News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Rydman Hommatenttiin?

Started by Alkuasukas, 25.02.2010, 11:32:58

Previous topic - Next topic

Alkuasukas

Joko on ehdotettu Wille Rydmania tentittäväksi? Olisi piristävää, uskoisin.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Elisa

Kiitos ehdotuksesta. Katsellaan.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Alkuasukas

Batmanin voisi tuomita desanttina työleirille...
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Ano Nyymi

Quote from: Alkuasukas on 25.02.2010, 20:00:05
Batmanin voisi tuomita desanttina työleirille...

Mutta voisihan häntä ennen sitä hieman haistatella täällä ihan porukalla. Ei kun haastatella.

Elisa

Batman-niminen henkilö asuu Rydmanin naapurissa. Onkohan sama?
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Ano Nyymi

Quote from: Elisa on 25.02.2010, 21:12:21
Batman-niminen henkilö asuu Rydmanin naapurissa. Onkohan sama?

No sitä mä kyllä oikeastaan tarkoitin..  ;D

Mutta kyllä se "desantti" ihan samaa vastaa, ellei peräti mene jopa edellekin.

Kajsaniemi R

Miksi ihmeessä sen pitäisi tulla "hommatenttiin"?

Tuohan tarkoittaa sitä, että kaveri rekisteröityisi Hommaan^^^, viipyisi täällä keskustelemassa tunnin tai pari, ja sen jälkeen unohtaisi koko jutun.

Toivottavasti Elisa tai joku muu saisi vietyä Rydmanin lisäksi MAHDOLLISIMMAN MONELLE muullekin kokoomuslaiselle viestiä, että rekisteröityisivät tänne ihan omilla nimillään ja seuraisivat säännöllisesti keskustelua (toivottavasti myös välillä itse osallistuen ja jatkuvasti kertyviin kysymyksiin silloin tällöin vastaillen). Onhan täällä omilla nimillään jatkuvasti keskustelemassa myös paljon muutoslaisia ja HLP:n jäseniä. Miksei siis kokoomuslaisia?!

Asiasta olisi varmasti paljon hyötyä sekä tänne uskaltautuville kokoomuslaisille että niillekin hommalaisille, jotka ensisijaisesti jotakin muuta puoluetta preferoivat. Homma^^^ kuitenkin kiistatta on koko maan aktiivisin ja aikaansaavin poliittinen keskustelufoorumi. Täältä on helposti saatavissa laadukkaassa ja varsin viihdyttävässäkin muodossa varmasti paljon enemmän huolella kerättyä ja raportoitua tietoa kaikista maahanmuuttoon liittyvistä osa-alueista ja aspekteista kuin mistään muualta.

Itse en päässyt "paikalle" tuon Satosen hommatentin aikaan, mutta jos olisin päässyt, niin seuraavan kysymyksen olin aikonut hänelle esittää:
Voisitko alkaa seurata Hommaa^^^ jatkossa ihan säännöllisesti? Ymmärrän kyllä, että johtavan poliitikon aika on hyvin rajallinen, mutta jos voisit käydä täällä keskustelemassa esimerkiksi tunnin ajan kerran viikossa tai edes pari kertaa kuussa, niin uskoisin, että hyötyisit asiasta huomattavasti myös itse. Toivottavasti voisit viedä samaa viestiä myös muille kokoomuslaisille.

Itse olen AINA ennenkin äänestänyt kaikkein nuivinta, kaikkein oikeistolaisinta, kaikkein porvarillisinta ja kaikkein kokoomuslaisinta ehdokasta, mitä mitenkään olen pystynyt löytämään. Näin tulen varmasti tekemään jatkossakin. Tästä huolimatta on kuitenkin todettava, että täällä Hommassa^^^ muutoslaiset ja HLP sentään aktiivisesti näkyvät ja kuuluvat. Tässä kokoomuslaisilla olisi paljon parannettavaa. Toivottavasti parannusta on tulossa.

"Eivät ne [kerjäläiset] minua häiritse" -Timo Soini

"On luihuilua esiintyä nimimerkin takaa." -Timo Soini

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

"Itse maahanmuutto on marginaalinen asia" -Timo Soini

IDA

Mitä jos kysyttäisiin Kari Rydmania? Aina kukaan jaksa junioreiden levottomia juttuja kuunnella  ;)

Topi Junkkari

Quote from: Kajsaniemi R on 26.02.2010, 00:47:58
Onhan täällä omilla nimillään jatkuvasti keskustelemassa myös paljon muutoslaisia ja HLP:n jäseniä. Miksei siis kokoomuslaisia?!

Voisitko selventää, mitä tarkoitat lyhenteellä HLP? Hommaforumin hakutoiminnon mukaan kyseistä lyhennettä ei ole käyttänyt lisäksesi kukaan muu kirjoittaja. Kontekstista (vai kenties foorumiperinteiden mukaan Contextista? :) kuitenkin päättelen, että HLP tarkoittaa persuja. Homojen Liberaalien Puolue se ei ainakaan ole, joten kertoisitko, mitä ajat takaa? Ilmeisesti sinulla kuitenkin on jotakin persuja vastaan.

Minä olen omalla nimelläni keskusteleva kokoomuslainen, enkä varmasti ole ainoa. Olen tosin puolueessani ns. rivijäsen, enkä ole ennakoitavassa tulevaisuudessa hakeutumassa mihinkään luottamustehtäviin - korkeintaan vaalilautakuntaan.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Sisäministeri

Mikä on HLP?
Ja mikseipä toisaalta voitaisi Hommaan^^^ pyytää poliitikkoja noin laajemminkin. Vaikkapa Halla-ahonkin Homma-tentti ja miksei muidenkin jo sinänsä tunnettujen nuivien ehdokkaiden. Mikäpäs estää pyytämästä vaikka Anni Sinnemäkeä, Paavo Arhinmäkeä, Jutta Urpilaista, Jyrki Kataista, Paavo Väyrystä, jnejnejne. Mitä enemmän ja mitä nimekkäämpiä poliitikkoja tänne saadaan, sitä enemmän asiakin saa julkisuutta. Jos Thors lähtee ehdolle, niin hänen tai Stefan Wallinin saamisensa Homma-tenttiin olisi kyllä aika iso signaali julkisuuteen että tämä ei todellakaan ole mikään 20 netsin spämmäily- ja selkääntaputtelupalsta, vaan lähempänä kansalaisfoorumia jonka painoarvo poliitikkojenkin silmissä on kasvanut huomattavasti. 

Kaikkien kysymystenhän ei välttämättä tarvitse liittyä maahanmuuttoon, olisi hyvä jos tästä saataisiin hieman yleispoliittisempi areena. Siitä hyötyisivät oikeastaan kaikki.