News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-03-21AL/Su Asiat: Opettele peitekielen alkeet

Started by ElinaElina, 21.03.2010, 11:52:37

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: ibn ghul on 21.03.2010, 15:20:09
Quote from: Iloveallpeople on 21.03.2010, 15:15:50
No voisiko joku vähä-älykkö kertoa jossain julkaisussa, millä termillä voin kutsua itseäni, kun minun mielestäni Suomen maahanmuuttopolitiikka on liian löysää ja sitä pitäisi kiristää niin, että turvapaikanhakumenettelyllä Suomeen päästetään ainoastaan pakolaiset (oli hän valkoinen, musta tai jonkun muun värinen) eikä lapsensa heitteille jättäneitä vanhempia palkita perheenyhdistämisellä Suomeen?  Kritisoin siis Suomen nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa ja Suomen merkittävimpiä poliitikkoja (jotka ovat kaikki valkoisia). Esimerkiksi tässä olisi Maila-Katriinalle hommaa.

Niin, mutta katsopas tämä on juuri sitä peitekieltä. Suvi Keskinen, Anna Rastas & Salla Tuori (toim) tietävät että olet oikeasti rasistinen uusnatsi, joka sanoo noin hämäykseksi, mutta todellisuudessa vihaa kaikkia tummaihoisia.

... ja tuo vihahan syntyy alitajuisesta himostasi mustan miehen kehoa kohtaan. 8)
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

BastardoGrande

... ja tuo vihahan syntyy alitajuisesta himostasi mustan miehen kehoa kohtaan. 8)

Vai stagaa kohtaan?
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Embo

Quote from: SK on 22.03.2010, 15:36:15
Nyt kun äärisuvaisevaisto on alkanut vähentämään rasismi-kortin käyttöä, niin keksitään tilalle jatkuvasti uusia keinoja välttää keskustelu. Tälläkään kertaa ei oteta kantaa itse asiaan, eli holtittoman maahanmuuton ongelmiin, vaan keskitytään pohtimaan sitä, onko tekstit ja puheet salakieltä vai ei.

Hyvä havainto. Kun määritellään ihan itse vastapuolen käyttämät käsitteet, ja määritellään ne negatiivisesti, yritetään vetää matto vastapuolen alta tarvitsematta käsitellä vastapuolen argumentteja.

Ikävä kyllä tämä taktiikka tuntuu toimivan, sillä se estää nimenomaan niiden ihmisten ajattelun, jotka symppaavat sitä käsitteiden määrittelijäpuolta.