News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

Teemu Lahtinen

Quote from: PahaSilmä on 15.08.2012, 14:51:42
Onko tänään keskiviikkokerhoa ja jos on, onko sijainti tuo yllä mainittu Oluthuone William K klo 20 alkaen ja onko ketään tulossa? Kerrankin olisi tilaisuus vääntäytyä itsekin paikalle.

On, aina (paitsi jouluna). Yksin ei ole tarvinut istua kaiketi kuuteen vuoteen.

Nuutti Hyttinen

Quote from: Teemu Lahtinen on 15.08.2012, 15:13:33
Quote from: PahaSilmä on 15.08.2012, 14:51:42
Onko tänään keskiviikkokerhoa ja jos on, onko sijainti tuo yllä mainittu Oluthuone William K klo 20 alkaen ja onko ketään tulossa? Kerrankin olisi tilaisuus vääntäytyä itsekin paikalle.

On, aina (paitsi jouluna). Yksin ei ole tarvinut istua kaiketi kuuteen vuoteen.

Kiitos, tulen paikalle siis!
Ehdolla Helsingissä numerolla 393
oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
kaupunginvaltuutettu
kaupunkiympäristölautakunnan jäsen

Teemu Lahtinen

Perjantaikerho alkanee jo kuudelta.

HaH

Jaa-has. Edellisestä keskiviikosta onkin vierähtänyt 1a 10kk ihan huomaamatta, joten pitänee tänään saapua.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Teemu Lahtinen

Ravintola tarjoaa uusia ipoja, live casket whiskyä ja jo nyt pari 'nuorta' persua.

HaH

Whiskyä? Nuorta persua?

Nam.

Tulen vetämään heti.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Teemu Lahtinen

AWK joutui sulkemaan ennenaikaisesto. Evakuoiduttiin Black Dooriin isoroballa.

Nikopol

Missasinko esim kaasuiskun kun poistuin aikaisin?
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Sikanez

Onko perjantain hommakerhoon tulijoita. Tulen aikaisin, jos joku muukin ilmoittautuu. Muussa tapauksessa saatan mennä aluksi kavereiden kanssa muualle, ja tulla AWK:hon myöhemmin.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Elemosina

Minä en ehdi tällä kertaa perjantaikerhoon.
On sen verran kaikenkirjavaa touhua, joten ei vaan ehdi eikä jaksa.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Jäniksenkäpälä

En välttämättä pääse ollenkaan pekerhoon Suomi-Ranskan takia. Olen paikalla touhuamassa.
Jos tulen, niin tulen myöhään...
Pu, pu, pu, pu, pu

Sikanez

Quote from: Sikanez on 06.09.2012, 11:13:24
Onko perjantain hommakerhoon tulijoita. Tulen aikaisin, jos joku muukin ilmoittautuu. Muussa tapauksessa saatan mennä aluksi kavereiden kanssa muualle, ja tulla AWK:hon myöhemmin.
Alkaa näyttää siltä, että en tule paikalle myöhemmin. Mahdollinen aikaikkuna on klo n.16-18.30. Olen iltapäivällä liikkeellä ja voin lukea Homma puhelimella, mutta en kirjoita. Jos joku on tulossa, voi laittaa YV:llä puhelinnumeron, niin selviää onnistuuko.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Topi Junkkari

Saatan päästä paikalle ihan alussa (klo 18), mutta en lupaa mitään.

Minun puhelinnumeroni 040 503 0991 on julkista tietoa.

PÄIVITYS: Enpä usko tulevani, ellei joku erityisesti ilmaise haluaan tavata juuri minut. Taidanpa pysytellä kotona ja katsella YLE Teeman Pentti Saarikoski -aiheista ohjelmistoa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Sikanez

Minäkin lähdin kotiin.

Topi Junkkari

Ajoittain on ollut puhetta Hommakerho Itä-Helsingistä, mutta tietääkseni juttu ei ole tähän mennessä onnistunut.

Yritetään siis.

Tervetuloa Itä-Helsingin Hommakerhoon!

Aika: lauantai 22.9.2012 kello 18.00 alkaen.

Paikka: Cafe M/S Otto, Harustie 2, Meri-Rastila (Vuosaari)
Noin 300 metriä Rastilan metroasemalta itään, Harustien ja Halkaisijantien kulmassa. Lähellä on myös bussin 98 pysäkki Venemestarintie.
Ravintolan omistaja on rutinuiva.

Minä olen nelikymppinen silmälasipäinen töyhtöhömelö, jolla on VHM-paita. Tervetuloa pöytään kokemaan monikulttuurisen kaupunginosan karu todellisuus!
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Nuutti Hyttinen

Quote from: Topi Junkkari on 14.09.2012, 11:47:12
Ajoittain on ollut puhetta Hommakerho Itä-Helsingistä, mutta tietääkseni juttu ei ole tähän mennessä onnistunut.

Yritetään siis.

Noin 300 metriä Rastilan metroasemalta itään, Harustien ja Halkaisijantien kulmassa. Lähellä on myös bussin 98 pysäkki Venemestarintie.

Minä olen nelikymppinen silmälasipäinen töyhtöhömelö, jolla on VHM-paita. Tervetuloa pöytään kokemaan monikulttuurisen kaupunginosan karu todellisuus!

Tuo on jo kova veto, sijainti huomioiden ;D Tulen ainakin käväisemään paikalla, ellei samaan aikaan satu olemaan jotain kunnallisvaaleihin liittyvää aktiviteettia.
Ehdolla Helsingissä numerolla 393
oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
kaupunginvaltuutettu
kaupunkiympäristölautakunnan jäsen

Jukka Wallin

Yritetään siis.

Katsotaan nyt, mahdollisesti lähdetään käymään pikaisesti Äänekoskella. Olisihan se kiva jos yhden pitkän joisi kyseisessä kuppilassa, olen asunnut "nurkalla" noin 20 vuotta..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Jane Doe

Yritetään siis.

Voi damn, kerrankin olisi oiva tilaisuus aktivoitua hommakerhoiluun, mutta juuri sinä ainoana päivänä, kun minulla sattuu olemaan menoja muualla. Toivottavasti järkkäät toistekin, lupaan tulla silloin paikalle. 
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

Topi Junkkari

Quote from: Puhdas sielu on 23.09.2012, 12:21:41
Voi muumi, Topi, huomasin ilmoituksesi vasta nyt. Todellakin haluaisin vierailla itäsuunnalla.

Eilinen ensikokoontuminen ei ollut kovin suosittu, mutta ei minun tarvinnut yksinkään öyhöttää. Kiitokset paikalla olleille.

Uskon, että Itä-Helsinki kokoontuu vielä, mutta tuskin kovin säännöllisesti. Myös paikka voisi ehkä olla muu kuin mokulähiön pikkupubi - vaikka paikka on sinänsä OK ja suomalaisomistuksessa ja sensellaista, Itä-Helsinki on laaja alue, ja eri puolilta itää olisi varmaankin helpointa kokoontua lähi-Itä-keskukseen.

torakka

Moit tännekin. olis kiva tietää koska Itä-helsingin homma edustus kokoontuu? olisi mukava tulla katsastamaan ihmisiä ja kuuntelemaan muiden mielipiteitä ja sanomisia:) tuossa edellä jo sanottiinkin että itä-keskus voisi olla mukava paikka kokoontua, joten kannatan tuota.

Topi Junkkari

Minä voisin yrittää Idän Kerhon koollekutsumista vielä toisen kerran. Tehdäänpä niin, että minä käyn lähiaikoina maastontiedustelemassa Itistä sillä silmällä, mikä olisi hyvä kokoontumispaikka - ei alimman luokan räkälä, vaan esim. Hemingway's tai vastaava. Samaten tutkin, minä päivinä lähiseudun muut Hommakerhot kokoontuvat, ettei tule päällekkäisyyksiä. Lopulta ehdotan jotakin päivää muutaman viikon kuluessa (ei kuitenkaan vaaliviikonloppuna).

torakka

Quote from: Topi Junkkari on 27.09.2012, 12:28:02
Minä voisin yrittää Idän Kerhon koollekutsumista vielä toisen kerran. Tehdäänpä niin, että minä käyn lähiaikoina maastontiedustelemassa Itistä sillä silmällä, mikä olisi hyvä kokoontumispaikka - ei alimman luokan räkälä, vaan esim. Hemingway's tai vastaava. Samaten tutkin, minä päivinä lähiseudun muut Hommakerhot kokoontuvat, ettei tule päällekkäisyyksiä. Lopulta ehdotan jotakin päivää muutaman viikon kuluessa (ei kuitenkaan vaaliviikonloppuna).
Millaisista asioista näissä miiteissä ylensä puhutaan kun olen vielä aika uusi täällä homman parissa? ja näistä kerhoista ei ole yhtään tietoa?

Jukka Wallin

Joissakin kerhotapaamisissa puhutaan aivan arkisista asoista, päivän otsikoista ja niin edelleen. Helsingin kerran kuussa oleva perjantaikerhossa on yleensä keskustelun aiheena "mennääks tohon viereen jatkoille"  ;). Mutta keskiviikko kerhossa on ollut joku aihekin joskus, kait  :-\
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

torakka

Quote from: Jukka Wallin on 27.09.2012, 13:27:39
Joissakin kerhotapaamisissa puhutaan aivan arkisista asoista, päivän otsikoista ja niin edelleen. Helsingin kerran kuussa oleva perjantaikerhossa on yleensä keskustelun aiheena "mennääks tohon viereen jatkoille"  ;). Mutta keskiviikko kerhossa on ollut joku aihekin joskus, kait  :-\
jaa siis näissä on pääpainona tulla vaan känniin/päihtyneeksi.... no harmi jää meikäläisltä väliin sitten.

Jukka Wallin

Quote from: torakka on 27.09.2012, 13:42:44
jaa siis näissä on pääpainona tulla vaan känniin/päihtyneeksi.... no harmi jää meikäläisltä väliin sitten.

Ei välttämättä. Jengi on kokoontunut muutaman vuoden ajan, joten itse en ole vielä päässyt oikein "sisään" kun olen ollut vain muutaman kerran. Olet tottakai tervetullut ja mukaan vaikka pääpaino just sillä hetkellä on muualla. Itselläni on korvissa jonkin verran häikkää, joten kaipaisin itse hieman rauhallisempaa paikkaa, kuin nykyinen.

torakka

Quote from: Jukka Wallin on 27.09.2012, 13:51:40

Ei välttämättä. Jengi on kokoontunut muutaman vuoden ajan, joten itse en ole vielä päässyt oikein "sisään" kun olen ollut vain muutaman kerran. Olet tottakai tervetullut ja mukaan vaikka pääpaino just sillä hetkellä on muualla. Itselläni on korvissa jonkin verran häikkää, joten kaipaisin itse hieman rauhallisempaa paikkaa, kuin nykyinen.
Itselleni sopisi ihan joku kahvilakin. Itse kun en alkoholia juurikaan käytä ja baarejakin tulee vieroksuttua.

Lalli IsoTalo

Quote from: torakka on 27.09.2012, 13:57:58

Itselleni sopisi ihan joku kahvilakin. Itse kun en alkoholia juurikaan käytä ja baarejakin tulee vieroksuttua.

Sieltä saa aika hyvää alkoholitonta siideriä, tai sellaista jossa alkoholia on vain 1/10 siitä mitä keskioluessa. Olen ollut aina täysin selvinpäin, siis noin 5 kertaa yhteensä. Tai siis kerran join tuopin Guinnesia, kun se oli tarjouksessa puoleen hintaan.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Johannes Nieminen

Tarkennetaan, että on kokoontunut jo viime vuosituhannella ;)

Silloin elokuussa 2004 kun kävin ekaa kertaa kerhossa, niin keskustelu oli riippuvaista ajankohtaisista asioista kuten periaatteessa nytkin. Tosin ennen porukkaa oli vähemmän, jolloin pöydässä/pöytäryhmässä oli käynnissä käytännössä yksi keskustelu kun nyt on useita eripuolilla isoa pöytärykelmää. Vapaamuotoista tuo silloinkin oli, mutta historiassa kaiketi on ollut ihan alustuksia tietyillä teemoilla ja sen jälkeen vapaamuotoista ajanviettoa. Toi on ihan hyvä tapa tutustua porukkaan, joten suosittelen kaikille. Itselleni keskiviikko on aika hankala päivä, joten käynnit jäävät muutamiin kertoihin vuodessa, mutta hyvä sekin.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

Jukka Wallin

Kait keskiviikkona on kerho, vaikka perjantaina on kuukauden ensimmäinen perjantai kerho kanssa? Itse olen vaalipaneelissa Uudella ylioppilastalolla, joten tarvitsen rauhoittavan huurteisen, ellen ole aiheuttanut mellakkaa tilaisuudessa.. ;)

http://jukkawallin.ehdolla.fi/kalenteri.html?date=2012-10-03&showmonth=true&eventId=2#cal_event22012-10-03