News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

SK

Kokoontuuko Hommakerho HKI tänään vai vetääkö porukka henkeä ennen juhannusta? Olisi myös kiva tietää puuhaako joku jotain Hommajussia PK-seudulle päin, vaikka tuleekin aika huonot kelit ainakin ennusteiden mukaan?

Itse voisin jäädä iltapäiväksi Helsinkiin ja tulla illallla pöyrähtämään William K:ssa. Eli onko tänään kunnollista Hommakerhoa vai odotellaanko jussia?
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

reino

Kyllä siellä William K:ssa on varmasti tänäkin keskiviikkona ihan normaali meininki, eli ne jotka tulevat paikalle ovat paikalla.

Kaptah

Perhana, pitäisköhän tulla piipahtamaan paikalla. Mihinkäs aikaan tapahtuu, ja mistä väen tunnistaa? Foliolakista?
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

junakohtaus

Yleensä meillä on ollut mukana lähijuna, jonka ovesta ollaan vuorotellen tönitty toisiamme harjoitusmielessä.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Elisa

Paikalla ollaan, tervetuloa!  :)

Se on se porukka siellä perällä, missä on 20 peräkammarinnezziä ja minä. Pettämätön vihje: ei voi erehtyä!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Kaptah

Onko H-hetki kello 20.00? En lupaa tulla paikalle kun en muista varmaksi paremman puoliskoni työaikatauluja, mutta mikäli hän on iltavuorossa, saatan päästä livahtamaan paikalle :P
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Kaptah

Ja mikäs William K on kyseessä? Noita näyttäis olevan keskustassakin enemmän kuin yksi.
- V. Putin 4.3.2014

- V. Putin 28.3.2014

Enrico

Quote from: Joni on 17.06.2009, 15:24:41
Ja mikäs William K on kyseessä? Noita näyttäis olevan keskustassakin enemmän kuin yksi.

Se, joka sijaitsee Annankatu 3:ssa.

Kaptah

Ok. Kiitos tiedosta, mutta tänään en taida paikalle päästä. Jos vaikka ensi viikolla. Olkaa oikein ennakkoluuloisia ja epäsosiaalisia.
- V. Putin 4.3.2014

- V. Putin 28.3.2014

Teemu Lahtinen

Joo, täällä ollaan ja odotellaan!

IDA

Quote from: Teemu Lahtinen on 17.06.2009, 20:13:11

Lopeta kuule Teemu säkin se kapakoissa istuminen ;)

Elisa

Quote from: IDA on 17.06.2009, 20:48:15

Ja tähän aikaan sieltä yleensä pääsee kotiin.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

IDA

Quote from: Elisa on 18.06.2009, 04:48:45

No mitäs minä sanoin: Jos kapakasta tullessaan pystyy kirjoittamaan kieliopillisesti virheettömän lauseen, niin hukkaanhan se ilta on humussa mennyt.

Teemu Lahtinen

Ohhoh...

SK

Quote from: Teemu Lahtinen on 18.06.2009, 12:59:50

Ohhoh...

Taisi osalla porukasta vähän lähteä mopo käsistä! Ei kai tarvitse edes kysyä ONKO TUO NORMAALIA, koska "Ja tähän aikaan sieltä yleensä pääsee kotiin" taitaa kertoa jo kaiken.
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

Realisti

Pitääpä ilmestyä tänään paikalle niiden namien kanssa..

M.E

Hejssan,

Onko kukaan tulossa Keskiviikko- kerhoon 8.7? Jos joku sinne vaivautuu, niin minä olisin silloin tavattavissa ja otan vastaan nillitystä moderaatiolinjasta. Lisäksi halukkaat voivat tutustua lomadiohini Pohjois-Koreasta.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Elisa

Quote from: M.E on 07.07.2009, 15:14:59
Hejssan,

Onko kukaan tulossa Keskiviikko- kerhoon 8.7? Jos joku sinne vaivautuu, niin minä olisin silloin tavattavissa ja otan vastaan nillitystä moderaatiolinjasta. Lisäksi halukkaat voivat tutustua lomadiohini Pohjois-Koreasta.

Jos SINÄ olet tulossa niin tottakai ollaan paikalla!

Päätit siis katsastaa maailman eksoottisimman lomakohteen. Minullakin oli kauan haaveena mennä sinne, mutta kuultuani sukulaisteni matkasta ja äärettömän rajallisista mahdollisuuksista tehdä ja nähdä mitään, innostukseni lopahti. Mielenkiintoista kuulla huomenna mitä sinä sait siitä irti.

M.E

Quote from: Elisa on 07.07.2009, 16:50:23
Jos SINÄ olet tulossa niin tottakai ollaan paikalla!

Päätit siis katsastaa maailman eksoottisimman lomakohteen. Minullakin oli kauan haaveena mennä sinne, mutta kuultuani sukulaisteni matkasta ja äärettömän rajallisista mahdollisuuksista tehdä ja nähdä mitään, innostukseni lopahti. Mielenkiintoista kuulla huomenna mitä sinä sait siitä irti.

Hienoa, sitten meitä on tulossa paikalle ainakin kaksi. Itse saapunen klo 19 paikkeilla. Tarkkaa aikaa en viitsi antaa, koska olen täsmällisyys-haasteellinen.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

SK

Harmi, että William Koon edustalla oleva katutila ei anna myöten terassin pitämiselle, kun on taas niin aurinkoinen päivä. Mutta kerho on kerho ja sinne siis!

SK

Hommakerho jäi eilen melkoisen laihaksi, ainakin 20-22 aikoihin. Osallistujamäärä oli laihaa ja myös kalja oli laihaa, koska Williamin hanassa oli joku vika. Mutta ne oli yksittäistapauksia, joita ei saa yleistää.

Se nuiva, jolle lupasin tuoda kirjan "Separatismi ja islamismi" tiedoksi, että yritän muistaa ottaa sen mukaan myös ensi viikolla, joten ilmestyköön silloin paikalle.

Elisa

Quote from: sisukaskriitikko on 16.07.2009, 14:42:08
Hommakerho jäi eilen melkoisen laihaksi, ainakin 20-22 aikoihin. Osallistujamäärä oli laihaa ja myös kalja oli laihaa, koska Williamin hanassa oli joku vika. Mutta ne oli yksittäistapauksia, joita ei saa yleistää.

Ihmiset toipuivat eilen vielä edellisen viikon hommakerhosta. Ensi viikolla taas uuteen nousuun!^^^

Zngr

Yritän tsempata piipahtamaan mikäli treeniaikautaulu sallii, ja kyllähän sen voi laittaa sallimaan pärkkele.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Timo Rainela

Olisiko Homma^^^ merkkejä ja pinssejä saatavilla huomenna Helsingin tapaamisessa?
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Matias Turkkila

Quote from: Timo Rainela on 22.07.2009, 21:42:12
Olisiko Homma^^^ merkkejä ja pinssejä saatavilla huomenna Helsingin tapaamisessa?

Iso pussi, jonka sisällä on paljon pieniä pusseja, joiden sisällä on hommamerkkejä, on minulla. Harmiksi minä sijaitsee huomenna - kuten parina aikaisempanakin viikkona - jossain muussa paikassa kuin Hommakerho Helsingissä. Elokuun puolella taas normimeininki. Jos oikein kova hommamerkkitarve yllättää, niin huhu kertoo, että toinen iso pussi seikkailee Tampereen suunnalla.

Timo Rainela

Okei Matias :D
Tampereen lähellä, Ylöjärvellä on paikka, josta aikanaan 5 MM-tulosta haettiin ja Omppuhotellin pihalle alikersantti Jani yrjönsä heitti.
Ihq Suomalaisia sielllä Tampereella, muistan Palo-Opisto ajoilta.
Palataan elokuussa, Reino vissiin minun viestini Sinulle aikanaan välitti... :D
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

PK

Sinä, joka olit tehnyt klirjavarauksen Helsingin kerhoon, menetit tilaisuutesi, sillä kirja on nyt MINULLA!

Elisa

Quote from: Matias Turkkila on 22.07.2009, 21:48:05
Quote from: Timo Rainela on 22.07.2009, 21:42:12

Iso pussi, jonka sisällä on paljon pieniä pusseja, joiden sisällä on hommamerkkejä, on minulla. Harmiksi minä sijaitsee huomenna - kuten parina aikaisempanakin viikkona - jossain muussa paikassa kuin Hommakerho Helsingissä. Elokuun puolella taas normimeininki. Jos oikein kova hommamerkkitarve yllättää, niin huhu kertoo, että toinen iso pussi seikkailee Tampereen suunnalla.

Alkaa ihmetyttää, että miksi minua ei ole masinoitu kauppatytöksi. Pidetäänpäs pikapalaveri tässä vaiheessa!

Mave

Tänään (eilen) oli kyllä varsin mukavan meno KKK:ssa, väkeä ei ainakaan ollut liikaa, kuuli jopa oman äänensä välillä...
Norja on blackmetallin luvattu maa, ja Norjalaisten kansallinen, ellei geneettinen erityispiire on kirkkojen polttaminen.

Matias Turkkila

Quote from: Elisa on 07.07.2009, 16:50:23
Quote from: M.E on 07.07.2009, 15:14:59
Onko kukaan tulossa Keskiviikko- kerhoon 8.7?

Päätit siis katsastaa maailman eksoottisimman lomakohteen.

Mitä-hä, joko keskiviikkokerhon status on ehtinyt elevoitumaan jo noin korkeaksi?

..

(lainaukset tehty parhaita sanoma-oppeja noudattaen.. :D )