News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kaupallinen tiedote^^^

Started by Jussi Halla-aho, 23.02.2009, 11:31:41

Previous topic - Next topic

Hommaforum Admin

Quote from: Avrelivs on 24.02.2009, 19:58:30
Quote from: JM-K on 24.02.2009, 19:52:55
.. Tohtori Viha rankaisee välittömästi.

Olen kuullut pelottavaa huhua, että Tohtori Viha ei ole tyytyväinen koska tässä ketjussa on sallittu hänen kirjaansa kyseenalaistavasti suhtautuvia kommentteja. Tohtori aikoo rankaista alaisiaan, ja koska Tohtori Viha on kylmän rationaalinen hän suorittaa rankaisun aakkosjärjestyksessä, ja meikäläiselle käy paskamaisesti ensimmäisenä. ;D

Joo, näin käy. Muttei aakkosjärjestyksessä. Itse kuulin sellaista huhua, että Ei-rah-rah:n mustan tornin synkkä kreivi on siinä määrin x-tuuntunut, että aikoo suorittaa netsien joukossa peljättävän desimoinnin. Niin että älkää ihmetelkö älkääkä peljästykö, jos hommaforumin käyttäjien määrä on pudonnut yön aikana 1350:een..

reino

Ne 20 uskollisinta saavat tietenkin erityisen kuulapääpainoksen, jonka molempiin kansiin on tatuoitu tuplasalamat. Kirjan selyksessä on kätevä nenä, josta sen voi vetää esiin kirjahyllystä.

Itselleni ajattelin tiedustella perskärpäsen siivillä päällystettyä kansivaihtoehtoa.

Because I'm worth it.

Kissapeto

Quote from: reino on 24.02.2009, 20:58:01
Ne 20 uskollisinta saavat tietenkin...

Heeei, eipäs vedetä välistä!!

Vrt. decimatio: Rangaistuksen kohteeksi saattoi joutua niin rivimies, upseeri kuin kohortin päällikkökin.

Jos selviän itse, tarjoan 3,5 euroa yli ovh:n noiden kahden uskollisen mutta epäonnisen painoksista.

dothefake

Pysyttelen vielä tuossa keittokirja-aiheessa:
oikein hienoilla illallisilla tai esim. Kämpissä tarjoillaan
"Malmön seläkkeet"
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Pönni

Asiaton onelineri poistettu

Ei näin, Pönni, ei näin. Muumipappa on nyt hyvin hyvin vihainen ja seuraavasta roskaviestistä alkaa hattivattienkin puntit tutista.

-BOFH-

Saippuakupla

Quote from: Pönni on 24.02.2009, 21:48:05
Sulla taitaa ujeltaa ihan omien korvien välissä..

Juuri tällainen keskustelu on hedelmällistä ja rakentavaa ;D

mikkoR

Minä vaadin!

Että kun!

Saamme Lahteen oman kerhon meillä pitää olla persnahkakantinen kirja mitä palvomme aina ennen kokousta min.30min.

Singneeraus pitää olla verellä kirjoitettu!
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

ämpee

Quote from: mikkoR on 24.02.2009, 21:55:49

Singneeraus pitää olla verellä kirjoitettu!

Kannatetaan, tunnetta pitää olla pelissä !!1!

Muuten, voin tulla täppäämään "musteet nenästä", jos muita vapaa-ehtoisia ei löydy.
Pitäähän sitä kavereita jelpata. ;D
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

mikkoR

Minun mielestä nuo pönnin kirjoitukset pitää julkaista ja laittaa etusivulle.

Mikäs tuon virkistävämpää kuin 15v. vihreän kommariperheen kasvattama teini kirjoittassa tänne.
Jopa minä osaan laittaa sille vastinetta. :)
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Pönni

Quote from: Toofast24 on 24.02.2009, 21:54:45
Quote from: Pönni on 24.02.2009, 21:48:05
Sulla taitaa ujeltaa ihan omien korvien välissä..
Juuri tällainen keskustelu on hedelmällistä ja rakentavaa ;D

No mitä nyt.. Huh.. just kun mulle sanotaan että huumoria, huumoria vaan kaikki ja kun minä täällä nauran napa kippurassa niin että vetet silmistä roiskuu niin pitäiskin vetää kpälä lippaan ja aa-s-nto t-kse p-stu!

Tälläähän kummallisia ihmisiä on..
Vaikkakaan en välitä teeskennellä ettenkö sitä jo tietäisi kun olen Scriptaa (vaimikäsenytoli) plärännyt.

Siitäkös nyt kirja on tulossa vai mitä kohkaatte?
Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjat on btw. ihan toista maata.
Ne on oikeesti hauskoja..
Juha Vuorista oon kuunnelut aikoinaan radiostakin. Oli niin mahtava standupkoomikko että toista saa etsiä eikä heti löydä. Huh..   :D

Timo Hellman

Quote from: Hommaforum Admin on 24.02.2009, 20:28:22
Quote from: Avrelivs on 24.02.2009, 19:58:30
Quote from: JM-K on 24.02.2009, 19:52:55
.. Tohtori Viha rankaisee välittömästi.

Olen kuullut pelottavaa huhua, että Tohtori Viha ei ole tyytyväinen koska tässä ketjussa on sallittu hänen kirjaansa kyseenalaistavasti suhtautuvia kommentteja. Tohtori aikoo rankaista alaisiaan, ja koska Tohtori Viha on kylmän rationaalinen hän suorittaa rankaisun aakkosjärjestyksessä, ja meikäläiselle käy paskamaisesti ensimmäisenä. ;D

Joo, näin käy. Muttei aakkosjärjestyksessä. Itse kuulin sellaista huhua, että Ei-rah-rah:n mustan tornin synkkä kreivi on siinä määrin x-tuuntunut, että aikoo suorittaa netsien joukossa peljättävän desimoinnin. Niin että älkää ihmetelkö älkääkä peljästykö, jos hommaforumin käyttäjien määrä on pudonnut yön aikana 1350:een..

Ei kiinnosta. Selustani on turvattu. Koska kreivihän tarvitsee joka tapauksessa pienen, kyssäniskaisen daywalker-palvelijan....

Voitte kutsua Igoriksi.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Saippuakupla

Quote from: Pönni on 24.02.2009, 22:05:25
No mitä nyt.. Huh.. just kun mulle sanotaan että huumoria, huumoria vaan kaikki ja kun minä täällä nauran napa kippurassa niin että vetet silmistä roiskuu niin pitäiskin vetää kpälä lippaan ja aa-s-nto t-kse p-stu!

Vaikkakaan en välitä teeskennellä ettenkö sitä jo tietäisi kun olen Scriptaa (vaimikäsenytoli) plärännyt.

Juha Vuorista oon kuunnelut aikoinaan radiostakin. Oli niin mahtava standupkoomikko että toista saa etsiä eikä heti löydä. Huh..   :D

Ja se rakentava mielipide tai kommentti asiaan liittyen oli ;D

Avrelivs

Tämä on selkeästi kehittymässä vakavahenkiseksi keskusteluketjuksi. ;D Näin ollen: olisi mielenkiintoista tietää jo etukäteen mitkä kirjoitukset ovat tulossa kirjaan.

Quote from: Hommaforum Admin on 24.02.2009, 20:28:22

Hah, pelastuin! Tohtori Viha on armollinen. ;D
Bears on a Submarine

Pönni

Quote from: jmk on 23.02.2009, 12:20:07
Quote from: Jussi Halla-aho on 23.02.2009, 11:52:13
Tuleekohan siitä kulttuuriuutinen, rikosuutinen ja poliittinen uutinen?
Urheilu-uutinen.

Tokko kovin kummoinen kulttuuriuutinen taiteellisessa mielessä mutta mites olis murheilu-uutinen. Höpsöt kannattajat laittaa apauttiarallaa n. 30jöröö mestaajansa tilille kirjasta joka on sitä luokkaa että siihen vois pyyhkiä puansa. Päätynee kierrätyspaperina aikanaan johonkin siistaamoon.

Sen mitä olen lukenut scriptaa vaimikäseoli, en ole nähnyt mitään taiteellista kylddyyriä, en poliittista ja nykyisinhän sanavapauden nimissä voi näköjään puhua ihan mitä tahansa. Onneks samat sananvapaudet pätee meihin kaikkiin.

Jussi rahastaa yksinkertaisempiaan.. hyi Jussia. Vaikka sehän toki on aika monenkin älykön trendi ollut ties ikiajoilta ja Jussi ei mikään tyhmä mies ole ensinkään. Älyä kyllä riittää.

mikkoR

Katsos pönniä... siun ip-ossa ei ollut suojattu, päätoimittaja pirauttaa aamulla.

Pönni

Quote from: mikkoR on 24.02.2009, 22:20:53
Katsos pönniä... siun ip-ossa ei ollut suojattu, päätoimittaja pirauttaa aamulla.

Pirauttaako miulle sumpit aamusella, jopas nyt jotakin.. Kiitosta nyt vaan jo etukäteen. Tuoko joku seefferi aamulehden samaan kyytiin? Hah hah hah hah..  :D Täällä on tooooooosi hauskaa porukkaa.. hih hih hih..

Saippuakupla

Quote from: Pönni on 24.02.2009, 22:19:36

Tokko kovin kummoinen kulttuuriuutinen taiteellisessa mielessä mutta mites olis murheilu-uutinen. Höpsöt kannattajat laittaa apauttiarallaa n. 30jöröö mestaajansa tilille kirjasta joka on sitä luokkaa että siihen vois pyyhkiä puansa. Päätynee kierrätyspaperina aikanaan johonkin siistaamoon.

Sen mitä olen lukenut scriptaa vaimikäseoli, en ole nähnyt mitään taiteellista kylddyyriä, en poliittista ja nykyisinhän sanavapauden nimissä voi näköjään puhua ihan mitä tahansa. Onneks samat sananvapaudet pätee meihin kaikkiin.

Jussi rahastaa yksinkertaisempiaan.. hyi Jussia. Vaikka sehän toki on aika monenkin älykön trendi ollut ties ikiajoilta ja Jussi ei mikään tyhmä mies ole ensinkään. Älyä kyllä riittää.

Hupaisaa kyllä, niin kirjan julkaisu on läpäissyt normaalisti moisissa asioissa kovin tiiviin mediasuodattimen selkeästi! Sehän on jo voitto sinänsä :D

Pönni

Quote from: Toofast24 on 24.02.2009, 22:12:45
Quote from: Pönni on 24.02.2009, 22:05:25

Ja se rakentava mielipide tai kommentti asiaan liittyen oli ;D

Mihin asiaan liittyen?
Ettäkö jossakin olis joku vihannut tai ulissut vaiko ylipäätään tähän paljoon paskanjauhantaan josta saa etsiä mitään asiallista ihan turhaan..

Mulle oli tullut yskärinä säännöt eikä siellä ollut mitään lueteeloa että ketä pitää nauraa ja miten. Kait kullakin on itsekritiikkiä niin että huumoria ymmärtää..

Mun mestaajavitsinihän on btw. peräisin sellaisesta kun hitsaaja ja mestari jutteli plaaplaaplaa.. ja sitten olikin kieliopillinen ongelma että onko mestari mestari vaiko mestaaja.. kun on sorvaajaa, hitsaajaa ja jaa jaa jaa.. jos jotakin..

Hekoti heh vaan..  :D

mikkoR

Moni koittaa vedota SUOMALAISEEN perikaututeen... toinen alkaa TIENAAAMAAN RAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minä en, tienatkoon Jussi kirjallaan rahaa, en välitä!

Itse en haluaisi olla "hiusristikossa", monta kertaa olen ajatellut koska joku hullu kusipää alkaa käymään häneen kimppuun ja kuinka moni pohtii asiaa.
Jopa viherpiiperöt voivat olla niin tyhmiä (vaikkei uskoisi)

Mutta... jos hän jotain sillä tienaa niin tienatkoon minun puolesta ja olen iloinen siitä sillä jokainen sana on ansaitun sentin arvoinen eikä niitä sanoja ole kirjoitettu sentit silmissä kiiluen.

ElinaElina

Jos haluaa ilmaisia kirjoja lehtiä, niin niitä saa jehovantodistajilta. Watchtower päämaja päätti n 10 v sitten, että kaiken painotuotteiston on oltava ilmaista. Myöskin kirjaston palvelut ovat Suomessa ilmaisia. Miksi jonkun olisi otettava lainaa lahjoitellakseen painotuotteita ?
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Pönni

Quote from: mikkoR on 24.02.2009, 22:29:52
Moni koittaa vedota SUOMALAISEEN perikaututeen... toinen alkaa TIENAAAMAAN RAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minä en, tienatkoon Jussi kirjallaan rahaa, en välitä!

Itse en haluaisi olla "hiusristikossa", monta kertaa olen ajatellut koska joku hullu kusipää alkaa käymään häneen kimppuun ja kuinka moni pohtii asiaa.
Jopa viherpiiperöt voivat olla niin tyhmiä (vaikkei uskoisi)

Mutta... jos hän jotain sillä tienaa niin tienatkoon minun puolesta ja olen iloinen siitä sillä jokainen sana on ansaitun sentin arvoinen eikä niitä sanoja ole kirjoitettu sentit silmissä kiiluen.

No voi nääsnääs.. tokihan sitä myydään vessapaperia ihan paaleittainkin..
Kuka sitä kadehtii.
Saadaanhan siitä sivukuluista sitten taas hiukan fyffeä yhteiskunnalle niin ei perikato meitä uhkaa. Ahkeroikaamme!

mikkoR

Niin... onhan se puuta periaatteessa peepaperikin mutta harvoin siinä vissiin on ajatuksella sekä tunteella tehtyä tekstiä.

vellihousu

Heittäkääs tuo Pönni jo pihalle täältä. Kritiikkiä voi esittää, mutta ylimielistä vittuilua ei viittis enää täällä lukea. :-[
"mielenosoitukset on kommareiden touhuja, kuten taistelut ja yhtenäiset kansat"

mikkoR

eiiiii... ei pönniä pois, jutut senkun paranee, just alkoi puhumaan asiaa eli paskajuttua :)

Arvidsjaur

Tänne kanssa kolme kipaletta Halla-ahon lasten nahalla päällystettynä :DD Persvaon vois mallata siihen heti etukannelle, oishan jotain katottavaa :DD

Tarkemmin ajatellen Pönni on oikeassa. Tuollainen puhe on todella sairasta.

Sinut on bannattu pysyvästi. Syy:
- ylläoleva viesti
- anonyymipalvelimen käyttö, mikä on foorumin säännöissä kielletty

Kristiina

Quote from: Pönni on 24.02.2009, 22:19:36
Quote from: jmk on 23.02.2009, 12:20:07
Quote from: Jussi Halla-aho on 23.02.2009, 11:52:13
Tuleekohan siitä kulttuuriuutinen, rikosuutinen ja poliittinen uutinen?
Urheilu-uutinen.

Halla-Ahon blogin ilmestyminen kirjana taisi joillakin tahoilla seisauttaa veret?

Kirjalla kun on mahdollisuus päästä laajempien joukkojen tietoisuuteen, voi useampikin vasemmistomedian syöttämät kauheudet uskonut yllättyä positiivisesti.

antero

Quote from: jmk on 23.02.2009, 16:42:11
Quote from: mikkoR on 23.02.2009, 16:29:40
Olisikohan Homman seuraava hyvä työ säästää veronmaksajien rahoja, ostaa joka kylään muutama kirja kirjastoon lahjoituksena.

Siitä saisi jo älämölön aikaan jos (kun) ei ilmaiseksi lahjoitetut kirjat kelpaa.

Nuiva: Olisi tällainen hankintatoivomus, onnistuuko?
Kirjastotäti: No ei kyllä... meillä on nämä määrärahat aika tiukassa.
N: Onko se varmasti ainoa syy? Ei kai teillä ole jotain muutakin syytä olla hankkimatta tätä kirjaa?
K: Ei missään nimessä! Rahapulasta tässä on kysymys eikä mistään muusta. Kehtaattekin epäillä.
N: Hienoa. Olkaa hyvä, tässä on lahjoituksena kolme nidettä aivan ilmaiseksi.
K: ...

Tuon hiljaisuuden aiheuttaa se, että kirjaston tiski leimahtaa liekkeihin, kuulutusjärjestelmästä alkaa tulla synkkää mahtipontista slaavilaista urkumusiikkia, ja Suuren Mestarin Henki saapuu savuna paikalle ilmastointikanavasta.

Politiikan osastolla lymyilleet vihrepiiperöt saavat paskahalvauksen, juoksentelevat pitkin seiniä, törmäilevät holtittomasti toisiinsa, ja lopuksi päätyvät syöksymään pää edellä läpi suljetuista kuudennen kerroksen ikkunoista.

Ulkona sysimustat pilvet ovat peittäneet taivaan. On aivan tyyntä, lehtikään ei värähdä. Linnut ovat paenneet pikalentoa afrikan kultaiseen sarveen. On aivan hiljaista. Vain rikkoutuvien ikkunoiden ja vinkuvien paniikkihuutojen ääni kiirii läpi autioituneen kaupungin tyhjien katujen.

Huudot katkeavat rusahdukseen. Ruumiit mätkähtlevät viimeiselle elonhetkelleen ruohonjuuritasolla. Viimeinen värähdys, ja henki on kadonnut.

Velttojen ja veristen ruumiiden reunustama kunniakuja aukeaa 20:lle Netsille, jotka ratsastavat äkillisen myskytuulen kantamana kirjaston ovelle.
Ovet räjähtävät auki, ja myskytuuli kantaa Netsit tiskin eteen puolikaaren muotoon.

Salamat alkavat räiskyä, pauhu on huumaavaa. Tiskistä irtoilee palavia puunsäleitä jotka lentävät kirjaston seinälle muodostaen tulikirjaimin tekstin "HAAA^^^!"

Koko tämän ajan kirjaston nuorin, 19 vuotias työharjoittelija, elovenalettinen Nuppu-Maaria, on seissyt tiskin takana jähmettyneenä, kauhunsekaisin tuntein, seuraten tätä ylimaallista näytelmää. Hän ei ole huomannut, että salamat ovat pirstoneet myöskin vaatteet hänen yltään, ja hän seisoo siinä luonnollisessa asussaan, ilkosillaan ja viattomana.

Askeltakaan ottamatta kolme Netseistä lähestyy tiskiä, kiertyvät tiskin taakse, Nupun molemmille sivuille ja taakse. Nuppu huomaa olevansa vaatteettomana ja seuraa tilanteen kehittymistä hieman pelonsekaisin tuntein. "Mitä he aikovat minulle tehdä...??" Nuppu ajattelee pelosta väristen.

Huomatessaan neidon hämmennyksen, Netsit rauhoittelevat häntä matalalla ja lempeällä äänellä:"Älä pelkää, me emme kuulu rikastuttajiin, vaan me kunnioitamme ihmisyyttä, ja jokaisen koskemattomuutta, sivistystä. Emme ole tulleet tänne pahoin aikein, me olemme Netsejä!"

Netsien katseisiin syttyy liekit, he nostavat kädet kohti liekehtivää HAAA^^^! -tekstiä, ja alkavat lietsoa muinaisugrilaisella liturgialla. Nuppu ei saa sanoista selvää, mutta tuntee kuinka hänen vartalonsa täyttyy rauhallisuudella, ja sydämensä lämmöllä. Hän on hämillään, muttä täynä onnea ja hyvää oloa.

Salamoiden pauhu voimistuu, myrskytuuli yltyy, ja raakoihin säkeisiin yhtyvät tuomiopäivän urut. Infernaalinen hetki on käsillä, tätä ovat ihmiset tietämättään odottaneet pitkään.

Nuppu ummistaa silmänsä ja tuntee kuinka hänen tajuntansa räjähtää, ja vartalonsa täyttää raukeus. Hänen ympärillään hiljenee äkillisesti.

Hän aukaisee hitaasti ja varovasti silmänsä, ja näkee edessään kirjaston tiskillä kolme Mestarin teosta. Kansista nousee vienot savukiehkurat, ja ne hehkuvat kuumina hänen vartalolleen. Nuppu koskettaa kirjan kantta varovaisen nopeasti hipaisten ja huomaa lämmön siirtyvän kämmeneensä. Lämpö ei ole polttavaa, vaan se on lämmin kuin hänen sydämensä.

"Niin, haloo...!! Tässä ovat nämä kolme Mestarin Teosta, ihan ilmaiseksi teille tänne kirjastoon...?" kuulee Nuppu-Maaria miesäänen sanovan.

Nuppu hätkähtää ja nostaa katseensa Mestarin Teoksesta. Edessä seisoo ihan tavallinen suomalainen mies. Nuppu vilkaisee hätääntyneenä vartaloansa, ja huomaa että hänellä on normi duunikamppeet päällä, ja huokaa lyhyesti helpotuksesta. Epäuskoisena hän vielä vilkaisee nopeasti ympärilleen; tiski on ehjä, seinällä ei ole liekehtiviä tekstejä, aulassa ei näy myskyllä ratsastavia Netsejä.

"Joo, kiitti hei tosi paljon. Näitä onkin jo kyselty monta monta kertaa! Tosi kivaa hei ett me vihdoin saatiin näitä!" Nuppu huudahtaa, ja kumartuu tiskin yli ja moiskauttaa pusun miehen poskelle.
Tajuttuaan tekonsa Nuppu hieman punastuu ja hämmentyy.

Mies toteaa hymyillen:"Kiitos kiitos... Mutta minäpä lähden tästä jatkamaan matkaani. Kiitokset ja hyvää päivän jatkoa sinulle, Nuppu."

Miehen poistuttua, Nupun aatoksin tulee ajatus äskeisestä pususta ja sen kohteesta, ja se "että olipa miehen tuoksu tuttu, vähän niin kuin palanut puu....?? Ja mistä hän tiesi nimeni...!!??"

"No äh, minäpä syötän nyt nämä Mestarin Teokset tuonne järjestelmään, ja pistän ne hyllyyn" Nuppu tuumii hymyillen ja nappaa Teokset tiskiltä, ja poistuu takahuoneeseen.

Nupun kääntyessä kannoillaan, hänen hiuksistaan putosi lattialle pieni hiiltynyt puunkappale....
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Nuivinaattori

Antero, nyt on pakko kysyä, mitä hemmettiä oikein tapahtui, mikä minuun osui. Olen hämmentynyt  ;D
Syyllistyykö pornoteollisuus kiihoittamiseen?

Pönni

Quote from: Kristiina on 24.02.2009, 23:00:08
Halla-Ahon blogin ilmestyminen kirjana taisi joillakin tahoilla seisauttaa veret?

Kirjalla kun on mahdollisuus päästä laajempien joukkojen tietoisuuteen, voi useampikin vasemmistomedian syöttämät kauheudet uskonut yllättyä positiivisesti.

Veret seisauttava.. Millä tavalla? Blogin jutut on jo ihan loppuun kaluttuja. Mitä ihmeellistä niissä nyt olis?
Halla-ahon esiintulo ja blogin julkisuuteen tulo oli aluksi häkellyttävä rasistisuudessaan. Mitään erikoista se ei sinällään pidä sisällään mistä sais edes yhtään ylimääräistä rytmihäiriötä.

Kyllä se nyt niin vaan on että Halla-aho itse taitaa saada kirjamyynnistään laihan lohdun ja se voi olla jotakuinkin omakustannehintainen n.
30€.lla pienenä painoksena, jota ostavat vain innokkaimmat ihailijat ja jokunen muu.
Kaikkihan on luettavissa netitsekin.

Uus markkinakikka olis tietenkin yrittää sulkea blogi.
Mutta siitä on jo niin paljon kopioita ja takuulla joku on kppsannut sen jo kokonaan, joten ei taida olla mahdollista moinen bisneskikkakaan?

Avrelivs

Kuulehan, Pönni. Onko sinulla jotain muutakin sanottavaa kuin rasistisyytökset, vitsailu natseista ja mestaajista, ja yleinen ivailu vessapapereista ja paskanjauhannasta. Ei täällä tarvita "keskustelijoita" joilla ei ole aikomustakaan keskustella asiallisesti vaan pelkästään ilkkua.
Bears on a Submarine