News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-03-01 Image 3/2010: Ruben Stiller - Ne

Started by Alkuasukas, 20.04.2010, 10:16:53

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: Valkoinen Enkeli on 14.08.2010, 14:28:59
Tuolle voisi nauraakin, jos ei olisi niin väsynyttä ja vanhaa.

Ruben on aina ollut väsynyttä ja vanhaa.

BeerBelly

Katsoin muuten tilastoja ja vaikka naisten henkirikoskuolleisuus onkin Suomessa korkeampi kuin muissa Pohjoismaissa niin yli kaksinkertainen se ei ole.

Juttu lukiessa kävi mielessä että suomalaiset ovat kyllä ainutlaatuinen kansa: väkivaltaisia luuserirasistipaskoja, jotka kuin ihmeen kaupalla ovat onnistuneet luomaan itselleen maailman mittakaavassa melko hyvän paikan elää. Pitäisikö meille hakea jotain suojelustatusta YK:lta?

Sekin tietysti ihmetyttää millaisia masokisteja maailma onkaan täynnä kun haluavat tulla tänne hakattaviksi ja tapettaviksi. Go figure.
Unkari FTW

räsänen

Quote from: Martel on 14.08.2010, 14:49:11
Ei se mitään, Suomi on melkein vapaa maa - täällä saa sahata omaa oksaansa.

Juu, saa toki. Mutta mielenkiintoinen kysymys on se, että miksi kukaan tekee sitä?

Ja tarkemmin ajatellen, kai se raja löytyy omankin oksan sahaajille että hoitoon ohjataan.

Spesialisti

Zyssen suhtautuminen islamisaatioonmonikulttuurisuuteen on Rubenia realistisemmalla pohjalla ottaen huomioon kummankin etnis-uskonnollisen taustan. Toinen kysymys sitten onkin, että onko Zysse oikeasti asialla vai pelkkä Kokkareiden persuvaraventtiili.

dothefake

Ne ovat väkivaltaisia ja arvaattomia. Ne syövät 700.000 mielialalääkettä päivässä.

Amatimies on amatimies toimittajanakin. En tiennyt, että mielialalääkkeitä edes on noin paljon.
Anoksia tai pilereitä voisi ollakin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

IDA

Sinänsä kuitenkin ihan kunnioitettavaa, että noin pässi tyyppi kykenee tekemään mielipiteistään elämänuran.

Runner

Quote from: Markku Stenholm on 14.08.2010, 14:58:06
Quote from: Valkoinen Enkeli on 14.08.2010, 14:28:59
Tuolle voisi nauraakin, jos ei olisi niin väsynyttä ja vanhaa.

Ruben on aina ollut väsynyttä ja vanhaa.
Minusta Rubenin tekstit ovat narsistista paskaa, niistä tuntee selvästi kuinka jätkä kuvittelee kaiken sormienpäistänsä tai suustansa tulevan olevan kultaa.

Lodi

Quote from: Jussi Halla-aho on 20.04.2010, 10:58:35
Mielenkiintoinen kysymys on, onko tuo teksti jonkun (esim. Stillerin itsensä) mielestä hauska.

Naurattaako se jotakuta?

Onko siinä jonkun mielestä jotakin oivaltavaa?

Ruben Stiller ei mielestään kuulu meidän suomalaisten kanssa samaan joukkoon.
Tätä hän on korostanut piiloviesteinä usein ja sellainen viestihän tästäkin tulee läpi. No, eihän tässä vielä mitään... mutta lisäksi hän on jostain saanut päähänsä sellaisen ajatuksen, että olisi älykkäämpi kuin me (=suomalaiset).

Kun tätä kirjoitusta miettii tästä näkökulmasta, niin kyllä - Rubenin mielestä tässä on jotain oivaltavaa. Hän on kiltti, kun jakaa tämän oivalluksen meidän suomalaisten kanssa.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

tavallinen jantteri

Mä en oikein nyt pysy mukana. Tunnustaako Ruben tässä nyt hakkaavansa vaimoaan kuten ilmeisesti on Suomalaisilla pakkomielteenä (minkähitonmaalainen sitten minä olen?)vai onko hänellä yllättänyt deadline aamudarraan ja on ollut pakko valita ns. heleppo aihe?
Pidin Rubensin jutuista vielä Radio Mafian aikoina, mutta onko hän muuttunut, vai maailma, vai olenko minä vain aikuistunut (viisastunut?) kun tämän tyypin sepustuksista tuntuu järki karanneen?
"We're using the law to keep justice away!"

KJ

Quote from: tavallinen jantteri on 15.08.2010, 01:09:57
Mä en oikein nyt pysy mukana. Tunnustaako Ruben tässä nyt hakkaavansa vaimoaan kuten ilmeisesti on Suomalaisilla pakkomielteenä (minkähitonmaalainen sitten minä olen?)vai onko hänellä yllättänyt deadline aamudarraan ja on ollut pakko valita ns. heleppo aihe?
Pidin Rubensin jutuista vielä Radio Mafian aikoina, mutta onko hän muuttunut, vai maailma, vai olenko minä vain aikuistunut (viisastunut?) kun tämän tyypin sepustuksista tuntuu järki karanneen?

Ole huoleti (ja onneksi olkoon); sinä olet aikuistunut. Ruben lakkasi olemasta kiinnostava noin 25 vuotta sitten, ja silloinkin ainoa järkevä ajatus oli se, että... Noh, joku ajatus kuitenkin.
What would Gösta Sundqvist do?

Tommi Korhonen

Jos olen ihan epätoivoinen ja yritän vaikka puolustaa Stilleriä jollan konstilla.
Voitaisiin ajatella että tuo kirjoitus on johdattelevaa filosofista "opetusta": Ovatkohan suomalaiset noin paskiaisia? Jos ovat edes osittain, niin miksi meidän suomalaisten pitää sellaista sietää? Jos siedämme, niin pitääkö meidän sietää samanlaista muukalaisiltakin?

En tosin väitä tietäväni että Stillerillä olisi mitään tuollaista ajatusta kirjoituksensa takana. Mutta on siihen pieni mahdollisuus. Hieman epäilyttää että noin pitkiä ajatusketjuja oletettaisiin peruslukijalta. Mutta parhaita kirjoituksia ovatkin ne jotka eivät aliarvioi lukijaansa.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Luotsi

Rubenin intomihoinen itsensä ja oman ulosantinsa rakastaminen oli radiossa jopa hetkittäin hauskaa, telkussa lähes siedettävää, mutta kirjallisesti yksinkertaisesti tylsää. Printattuna omahyväinen määkyminen on yksinkertaisesti epäkiinnostavaa. En viitsinyt lukea tuotakaan lyhyttä pläjäystä loppuun saakka...
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Mrusu

Kyllä näyttää siltä, että Ruben on nuiva. Ja nuiva myös suomalaisia urputtajia kohtaan. Kyllä Suomi on kaaoksessa jos noita lukuja katsoo ja noihin asioihin huomiota kiinnittää.
Quote from: hattiwatti on 03.11.2016, 12:36:47Ei sen tarvitse akuutisti johtaa mihinkään, vaan toimia sotana apatiaa vastaan. Sitä apatiaa, jonka voi vaikkapa nähdä Suomen sisun keskiolut-turvotus-keskiviikkokerhossa.