News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Miten maahanmuuttokeskustelu muuttuu rasismiksi? (prof. Laura Kolbe)

Started by erilainen, 25.03.2010, 13:15:40

Previous topic - Next topic

erilainen

http://www.katsomo.fi/?progId=35696

Puhui kaksinaismoralismista, kun suomalaiset ovat itse menneet elelemään Austraaliaan yms. yhteiskunnan rahoilla.

Hauska yksityiskohta oli se kun puhuivat venäläisten kohtaamasta ryssävihasta. Se kuitattiin sillä että katkeruutta ei voi olla koska se on menneiden sukupolvien asia yms. Miten helevetissä voi olla minun vika että orjalaivan tervat on olleet Suomesta? Sitten saamaan aikaan en saa kantaa kaunaa että Neuvostoliitto on hyökännyt kotimaahani? En oikeasti kanna kaunaa mutta kuitenkin periaatteelisella tasolla Siinä on kuitenkin sellaista kaksinaismoralismia että. Millä viivalla seison? Sillä taaimmaisella...

Professoriksi asti pitää lukea ja vieläkin aivot ihan nurinpäin.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Jouko

Quote from: erilainen on 25.03.2010, 13:15:40
http://www.katsomo.fi/?progId=35696

Puhui kaksinaismoralismista, kun suomalaiset ovat itse menneet elelemään Austraaliaan yms. yhteiskunnan rahoilla.

Hauska yksityiskohta oli se kun puhuivat venäläisten kohtaamasta ryssävihasta. Se kuitattiin sillä että katkeruutta ei voi olla koska se on menneiden sukupolvien asia yms. Miten helevetissä voi olla minun vika että orjalaivan tervat on olleet Suomesta? Sitten saamaan aikaan en saa kantaa kaunaa että Neuvostoliitto on hyökännyt kotimaahani? En oikeasti kanna kaunaa mutta kuitenkin periaatteelisella tasolla Siinä on kuitenkin sellaista kaksinaismoralismia että. Millä viivalla seison? Sillä taaimmaisella...

Professoriksi asti pitää lukea ja vieläkin aivot ihan nurinpäin.
Katsoin Aamu-TV:n. Kyseinen proffa edustaa selvästi Helsingin Yliopiston vallalla oleva ideologiaa. Varsinaista sumeaasuttu logiikkaa. Samaten taasen tuotiin se että on han-suomalaisetkin menneet elintasopakolaisina ulkomaille.

Joo. Mutta moniko sosiaaliturvaa nauttimaan? Haltioituneen palvonnan toiseutta edustavana kohteena? Etuoikeuksia nauttivana? Vaatimassa aina vain lisää etuoikeuksia kulttuurinsa ja uskontonsa verukkeella? Haalimassa sukuaan kohdemaahan kyseisen valtion kustannuksella.

Ei mene läpi proffan aatteet. Ja nämä kasvattavat uutta nuorisoa.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito