News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-04-13 IL: Vanhanen sanoutui irti perussuomalaisten pakolaisnäkemyksistä

Started by do.ut.des, 13.04.2010, 16:13:46

Previous topic - Next topic

K-M Halkola

Olisikohan Vanhasen parempi keskittyä irtisanoutumaan ihan vain ns.vaalirahoituksesta (joka minun mielestäni hipoo lahjonnan piirteitä) ja muutoinkin keskittyä siihen ettei se jakkara kiiku persiin alla, milloin minkäkin epämääräiseen rahaan ja tavaraan liittyvän sotkun tiimoilta.
Muutoinkin, ottaako noita Matin kommentteja enää kukaan viimeaikojen törttöilyjen jälkeen kovinkaan vakavasti?

BastardoGrande

Pölhiksen vene keikkuu laineilla jo sellaisella tyylillä, että saattaa saada monoa ihan minä päivänä hyvänsä, tai itse erota kun polvi on pipi.

Oheista valehtelemisen jatkumoa lukiessaan voi vain todeta, vallanhimossaan poliitikko on valmis uhraamaan kaiken.

Painuvat kohta Korhosen kanssa samaan poliittisen unholan viemäriin, ehkäpä kuitenkin piileskeltyään suven vaikkapa Korhosen kuuluisassa maakellaripottukuopassa.

http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/N%C3%A4in+Vanhasen+selitykset+ovat+vaihdelleet/1135256091883
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

L. Brander

Quote from: BastardoGrande on 15.04.2010, 09:25:05
Pölhiksen vene keikkuu laineilla jo sellaisella tyylillä, että saattaa saada monoa ihan minä päivänä hyvänsä, tai itse erota kun polvi on pipi.

Mä en kyllä usko, että "saa monoa" tai lähtee nopeutetussa aikataulussa itse. Ei tässä maassa poliitikoilla ole tapana kantaa vastuuta oikeastaan ikinä mistään. Välillä tuntuu, että meidät on opettu rakastamaan niin paljon meidän "suuria johtajia", että jonkun heistä puliveivatessa kiusaannumme ja koemme myötähäpeää toivoen, että asia saataisiin äkkiä pois päiväjärjestyksestä. Yksi kortti joka pelataan usein näissä tilanteissa on se, että ikävien asioiden käsittely huonontaa jotain suomikuvaa maailmalla. Niin kuin kukaan olisi missään yhtään kiinnostunut jonkun Lepsämäläisen uuniperunoita paistavan agraarifasistin typeryyksistä.

LB

Dystooppinen salamasota

K-M Halkola

Suuressa maailmassa poliitkon mokasta johtuva reaktio, jossa joku vihjaa poliitokon hengenlähdöllä, ellei tajua muuten ottaaa vastuuta tekosistaan, on muuten arkipäivää, meillä taas huudetaan jopa FBI apuun, jos joku heittää ihan vain vitsinä jotain vastaava, kuten taannoinen Naamakirja-Asteroidi episodi.

Valkoinen Enkeli

Quote from: Vapaa Umpihanki on 15.04.2010, 18:55:55
Ei tuosta videosta nyt ihan varmasti tiedä, kenelle ja mille ne nauravat.

Perussuomalaisia vaivaa orja-mentaliteetti.  

Persuista tulee tosiaan usein kuva, että jengissä on turhan paljon perusvasemmistolaista & herrakaunaista orjamentaliteettia.

Nyt on kuitenkin hyvä jättää imagojutut sivummalle ja toivoa, että nämä uuden sukupolven ja SMP-rasitteista vapaat persut(Halla-aho, Terho, Elo, Hirvisaari, Lahtinen yms.) vievät hommaa oikeille raiteille.

TeemuT

Quote from: Vapaa Umpihanki on 15.04.2010, 18:55:55

Ei tuosta videosta nyt ihan varmasti tiedä, kenelle ja mille ne nauravat.

Heh, no kyllähän tuosta videosta käy aivan selkeästi ilmi kenelle naureskelevat ;D Jyrki muuten osoittaa sormella varmistaakseen, että menee perille. Katsopas video uudelleen.

TeemuT

Koitapas Umpihanki hankkia brillit, niin ei tarvitse pelkästään pöytäkirjoja tihrustaa ;) Eipä voisi olla asiallisempaa kommenttia nykymuotoisen kehitysavun lakkauttamisesta. Onko sinullakin tapana heittää hymy huulilla rahaa kankkulan kaivoon? Tokihan nyt on kyse taikaseinästä, mutta silti.