News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Somaleille pointsit... (suomalaiskännääjiin verrattuna)

Started by jp060210, 02.04.2010, 10:00:29

Previous topic - Next topic

Mika.H

Quote from: PaulR on 02.04.2010, 12:02:01
Quote from: Mika.H on 02.04.2010, 10:18:24
Alkoholin väärinkäyttö on todella merkittävä suomalainen ongelma. Tuohon kun joku keksisi ratkaisun niin siinäpä vasta fiksu ihmminen olisikin.

Vastahan se Brax ehdotti oluen myyntiajan lyhentämistä.

aivan. olinpas hölmö. tuollahan ongelma tietysti poistuu.

ps. sainkohan mäkin pointsit kun tuohon aikaan, mitä alkuperäisessä jutussa oli, olin sivistyneesti vesiselvänä kansantaloutta rikastuttamassa?

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Huscarl

Minua todellakin rasittaa loputtomat örisevät viinan- ja paskanhajuiset "hei, kaveri heitä pari euroa" -einarit, jotka laattailevat junissa ja mölyävät julkisissa tiloissa.

Eurooppalaisten rappioalkoholismi on valtava ongelma, jolle ei haluta tehdä mitään. Valtava osa suomalaisista on surkeita vanhempia, koska eivät viitsi puuttua lastensa juopotteluun. Kohta alkaa taas kesä, jolloin pääsee katselemaan 12-15 vuotiaita räkäkännisiä kakaralaumoja ympäri vuorokauden, jipii.

PaulR

Tervehenkisiä harrastuksia ja tekemistä nuorisolle, niin pysyvät pikku kätöset pois pahanteosta.

Itäkeskuken vartijalta kuultua. Ensimmäisenä päivänä alkoholin hintaa laskettaessa olivat pulsut pötköllään jo kymmeneltä. Siinä missä päivää aiemmin oli saanut pullon väkevää viiniä, saikin seuravana lekan kirkasta.

Mika Mäntylä

Alkoholin väärinkäyttö on todella merkittävä suomalainen ongelma. Tuohon kun joku keksisi ratkaisun niin siinäpä vasta fiksu ihmminen olisikin.

Nähdäkseni tämäntyyppiset ja monet muutkin sosiaaliset ongelmat juontuvat ainakin osin joutilaisuudesta. Kun ihmisten ei tarvitse tehdä mitään elääkseen, joutilasta aikaa on 24/7 ja kuukausittain rahasumma ilmestyy tilille, jokin osa syrjäytyy rappioelämään. Vaikka itse sosiaalidemokraattinen hyvinvointijoutilaisuus ei olisikaan kaikissa tapauksissa varsinainen syy alkoholismiin ja syrjäytymiseen, se ylläpitää sitä hyvin tehokkaasti.

Elämässä kiinni olevat eivät alkoholisoidu, vaikka kirkasta viinaa saisi ärrältä ympäri vuorokauden. Ja joutilaisuus altistaa alkoholisoitumiselle, vaikka alkoholia ei olisi lainkaan laillisilla markkinoilla.

Itse näkisin hyväksi keinoksi poistaa sosiaalisia ongelmia kaikkien vastikkeettomien sosiaaliavustusten jakamisen lopettamisen. Sillä ei ole niin suurta väliä kuinka isoa panosta vastikkeeksi sosiaalituesta vaaditaan, kunhan väliin tulee myös selviä jaksoja säännöllistä elämää. Tämä voisi katkaista monen kohdalla syöksykierteen.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

Fatman

Quote from: jp060210 on 02.04.2010, 10:00:29
Mies kulki edellä ja naiset perässä.

Hienoa, järjestys se olla pitää Suomessakin.

..antoivat henkistä tilaa muillekin ihmisille.

Mitä tämä tarkoittaa ?

Jos voisin valita, mieluummin osallistuisin
somalien elatukseen kuin känniääliöiden hyysäämiseen.

Jos minä voisin valita, en osallistuisi kummankaan ryhmän elatukseen. Ikävä kyllä meillä kummallakaan ei ole tätä valinnanvaraa, ainakaan vielä.

En halua elintasopakolaisia suomeen, mutta en piru vieköön halua elättää näitä perhanan idiootteja

Tästä olen samaa mieltä.

Jaska Pankkaaja

Quote from: törö on 02.04.2010, 11:25:35

Kuule sitä lainarahaa riittää niin kauan kuin Suomessa löytyy yksityistettävää kansallisomaisuutta. IMF vaati lainan ehdoissa pohjavesien yksityistämistä ja Vanhasen kopla suostui mukisematta.

Lainanantajat pohtivat parhaillaan uusia yksityistämisinnovaatioita ja niitä on jo nyt kasassa geeneistä lähtien. Jonain päivänä sinunkin perimäsi yksityistetään jos se maan tavasta on kiinni.

Jotain tällaista arvelen itsekin. Esimerkiksi valtion valmistelema omistusasuntojen "asuntotulo"-vero on yksi tälläinen instrumentti, kuten kaikenmailman nykyisetkin kiinteistö ym. verot tietysti. Suomalaiset ovat mielestäni oikeasti aikas retardeja kun kukaan ei älähdä nykyisistä helvetin korkeista ja alati kohoavista veroista mitään vaan äänestävät samat vasurimäntit velkarahaa jaeskelemaan vuodesta toiseen.

Tai no jaa; suomalaisten enemmistöhän elää nykyisin reaalisosialismista eli jossain julkisen sektorin täysin tarpeettomassa tai haitallisessa  suojatyössä tai muulla sosiaaliavustuksella. Sellaisella joka ei edellytä edes siellä ns. työpaikalla pistäytymistä.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

jp060210

Tässä vastineeni yleisesti useimmille:

- Missä kohdassa kirjoitustani halusin suomeen lisää pakolaisia?

- Kukaan ei kaada toisen suuhun viinaa, jokainen juo sen itse.
Toisin sanoen: ajan kännissä lapsen päälle. Puolustelen itseäni
sillä, että "minulla on sairaus nimeltä alkoholismi" ..joten se siitä
sairauspuolustelusta....

- Somaleille tuli pointsit siitä, että kerrankin (ensimmäistä kertaa
minun elämässäni) he näyttivät silmissäni kohtuullisen siedettäviltä.
(Tämä oli se näkökulman muutos)

- Missä kohdassa kirjoitustani olin sitä mieltä, että mamut saa
mellastaa omien älyttömien tapojensa mukaan?

- Suomalaiset känniääliöttäret olivat suomalaisia sillä samalla
"todistusvoimalla" kuin ohikävelevät tummaihoiset olivat mielestäni
somaleita.

- "Mika Mäntylä" kiteytti hyvin: Vastikkeeton sosiaaliapu pois!

Lopuksi: Olen siis sitä mieltä, että autetaan somalit takaisin
kotiinsa mahdollisimman pian. Ja känniääliöt autetaan putkaan ja
pakkohoitoon, pois sotkemasta omaansa ja muiden elämää.

Henrik Heino

Quote from: Mika.H on 02.04.2010, 10:18:24Alkoholin väärinkäyttö on todella merkittävä suomalainen ongelma. Tuohon kun joku keksisi ratkaisun niin siinäpä vasta fiksu ihmminen olisikin.

Sanon tähän sen wanhan mikä sopii moniin muihinkin: Pakkohoito olisi loistava ratkaisu, mutta siihen tuskin on varaa kun ei ole varaa hoitaa edes vapaaehtoisesti hoitoon haluavia.

Minua vituttaa juopot. Vaikka monesti sanotaan, että heillä on käynyt huono tuuri ja että heillä on ollut huonot kotiolot, niin kyllä sitä on ihan sellaisiakin ihmisiä, jotka omat ylpeytensä ja vittumaisuutensa takia alkoholistiksi päätyvät. Uskon jopa, että suurin osa alkoholisteista olisi tällaisia.
Itse tunnen tyyppejä jotka vetävät viinaa kuin sieni ja silti on pokkaa haukkua kuinka kaikki muut ovat niin perseestä ja he itse täydellisiä. Tässä on kyse nimenomaan liiallisesti ylpeydestä.
Lisäksi olen tavannut kaverin, joka otti lopputilin työpaikaltaan koska ei saanut juoda siellä kaljaa. Mikähän hänen kohtalonsa on tulevaisuudessa? Taas syynä liiallinen ylpeys.

Itse alkuperäiseen juttuun voisin kommentoida, että oli kyllä tosi typerä vertaus. Mitä se todisti? Jotkut ovat kunnolla ja jotkut ovat rappiolla.
Kyllä tämä on ollut tiedossa jo pitkään. Rappiolla olevat ulos maasta tai pakkohoitoon ja kunnolla olevat, lakeja noudattavat pysykööt täällä. Sillä saamme hyvän yhteiskunnan. Ei sillä, että valitsemme satunnaisesti joka ryhmästä yhden, ja teemme sillä päätökset jotka vaikuttavat koko ryhmään.

Jaska Pankkaaja

Quote from: jp060210 on 02.04.2010, 12:18:20
Ja känniääliöt autetaan putkaan ja

Muusta olinkin samaa mieltä MUTTA tämä on sitä oikeaa kommunismia jota usein nimitetään mediassa ja poliitikkojen toimesta nazzizzmiksi.

Länsimaalaisissa yhteiskunnissa on pidetty yksilön oikeutena tuhoa itsensä halutessaan, vaikka sitten viinalla. Vaikka sinä halveksit juoppoja, on heilläkin ihmisoikeudet. Ihmisoikeuksiin tosin ei kuulu veronamaksajien kustantama ikielätys sen perusteella että henkilö on juoppo (tai Rikastaja)  tms. kuten maatamme hallitsevien sosialistien mielestä kuuluu.

Siis jyrkkä ei pakkohoidolle poislukien odottavat äidit, lisäksi juopoille on oltavat paikkoja missä he voivat harjoittaa juoppouttaan ilman häirintää. Tämä ei tarkoita sitä että he saisivat perseillä missä haluavat vaan paikoissa joissa he eivät juuri häiritse muita ihmisiä.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Henrik Heino

Quote from: Mika Mäntylä on 02.04.2010, 12:13:33Itse näkisin hyväksi keinoksi poistaa sosiaalisia ongelmia kaikkien vastikkeettomien sosiaaliavustusten jakamisen lopettamisen. Sillä ei ole niin suurta väliä kuinka isoa panosta vastikkeeksi sosiaalituesta vaaditaan, kunhan väliin tulee myös selviä jaksoja säännöllistä elämää. Tämä voisi katkaista monen kohdalla syöksykierteen.

Tuo on hyvä idea ja siitä tuli mieleen eräs juttu, tai oikeamminkin kysymys: Jos henkilö elää tuilla, niin onko totta, että jos hän tekee edes hieman(10-20h) duunia kuukaudessa, niin tuet vähenevät välittömästi? Olen kuullut jotain huhua että noin olisi, joten jos joku tietää niin vastatkaa ihmeessä.

Mietin vaan että jos asia on noin, niin minusta se on todella tyhmää, koska silloin tukikierteessä olevilta ihmisiltä jää saamatta sellainen pieni kosketus työelämään aina välillä.

JPU

Eikö otsikon pitäisi ennemminkin kuulua "Pointsit 95% Suomen väestöstä" koska n. 5% kuuluu tuohon känniääliöt-kategoriaan? Miksi somalit saavat pointseja kunnollisuudesta mutta kunnollisesti käyttäytyvät 4,8 miljoonaa suomalaista eivät?
"– Kun tänne tulee ihmisiä, joilla on erilaisia tapoja toimia, pukeutua ja puhua, he muuttavat meidän arkeamme. Muutoksen voi nähdä hyvänä tai huonona, mutta on järkevämpää nähdä se hyvänä, koska sille ei mitään mahda. Suomi ei voi umpioitua enää."

- Tiede-lehti, 9/2014

Henrik Heino

Quote from: Jaska Pankkaaja on 02.04.2010, 12:29:43Siis jyrkkä ei pakkohoidolle poislukien odottavat äidit, lisäksi juopoille on oltavat paikkoja missä he voivat harjoittaa juoppouttaan ilman häirintää. Tämä ei tarkoita sitä että he saisivat perseillä missä haluavat vaan paikoissa joissa he eivät juuri häiritse muita ihmisiä.

Vaikka ehdotinkin pakkohoitoja tuossa aikaisemmin, niin tässä on toki pointtia. Minua alkoholisteissa vituttaa juurikin se, että veroilla kustannetut puistot ovat lähes täysin aina heidän valtaamiaan. Siellä he kiskovat yhteiskunnan antamilla varoilla viinaa ja pummivat ohikulkijoilta rahaa. Ovatpa kimppuunkin meinanneet kerran käydä ruuvimeisseli aseenaan.

Entä oletteko koskaan vuokraisännän puolelta nähneet millaista on asuttaa näitä henkilöitä? Siinä tulee ryöstetyksi ja uhatuksi. Eräälle tutulle sotaveteraanille eräs hänen vuokralaisistaan uhkaili, että on tappanut miehen ja istunut linnassa. Vuokraisäntä vastasi että hän on tappanut useita miehiä eikä ole istunut linnassa päivääkään :D

Savolainen

Quote from: henu on 02.04.2010, 12:34:23

Tuo on hyvä idea ja siitä tuli mieleen eräs juttu, tai oikeamminkin kysymys: Jos henkilö elää tuilla, niin onko totta, että jos hän tekee edes hieman(10-20h) duunia kuukaudessa, niin tuet vähenevät välittömästi? Olen kuullut jotain huhua että noin olisi, joten jos joku tietää niin vastatkaa ihmeessä.

Mietin vaan että jos asia on noin, niin minusta se on todella tyhmää, koska silloin tukikierteessä olevilta ihmisiltä jää saamatta sellainen pieni kosketus työelämään aina välillä.

Vailla parempaa tietoa sanoisin, että näin on. Tuet kun ei ole mitään palkkaa, vaan tarkoitus on olla se viimeinen turvaverkko josta jokaisen olisi tarkoitus rimpuilla pois asap.
Viimeisen 20v aikana tilanne on pikkuhiljaa valunut siihen, että sosiaalituet lasketaan palkaksi joka ansaitaan oleskelemalla suomessa.
Ja pääsääntöhän laeissa yms. säännöissä on, että kun joku tapa muuttuu yleiseksi säännöksi, kirjataan se lopulta lakiin.
Kansalaispalkkaahan jo vaaditaan siellä sun täällä. Paine kasvanee lähitulevaisuudessa liian suureksi.

Mika Mäntylä

Quote from: henu on 02.04.2010, 12:34:23
Quote from: Mika Mäntylä on 02.04.2010, 12:13:33Itse näkisin hyväksi keinoksi poistaa sosiaalisia ongelmia kaikkien vastikkeettomien sosiaaliavustusten jakamisen lopettamisen. Sillä ei ole niin suurta väliä kuinka isoa panosta vastikkeeksi sosiaalituesta vaaditaan, kunhan väliin tulee myös selviä jaksoja säännöllistä elämää. Tämä voisi katkaista monen kohdalla syöksykierteen.

Tuet vähenevät heti kun tekee työtä, johonkin pisteeseen asti eivät sentään ihan samaa tahtia kuin palkkatulo lisääntyy. Esim toimeentulotuen kohdalla on 20% palkasta ei vähennä tukea ja näin saa tienata 150€ kuussa. Mutta melko pitkälle se noin menee.

Itse en ole noihin aikoihin elänyt, mutta olen kuullut ns. tuurijuopoista, jolla ei tarkoitettu mitään onnekkaita alkoholisteja, vaan alkoholisteja, jotka tekivät jaksottaisia työrupeamia, jotta olisi sitten varaa vetää juoppoputkia. Tämä taisi olla käytäntö ihan vain pakosta, koska sosiaalihuolto ei aina ole tarjonnut 24/7/365 rahoitusta syrjäytymiseen. Näin sen pitäisi ollakin: jos on ihan ja aivan pakko juoda viinaa, on se tienattava omalla työllä.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Mika Mäntylä

Quote from: Savolainen on 02.04.2010, 12:53:33
Kansalaispalkkaahan jo vaaditaan siellä sun täällä. Paine kasvanee lähitulevaisuudessa liian suureksi.
Kansalaispalkka on ehkä väärin ymmärretyin sosiaaliturvaverkon muoto. Suosittelen perehtymään aiheeseen. Tosiasiassahan se ei toisi lorvijoille yhtään mitään lisää (sosiaaliturva on jo niin kattava), mutta tekisi myös pienipalkkaisen ja pätkittäisen työn teosta kannattavaa. Nykyinen järjestelmä suosii enemmän 24/7/365 joutilaisuutta kuin perustulomalli.

PaulR

Kerroin aiemmin olleeni raksalla jonkin aikaa hommissa. Sosiaalihuollon tapauksia talollinen (70 asuntoa), joissa oli eletty 30 vuotta kuin siat pellossa.

Kerättiin rapuittain löytyneet neulat kasaan. Kunnioittava läjä niitä löytyikin. Tyhjia pamipaketteja ja epäjärjestystä. Yhden ainoata häkkikellaria ei oltu tyhjennetty lähdettäessä.

Eräässä linjassa oli alakerrassa puukotettu mustalaismies ja kämppä kuin teurastamo. Yläkerrassa käyty kirveellä oven läpi perimässä velkoja teini-ikäiseltä moniongelmaiselta.

Ei kovin kadehdittavaa elämää varsinkaan ajatellen talossa kuitenkin asuneen lapsiperheitäkin.

Jaska Pankkaaja

Quote from: henu on 02.04.2010, 12:44:50

Vaikka ehdotinkin pakkohoitoja tuossa aikaisemmin, niin tässä on toki pointtia. Minua alkoholisteissa vituttaa juurikin se, että veroilla kustannetut puistot ovat lähes täysin aina heidän valtaamiaan. Siellä he kiskovat yhteiskunnan antamilla varoilla viinaa ja pummivat ohikulkijoilta rahaa. Ovatpa kimppuunkin meinanneet kerran käydä ruuvimeisseli aseenaan.

Yhteiskunnan sallivuus on syynä tähän. Kun ylinopeuden ajaminen on oikeistaan ainoa rikos mistä saa tuomion, poliittiseen eliittiin kuuluvat talousrikollisista kaikenmaailman mölypettereihin taas nauttiessa yhteiskunnan erityisestä suojeluksesta. Minun mielestäni vain se tavallinen suomalainen veronmaksaja on se neekeri meidän yhteiskunnassamme.

QuoteEntä oletteko koskaan vuokraisännän puolelta nähneet millaista on asuttaa näitä henkilöitä? Siinä tulee ryöstetyksi ja uhatuksi. Eräälle tutulle sotaveteraanille eräs hänen vuokralaisistaan uhkaili, että on tappanut miehen ja istunut linnassa. Vuokraisäntä vastasi että hän on tappanut useita miehiä eikä ole istunut linnassa päivääkään :D

On tullut nähtyä, sekä omaa että toisten kämppiä vuokrattua. Eipä paljoa huvita pitää kämppiä vuokralla vaikkei nyt mitää aivan kamalaa stooria olekaan laittaa vaan tätä normaalia: oon maksanut mut kuitti on hävinnyt jne. Tää porukka jolla ei ole sitten alkeellisintakaan elämänhallintaa, minkäänlaisesta kunniantunnosta tai ylpeydestä nyt puhumattakaan, lisääntyy jatkuvasti ja nopeasti. Siis ehdottomasti myös aivan kotoperäisesti!

elven archer

Mies kulki edellä ja naiset perässä.
Tämä kulkujärjestys ei ole sattumaa. Mieluummin siis elän yhteiskunnassa, jossa myös naisilla on vapaus nolata itsensä täydellisesti känniääliöisyydellään kuin sellaisessa yhteiskunnassa, jossa tätä vapautta ei ole.

Se, että jotkut eivät osaa vapauttaan käsitellä, on hinta, jonka mielihyvin maksan tietäen vaihtoehdon.

CaptainNuiva

Tässä vastineeni yleisesti useimmille:

- Missä kohdassa kirjoitustani halusin suomeen lisää pakolaisia?

- Kukaan ei kaada toisen suuhun viinaa, jokainen juo sen itse.
Toisin sanoen: ajan kännissä lapsen päälle. Puolustelen itseäni
sillä, että "minulla on sairaus nimeltä alkoholismi" ..joten se siitä
sairauspuolustelusta....

- Somaleille tuli pointsit siitä, että kerrankin (ensimmäistä kertaa
minun elämässäni) he näyttivät silmissäni kohtuullisen siedettäviltä.
(Tämä oli se näkökulman muutos)

- Missä kohdassa kirjoitustani olin sitä mieltä, että mamut saa
mellastaa omien älyttömien tapojensa mukaan?

- Suomalaiset känniääliöttäret olivat suomalaisia sillä samalla
"todistusvoimalla" kuin ohikävelevät tummaihoiset olivat mielestäni
somaleita.

- "Mika Mäntylä" kiteytti hyvin: Vastikkeeton sosiaaliapu pois!

Ei pidä ottaa pulttia,tätä kutsutaan keskuteluksi :P

Kyllä tuota viinan yletöntä käyttöä on tutkittu niin paljon että
siitä ei ole epäilystäkään etteikö kyse olisi sairaudesta.
On kuitenkin pystytävä eroittamaan asioita toisistaan, satunnainen kännin ottaja voi syyllistyä rikokseen eli rattijuoppouteen mutta siitä ei automaattisesti seuraa että
kaikki alkoholistit olisivat rattijuoppoja.
Alkoholismilla ei myöskään voi perustella rikoksen tekemistä...verrataanpa vaikka tähän:
Liikalihavuutta löytyy myös sairauden muodossa mutta tuskin kukaan hyväksyy
että sairautensa vuoksi saa varastaa nälkäänsä ruokaa marketista.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Ernst

Miksi et heti kirjoittanut mielipidettäsi selkoasuun?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

mikkostadista

On hienoa että silminnäkijän todistuksessa somalit kävelivät rauhallisesti häiritsemättä ketään.
Onneksi somali, koska rasismi.

antero

Tapahtui tosielämässä pari päivää sitten.

Känniääliötär kyykisteli perse paljaana kuusen juurella, eikä tajunnut,
että toiselta puolelta kaikki ohikulkijat näkivät koko toimituksen.
Kuusi antoi näkösuojan vain sille puolelle, missä ei yleensä
kulje ihmisiä. Hän oli suojassa vain omalta känniääliötär
kaveriltaan.

Ohitse kulki somalimies ja kaksi somalinaista. Mies kulki edellä
ja naiset perässä. He eivät häirinneet ketään, he olivat siististi
pukeutuneita. He eivät lianneet, roskanneet tai paskoneet
pitkin pihaa. He eivät olleet pelottavia lasten mielestä. He käyttäytyivät
asiallisesti ja olivat kaikin puolin esimerkillisiä ihmisiä.

Kaikin puolin esimerkillisiä ihmisiä?

Alistetaan naiset koiran asemaan, ja pueteaan säkkiin, jolloin se ei ainakaan kännipäissään kuse julkisella paikalla?

Vai mikäkö oli kirjoituksesi pointti?
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Pöllämystynyt

Minä näin viime viikonloppuna(kin) häpeällisen kännisiä suomalaisia istumassa kaupan rappusilla, yksi nukkui ja toinen oksensi. Ohi kulki seurue vanhempia venäläisiä perseet olalla, hoippuen ja kaatuillen.

Ei tullut mieleenkään muokata poliittisia linjauksiani näkemäni perusteella. Mikään näkemässäni ei saanut minua ajattelemaan politiikkaa.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

PaulR

Quote from: Pöllämystynyt on 02.04.2010, 14:13:11
Ei tullut mieleenkään muokata poliittisia linjauksiani näkemäni perusteella. Mikään näkemässäni ei saanut minua ajattelemaan politiikkaa.

Minut sai kirjoittamani vihdoin nostamaan takapuolen ylös ja alkaa tässä ajan kuluksi pesemään noita lattioita.  ;D

Hämeenlinnan Oraakkeli

Pistäisivät tämän mömmön ennemmin käsikauppalääkkeeksi, kuin tiukentaisivat lakeja
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=568644&sid=53f5068a6bdaa15172417fa128640a53

jp060210

Quote from: M on 02.04.2010, 13:32:44
Miksi et heti kirjoittanut mielipidettäsi selkoasuun?

Kirjoitin ensimmäisessä viestissäni seuraavasti:
"En halua elintasopakolaisia suomeen,"
ja sitten jatkoin:
"Olen todella kyrpiintynyt näihin viinaa lutkuttaviin
paskaperseisiin"

Voiko enää selvemmin mielipidettään kirjoittaa?
Jos tuota tekstiä et tajua, niin vika ei ole minussa.

jp060210

Quote from: elven archer on 02.04.2010, 13:22:03
Tämä kulkujärjestys ei ole sattumaa. Mieluummin siis elän yhteiskunnassa, jossa myös naisilla on vapaus nolata itsensä täydellisesti känniääliöisyydellään kuin sellaisessa yhteiskunnassa, jossa tätä vapautta ei ole.

Se, että jotkut eivät osaa vapauttaan käsitellä, on hinta, jonka mielihyvin maksan tietäen vaihtoehdon.

Ennenvanhaan suomessa oli sama järjestys. Mutta asiaan:
Tätä nykyä "siedän" somaleita paremmin kuin känniääliöttäriä.
Molempia joudun "elättämään" mutta toinen ryhmä häiritsee
minun ja lasteni elämää räikeästi.

Somaleista ei ole perheelleni ollut haittaa. Känniääliöistä
on ollut haittaa usein ja eri tavoilla.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että haluaisin enemmän
pakolaisia. Halusin vain tuoda julki mullistavan ahaa
elämykseni, jonka koin pari päivää sitten.

Goman

Kyllä tuo JP:n sanoma on kristallinkirkas, ja ymmärrettävä.

Täällä hiustenhalkomiskomppaniassa vaan tehdään väittely vaikka jakauksen paikasta.
Mutta no problem, ilman mielipiteitä ei synny keskustelua, eikä tekstiä ruutuun.

Pirun tyhmää olisi tuijottaa täysin tyhjää valkoista ruutua...

Keep on..

Kari Kinnunen

Quote from: Jari Leino on 02.04.2010, 18:51:00
Olin tänään tossa kaverin luona Kalkussa kylässä. Se asuu sellasessa 80-luvun tiilitalossa. Olohuoneesta isot ikkunat metsään päin.

No, siinä oltiin juuri kahvittelemassa, kun siihen juoksee hirvi suoraan ikkunasta läpi olohuoneeseen ja syö meidän pääsiäismunat ja mämmit pöydältä.

Mää mietin siinä ittekseni, että nyt kyllä nousi somalien pisteet silmissä!

En o meinaan ikinä nähny, että somali ois juossu olohuoneeseen klasin läpi raamit kaulassa ja syöny mämmit pöydältä.

Hmm, ja minkähän maalainen hirvi sattui olemaan kyseessä? Entäs hirven sukupuoli? Kävikö hirvi mämmit syötyään tekemässä mämmit kaverisi kuusen juurelle?

Nämä ovat ensiarvoisen tärkeitä kysymyksiä kun pyrimme määrittämään ko. hirvicaustin merkitystä maahanmuuttopolitiikalle..

Ugle Byggle

"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors