News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-03-26 Express: Maahanmuuttokriitikot EU:n rikosepäiltävien tietokantaan?

Started by KTM, 28.03.2010, 14:09:59

Previous topic - Next topic

Savilinnan Lätäri

Quote from: JM-K on 28.03.2010, 16:46:34
Quote from: Batman on 28.03.2010, 16:31:23
Quote from: JM-K on 28.03.2010, 16:21:15
Kevennyksenä skenehuumoria saksanmaalta (tosi juttu, saksalaiset kämykaverini näitä jauhavat): entiset Stasin agentit perustivat rokkibändin. Mikä tuli nimeksi?

Kerro jo!

ContRolling Stones! (Perään tulee röhöttävää naurua saksalaisella aksentilla)

Minulle tuli mieleen Ex-Stasi.

Mutta pää pystyssä ja ruoto suorana äänestin EU:ta vastaan. Eikös se ollut neuvoa antava kansanäänestys? Ratkaisuhan oli tietysti tehty jo aiemmin.
Nuivuuteen ei käännytä. Nuivuuteen palataan.

Hippo

Quote from: Suurkirjoitus on 28.03.2010, 17:00:07
Quote from: Eino P. Keravalta on 28.03.2010, 16:57:09
Itse tyhmyyttäni äänestin EU:n puolesta. Anteeksi...
Turhaan pyytelet anteeksi, sillä varmaa on, että yhtälailla poliittinen eliitti olisi meidät EU:hun vienyt, vaikka kansanäänestyksen tulos olisi ollut kielteinen.

Jep, ja pidetään mielessä, että tanskalaiset äänestivät liitymisestä kolme kertaa ennen kuin oikea tulos saatiin. Irlantilaiset taipuivat uusimpaan diiliin jo toisella kerralla.

Jos oikein muistan niin äänestyslapussa kysyttiin, että hyväksytkö hallituksen neuvotteleman sopimukseen EU:hun liittymiseksi. Jos kansa ei olisi sillä kertaa hyväksynyt niin toki olisi aloitettu heti uudet neuvottelut liittymisestä ja pian uusi äänestys olisi ollut ovella. Että ei kannata kannata kenenkään olla katuvainen silloisesta äänestämisestä, sillä kun ei ollut itse asiaan mitään merkitystä.