähköposteissani lukee. Tämä on ajojahtia.

Käännätte kelkkaanne toiseen puheenaiheeseen?

–Seuraavaksi väitätte, että harmaa arkeni onkin värikästä rallia. Pitäisikö minun muistaa jokainen Ikean ruusunen ja ehdokasiltojen Lucia-neito. Ei Ikekään muista jokaista rikkaruohoa, kun perattavana on koko puutarha.

Yritättekö sivuuttaa maahanmuuttajat?

–Taas toimittaja vääristelee. On ärsyttävää kuulla kysymyksiä valheista, kun koko ajan vuodetaan totuuksia.

Nouseeko maahanmuutosta vaaliteema?

–Väärä kysymys. Kuntien eläkerahat on pelattu, nuorisosäätiön tuki on kaikonnut, tukirahaa ei saa enää synttärijuhliin, puoluesihteerin pää on pölkyllä, mutta kriisistä huolimatta ajan eduskunnassa läpi ydinvoimapäätöksen. Haluan oman elämäni takaisin!

Muistatteko kysymyksen?

–Muistan niin hyvin kuin voin.

Pitäisikö maahanmuuttajien elää maan tavalla?

–Maan tapana on sujauttaa nimet lapuille Kesärannassa ja Saunamäellä päättää, kuka kehittyvissä maakunnissa saa Merisalon vaalirahat. Suomi elää aluepolitiikasta Maskusta Rovaniemelle.

Maahanmuuttajat eivät siis kiinnosta?

–Maani olen myynyt, talostani muuttanut ja sanani syönyt. Lautakasat on haudattu Lepsämän torpan multaan, josta kasvaa uusia merikukkia. Eikö teille mikään riitä?

Pitäisikö maahanmuuttajamummot heittää ulos maasta?

–Mummot täyttävät maan, ellei poliittinen työurani pitene. Haluan kolmannelle kaudelle, sillä irtisanomiseni tekee ison loven kukkarooni.

Säteileekö pollanne?

–Nyt ollaan ytimessä. Kesäkuussa alan säteillä kuin vaarallinen ydinjäte, jolle on pakko löytää korkeapalkkainen loppusijoituspaikka.

Miksi?

–Silloin alan muistaa yksityiskohtia. Siihen ei ole kellään varaa.

A.-P. Pietilä

Vantaan Sanomat
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

BastardoGrande

Hyvä Pietilä, anna palaa kun poliittinen satiiri on vihdoinkin mahdollista Suomessa.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Sinna

Ihan loistava (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k025.gif)

pamaus

Näin synnyinkaupunkini pikkulehdessä väännetään kolumnia.

EDIT: Sama kolumni julkaistu myös Vantaalaisessa ja siitä olikin jo postitettu aimmin tänne.

http://www.imatralainen.fi/Uutiset/Kolumnit/Kepulikielta-maahanmuutosta

Mitä mieltä olette maahanmuuttajista?

- Olen pakolainen omassa maassani. Pakenen mediaa kuin rampa ankka ennen jalkaleikkausta.

Voimmeko pysyä asiassa?

- Asiat ovat niin kuin minä sanon eikä niin kuin sähköposteissani lukee. Tämä on ajojahtia.

Käännätte kelkkaanne toiseen puheenaiheeseen?

- Seuraavaksi väitätte, että harmaa arkeni onkin värikästä rallia. Pitäisikö minun muistaa jokainen Ikean ruusunen ja ehdokasiltojen Lucia-neito. Ei Ikekään muista jokaista rikkaruohoa, kun perattavana on koko puutarha.

Yritättekö sivuuttaa maahanmuuttajat?

- Taas toimittaja vääristelee. On ärsyttävää kuulla kysymyksiä valheista, kun koko ajan vuodetaan totuuksia.

Nouseeko maahanmuutosta vaaliteema?

- Väärä kysymys. Kuntien eläkerahat on pelattu, nuorisosäätiön tuki on kaikonnut, tukirahaa ei saa enää synttärijuhliin, puoluesihteerin pää on pölkyllä, mutta kriisistä huolimatta ajan eduskunnassa läpi ydinvoimapäätöksen. Haluan oman elämäni takaisin!

Muistatteko kysymyksen?

- Muistan niin hyvin kuin voin.

Pitäisikö maahanmuuttajien elää maan tavalla?

- Maan tapana on sujauttaa nimet lapuille Kesärannassa ja Saunamäellä päättää, kuka kehittyvissä maakunnissa saa Merisalon vaalirahat. Suomi elää aluepolitiikasta Maskusta Rovaniemelle.

Maahanmuuttajat eivät siis kiinnosta?

- Maani olen myynyt, talostani muuttanut ja sanani syönyt. Lautakasat on haudattu Lepsämän torpan multaan, josta kasvaa uusia merikukkia. Eikö teille mikään riitä?

Pitäisikö maahanmuuttajamummot heittää ulos maasta?

- Mummot täyttävät maan, ellei poliittinen työurani pitene. Haluan kolmannelle kaudelle, sillä irtisanomiseni tekee ison loven kukkarooni.

Säteileekö pollanne?

- Nyt ollaan ytimessä. Kesäkuussa alan säteillä kuin vaarallinen ydinjäte, jolle on pakko löytää korkeapalkkainen loppusijoituspaikka.

Miksi?

- Silloin alan muistaa yksityiskohtia. Siihen ei ole kellään varaa.

Antti-Pekka Pietilä

Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

Alpo

Loistava, tuli hekoteltua.  :D
A-P Pietilä jatkaa mainiosti nuivaa ja konsensus-vastaista linjaansa.